دکوراسیون

ایده‌ هایی برای تزیین میز تولد

مثبت زندگی: تزیین میز تولد کسانی که دوست‌شان داریم همیشه وقت زیادی از ما می‌گیرد. چون چندین و چند بار حالت‌های مختلف وسایل را تغییر می‌دهیم تا ببنیم کدام قشنگ‌تر است! تصور کنید که فقط چند ساعت برای چیدن میز وقت داردی چون قرار است دوست و رفیق یا همسر و اعضای خانواده‌تان را شگفتانه کنید. آن‌وقت چطور؟ می‎توانید در عرض چند دقیقه این کار را انجام دهید؟ ایده‌ای برای این کار دارید؟ همراه ما باشید تا در این مقاله از مثبت زندگی چند ایده خوب و بکر برای تزیین میز تولد به شما یاد بدهیم. همراه ما باشید.

ایده نخست؛ خانوادگی‌اش کنید

لحظات خوب دو نفره یا خانوادگی‌تان را وارد تزیینات کنید. قسمتی از تزیینات را به عکس‌های لحظات خوب رابطه‌تان اختصاص دهید. مطمئن باشید که همسرتان با دیدن عکس‌ها و یادگاری‌ها بسیار خوشحال خواهد شد.

 مثلا عکسی که در ماه عسل با هم گرفته‌اید، اولین عکسی که با هم گرفته‌اید یا عکس‌هایی که در آن با هم از ته دل خندیده‌اید. اضافه کردن این عکس‌ها به میز شگفتانه شما را چند برابر می‌کند.

تم قرمز را فراموش نکنید

از گل‌های قرمز استفاده کنید. گل قرمز طبیعی یا مصنوعی نشان‌دهنده‌ی میزان علاقه‌ی شما به همسرتان است. می‌توانید گل‌های قرمز را صبح خیلی زود از بازار گل بخرید و باکس گل یا همان جعبه گل درست کنید. اگر تولدتان دو نفره است که هیچ، اما اگر خانوادگی یا دوستانه تولد می‌گیرید، بعد از گرفتن عکس و باز کردن هدایا، به مهمان‌‌ها نفری یک شاخه گل سرخ بدهید.

بگذارید مهمان‌ها هم خاطره خوشی از تولد داشته باشند.

این نوشته را از دست ندهید  فنگ شویی اتاق خواب با ۸ اصل ساده

کارت تبریک تولد!

کارت تبریک تولد تهیه کنید. برای تبریک تولد به همسرتان نامه‌ی عاشقانه‌ای برای او بنویسید و در کنار تزیینات دیگر قرار دهید. سعی کنید نوشته از عمق وجود و احساستان باشد و از نوشته‌های آماده استفاده نکنید. کلماتی را در نامه بنویسید که مختص شماست.

مثلا اگر همسر یا رفیق‌تان را با کلمه‌ای خاص صدا می‌کنید در جای جای نامه از این کلمه استفاده کنید و از همسرتان یا رفیق‌تان بخواهید نامه را با صدای بلند بخواند. هنگام خواندن نامه از او فیلم بگیرید. شاید همان سال به دردتان نخورد اما برای غافلگیر کردن تولد سال‌های بعد حتما به دردتان می‌خورد.

تزیین-میز-تولد

با شمع رمانتیکش کنید

از نورپردازی و شمع استفاده کنید. استفاده از شمع میز تولد را رومانتیک‌تر و زیباتر می‌کند. بهتر است از شمع‌هایی استفاده کنید که آب نمی‌شوند و اگر هم آب می‌شوند داخل همان محوطه می‌ریزند و تمام شدنی نیستند.

بادکنک و دیگر هیچ!

بادکنک را فراموش نکنید. بادکنک‌هایی به شکل قلب یا نوشته‌های رومانتیک، تزیینات شما را زیباتر و مناسب تولد می‌کند. لازم نیست روی بادکنک‌ها چیزی نوشته باشد. همین که تا چشم کار می‌گکند تور و بادکنک باشد، میز و تم قشنگی خواهید ساخت.

تزیین-میز-تولد

کادو را فراموش نکنید

کادوی تولدی که دوست دارد را تهیه کنید. با خریدن چیزی که مدت‌ها دوست داشته او را خوشحال کنید. سعی کنید که هدیه را به صورتی خلاقانه خودتان کادوپیچ کنید. با این کار همسرتان متوجه می‌شود به او اهمیت می‌دهید. 

با یک کلیپ عاشقانه غافلگیرش کنید

حتماً که نباید کلیپ عروسی بسازید. از عکس‌هایش یک کلیپ درست کنید و آن را روی فلش بریزید و وصل کنید به تلویزیون. بعد برای خودتان و دیگران نمایش‌اش دهید. برای بیشتر غافلگیر شدنش می‌توانید با خانواده یا دوستان صمیمی‌اش تماس بگیرید و بگویید در یک فیلم یه دقیقه‌ای درباره همسر یا رفیق‌تان حرف بزنند. بعد همه این فیلم‌ها را پشت هم تدوین کنید و در جشن به نمایش‌اش بگذارید. شک نکنید به شدت غافلگیرش می‌کنید.

این نوشته را از دست ندهید  تکنیک‌های بکارگیری رنگ طلایی در دکوراسیون منزل
منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا