رفتار

این 5 راز زندگی زناشویی‌تان را هرگز به کسی نگویید

مثبت زندگي: زندگي زناشویی حریمی دارد که هیچ کس را نباید به آن راه داد چرا که اولین ورود به این حریم می‌تواند اولین راه خروج شما را باز کند! حتما خیلی خوب متوجه معني این جمله می‌شوید. حریم زندگی را حفظ کنید و از فاش شدن راز زندگی زناشویی خود در هر صورت بپرهیزید، به خصوص رازهایی که به نظر شما شاید اهمیتی ندارند. در اين مطلب از مثبت زندگي شما را با 5 مورد آن آشنا مي‌كنيم.

1. عکس‌های شخصی

بعضی‌ها نمی‌دانند که عکس‌های شخصی نباید در خارج از خانواده پخش شوند حتی اگر خیلی جذاب و خوش اندام در عکس‌ها افتادید باز هم نباید آنها را به غریبه‌ها نشان دهید. باید مرز خاصی بین زندگي شخصي و اجتماعي‌تان قائل شوید.

2. مشکلات مالی

هیچ چیز به اندازه مشکلات مالی ازدواج را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. اکثر مردم نمی‌خواهند اعتراف کنند که مشکل مالی دارند اگرچه شکایت کردن از مشکلات مالی و درد و دل با دوستان وسوسه‌انگیز است اما سعی کنید آن را بین خودتان نگه دارید.

شما و همسرتان می‌توانید یک برنامه اقتصادی بدون دخالت و نظر دیگران برای خود تهیه کنید. هنگامی که به دوستانتان راجع به مشکلات مالی توضیح می‌دهید ممکن است مشکل به جای حل شدن بزرگتر شود.

3. جزئیات دعوای زن و شوهری
این 5 راز زندگی زناشویی‌تان را هرگز به کسی نگویید

بحث و دعوا در رابطه طبیعی است. قبول داریم که اکثر مواقع برای اختلافات خفیف نیازی به جنگ و دعوا نیست اما این زندگیست. بهترین کار این است که بدانیم چگونه با آن کنار بیاییم و مشکلات را حل کنیم و وقتی دعوا تمام می‌شود نیازی نیست آن را کش بدهیم و دائما یادآوری کنیم.

این نوشته را از دست ندهید  می‌توانید یک روز بدون تلفن‌ همراهتان زندگی کنید؟

این يادآوري شامل صحبت کردن راجع به دعوا با دوستان و خانواده و یادآوری جزییاتش نیز می‌شود زيرا نه تنها باعث ناراحتی دوباره شما می‌شود بلکه ممکن است خانواده و دوستان‌تان با نصیحت اشتباه باعث اختلاف بیشتر بین شما و همسرتان شوند. در واقع این یک راز است که باید حل شود اما فقط بین شما و همسرتان. همسرتان باید به شما اعتماد کند و رازهایش را بگوید وقتی آن را با دوستانتان به اشتراک می‌گذارید بعید نیست که به گوش همسرتان برسد و باعث مشکلاتی شود که حتی پیش‌بینی نمی‌کردید.

4. رابطه زناشویی

اگر در رابطه زناشویی خود مشکل دارید آن را به دوستانتان نگویید. سعی کنید با آرامش آن را با همسرتان در میان بگذارید و یا به مشاور مراجعه کنید.

5. همسر و خانواده‌تان چه فکری راجع به هم می‌کنند

شاید خانواده شما از همسرتان راضی نباشند و يا اختلاف نظري با هم داشته باشند. نباید با توضیح دادن اینکه او واقعا چه فکری راجع به آنها می‌کند به این آتش دامن بزنید. در دنیا همسرتان با آدم‌های زیادی معاشرت خواهد کرد که شخصیت‌های گوناگونی دارند اگر دور از خودشان نظری راجع بهشان داد دلیلی ندارد آن را مو به مو به فرد گزارش بدهید و همینطور اگر دوستان یا خانواده‌تان حرفی می‌زنند درست نیست که به او بگویید. اینکار فقط موجب اختلافات بی‌دلیل و غیر ضروری خواهد شد.

حرف آخر

راز همیشه هم چیز بدی نیست. آنها را بین خودتان حفظ کنید و نگذارید استرس خارجی به آن وارد شود. به این ترتیب رابطه بین شما و همسرتان عمیق‌تر می‌شود. فراموش نكنيد بعضی چیزها بهتر است ناگفته بمانند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا