مد و لباس

با انتخاب لباس مناسب کمر خود را باریک‌تر از آنچه هست نشان دهید

مثبت زندگی: تقریباً همه خانم‌ها علاقه دارند که کمرشان را باریک‌تر کرده یا باریک‌تر از آنچه هست نشان دهند. برای داشتن کمر باریک می‌توانید از انواع رژیم‌های غذایی و یا حرکات ورزشی استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی موفق به انجام این کار و لاغر کردن کمرتان نشده اید، از ترفندهای ساده اما موثری که در زیر به آنها اشاره کردیم استفاده کنید.

پارچه طرح دار

از پارچه هایی که دارای خطوط صاف، خصوصاً خطوط عمودی هستند استفاده کنید. این دسته از پارچه ها تأثیر بسزایی در کمر باریک نشان دادن شما دارند. همچنین پارچه هایی که دارای خال خال های ریز باشند هم کمر شما را باریک تر از واقعیت آن نشان می دهند.

اکسسوری

برای به وجود آوردن خطای دید، بهترین اکسسوری که می‌توانید مورد استفاده قرار دهید، کمربند است. استفاده از کمربند، خصوصاً کمربند های پهن، میتواند کمر شما را باریک تر نشان دهد. همچنین استفاده از دستمال گردن های رنگی و یا جواهرات پرزرق و برق هم تا حد زیادی توجه را از پهنای کمر شما به دور می کند.

شلوار فاق بلند

فاق بلند، چه در شلوار و چه در دامن، موجب باریک نشان دادن کمر شما می شود. همچنین شلوار فاق بلند موجب می‌شود قد شما بلندتر به نظر بیاید. شلوار های فاق بلند دکمه دار هم تأثیر بیشتری در کمر باریک نشان دادن شما دارند.

رنگ لباس

در لباس پوشیدن، مهم ترین عامل، پوشیدن رنگ متناسب اندام شماست. استفاده از رنگ های روشن، شما را چاق تر از آنچه هستید نشان می دهد و بالعکس، لباس تیره باعث می شود لاغر تر به نظر برسید. پس اگر می خواهید پیراهن با شلواری با رنگ های مختلف بپوشید، پیشنهاد می شود پیراهن تیره رنگ با شلوار روشن بپوشید. در غیر اینصورت اگر میخواهید از لباس یکرنگ استفاده کنید، لباس های تیره رنگ بهترین انتخاب برای شماست.

این نوشته را از دست ندهید  10 اشتباهی که تیپ مردانه را به هم می‌ریزد

لباس گشاد

پوشیدن لباس‌هایی گشادتر و بزرگتر از سایز واقعی شما همراه شلوارهای تنگ و تیره به همراه کفش‌های پاشنه بلند، کمر شما را باریک‌تر از واقعیت نشان می‌دهد. لباس‌های گشاد باعث می‌شود کمرتان به طور کلی دیده نشود و به همین ترتیب، تصور باریک بودن کمرتان در ذهن بقیه به وجود می‌آید.

کفش پاشنه بلند

برای افرادی که قد نسبتاً کوتاه دارند، پوشیدن کفش پاشنه بلند توصیه می‌شود. قد بلند بودن موجب نادیده گرفته شدن ایرادهای اندام شما و همچنین پهن بودن کمرتان می‌شود. خصوصاً کفش‌های رنگ روشن جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.

کت

پوشیدن کت‌های کوتاه و حتی کاپشن، به دلیل اینکه روی کمر شما قرار می‌گیرد باعث می‌شود پهنای کمرتان نادیده گرفته شود. پوشیدن کت باعث می‌شود توجه کسانی که شما را می‌بینند از بالاتنه شما، به پاهایتان جلب شود و در نهایت فرد کمر باریک‌تر به نظر برسد.

به طور کلی روش‌هایی که در این مقاله ذکر شد، تنها بصورت موقت کاربرد دارند و توصیه می‌شود اگر کمری پهن یا اندامی دارید که خیلی از آن راضی نیستید، کاهش وزن را در اولویت خود قرار دهید. رژیم غذایی جدیدی را در پیش بگیرید ورزش کردن را فراموش نکنید. به هر حال، کمر باریک بودن بهتر از باریک نشان دادن کمر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا