منطقه آزاد

انتخاب و خرید بهترین کادو برای دختر مورد نظرتان

مثبت زندگی: خرید کادو برای دخترها ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. با وجود گزینه های فراوان موجود، باز هم انتخاب کادویی مناسب برای دختر مورد نظرتان کمی دشوار است. باید بدانید که نکته بسیار مهم در خرید کادو برای دخترها این است که کاری کنید تا متوجه شود او را به خوبی می شناسید. در ادامه این مقاله با مهم‌ترین نکاتی که برای خرید کادو برای دخترها باید بدانید آشنا خواهید شد. با رعایت این نکات لبخند رضایت را روی چهره او خواهید دید.

یک ایده برنامه ریزی شده

از قبل برنامه ریزی کنید

سعی کنید برای خرید کادو کمی زودتر از موعد اقدام کنید. با داشتن یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده، می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید یک حرکت رمانتیک بزنید یا کادویی اقتصادی و به صرفه خریداری کنید. همچنین اگر به اندازه کافی زمان داشته باشید می توانید از فروشگاه های آنلاین هم خرید کنید.

یک لیست همه جانبه تهیه کنید

کمی زمان بگذارید و سه لیست تهیه کنید: یک لیست از چیزهایی که او دوست دارد، یک لیست از چیزهایی که شما در مورد او دوست دارید، و یک لیست دیگر از چیزهای مشترکی که با هم دارید که این لیست می‌تواند شامل موارد خنده دار و عجیب و غریب بین خودتان هم باشد! از این لیست می‌توانید ایده‌های خوبی برای خرید کادو برای دختر مورد نظرتان بگیرید.

  • مثلا اگر می دانید او عاشق پخت و پز است، برای او یک پیش بند بخرید که روی آن پر از عکس های دو نفره تان باشد!

یک کادوی کاربردی خریداری کنید

بسیاری از افراد کادوهای کاربردی را ترجیح می دهند. اما در این مورد محتاطانه رفتار کنید؛ چراکه قصد ندارید کادویی بیش از حد حوصله سر بر تهیه کنید! سوال خوبی که می توانید از خودتان بپرسید این است که “آیا اگر من این کادو را خریداری نکنم، ممکن است خود او روزی آن را بخرد؟” اگر پاسخ تان مثبت است، آن گزینه را خریداری نکنید! یک کادوی خوب، کادویی است که فرد مورد نظرتان آن را دوست داشته باشد و یا به آن نیاز داشته باشد؛ اما نتواند آن را برای خود خریداری کند.

  • برای مثال شاید او به دنبال یک چیز خاص برای اتاق خواب خود باشد، اما هرگز پول اضافی برای خرید آن را نداشته باشد. این حالت باعث می شود تا کادوی شما برای او بی نظیر باشد.
این نوشته را از دست ندهید  استرس شب امتحان را قورت بده!

از مکالمه‌های اخیرتان کمک بگیرید

ممکن است در صحبت های اخیرتان به چیزی که دوست دارد اشاره ای کرده باشد. همچنین شاید در مورد چیزی که اخیرا به آن علاقه مند شده چیزهایی به شما گفته باشد. استفاده از حرف هایی که خود او زده به عنوان منبع اصلی خرید کادو، باعث می شود تا چیزی که می خرید کاملا مورد علاقه او باشد. همچنین این نکته را نیز ثابت می کند که شما به حرف های او توجه لازم را دارید.

  • برای مثال ممکن است او گفته باشد که به تازگی علاقه شدیدی به جی جی حدید پیدا کرده است! و یا بگوید آهنگ های تیلور سوئیفت واقعا من را تحت تاثیر قرار می دهد. در این صورت می توانید لباس، کیف یا هر چیز دیگر با طرح فرد مورد علاقه او برایش تهیه کنید.

در صفحات مجازی او جست و جو کنید

اگر او اهل پست گذاشتن و ابراز احساسات در صفحه مجازی اش باشد، احتمالا از علایقش نیز چیزی بیان کرده باشد. پس با دقت به بررسی صفحه مجازی او بپردازید.

از خودش بپرسید

در این مورد باید به خوبی مسائل را بررسی کنید. بعضی از دخترها از شما متشکر خواهند بود که برای خرید کادو از خودشان سوال کرده اید؛ اما بعضی دیگر این کار را به هیچ عنوان نمی پسندند. اگر تصمیم گرفتید که از خود او سوال کنید، سوال تان را اینگونه مطرح نکنید که “کادو چی می خوای؟” بلکه به او بگویید یک لیست از تمام چیزهایی که دوست دارد داشته باشد یا به دنبال خریدشان است تهیه کند. به این طریق، او دقیقا نخواهد دانست که برایش چه کادویی می خرید.

این نوشته را از دست ندهید  هوش کریستال و ۱۴ نکته‌ درباره پیری که هیچکس به شما نمی گوید

کادوی دست ساز

برای او چیزی درست کنید

کادوی دست ساز خصوصا برای زمانی که بودجه کافی ندارید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. همچنین کادوهای دست ساز ارزش معنوی زیادی دارند. چراکه درست کردن یک کادو نسبت به سفارش آنلاین آن، زمان بیشتری از شما خوهد گرفت و این واقعا نشان می دهد که شما برای او ارزش قائل هستید. به علاوه، مطمئن هستید که کادویی که می دهید تک و خاص خواهد بود. نگران نباشید، برای درست کردن کادویی که نظر او را جلب کند لازم نیست مثل ون گوگ ماهر باشید.

یک قاب عکس یا آلبوم بخرید

از آنجا که امروزه بیشتر عکس ها در لپ تاپ و گوشی موبایل هستند، چاپ کردن عکس ها ایده خوبی است. شما می توانید عکس ها را در یک آلبوم یا چند قاب عکس قرار دهید.

کادوی منحصر به فرد

به نمایشگاه‌ها سر بزنید

اگر دختری که قصد دارید برایش کادو بخرید اهل هنر باشد می توانید برای خرید کادو به یک نمایشگاه هنری سر بزنید. نمایشگاهی مثل نمایشگاه نقاشی، صنایع دستی یا هر هنر دیگری. خرید از این اماکن این اطمینان را به شما می دهد که کادویی که خریداری کرده اید خاص و منحصر به فرد است و در مغازه ها و فروشگاه های دیگر وجود ندارد.

چیزی در راستای احساساتش پیدا کنید

برای مثال اگر دختری که برایش کادو می خرید عاشق نقاشی کردن است، کتاب های نقاشی خاص گزینه مناسبی خواهند بود. می توانید کتابی از هنرمند مورد علاقه او نیز تهیه کنید.

یک قدم جلوتر باشید

برای مثال اگر او عاشق کتاب است، خرید یک کتاب برای او یک گزینه کاملا سطحی است. به جای خرید یک کتاب معمولی، کتابی بخرید که نویسنده مشهور و ترجیحا مورد علاقه او آن را امضا کرده یا جمله ای برای او نوشته باشد. این کار است که هدیه شما را منحصر به فرد می‌کند.

این نوشته را از دست ندهید  شستن لحاف و پتو، صفر تا صد شستشوی کالای خواب!

یک تجربه خاص

کاری را پیدا کنید که بتوانید باهم انجام دهید

به جای اینکه کادویی برای او تهیه کنید که روی شلف اتاقش بگذارد، گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند او را از زندگی روتینش خارج کند. چه بهتر که هدیه ای را انتخاب کنید که هر دوی شما در کنار هم بتوانید آن را تجربه کنید؛ مطمئن باشید که این کادو فراموش نشدنی خواهد بود.

  • برای مثال بلیط های یک تئاتر خوب یا کنسرت خواننده مورد عاقه اش را تهیه کنید.

تجربه‌ای طولانی‌تر برایش بسازید

برای مثال او را در یک کلاس هنری که همیشه علاقه داشته ثبت نام کنید. اگر می توانید خودتان هم در آن کلاس شرکت کنید. فقط مطمئن شوید که او به اندازه کافی به این کلاس علاقه دارد و زمان کافی برای شرکت در آن را دارد.

یک مسافرت کوتاه مدت را امتحان کنید

یک سفر کوتاه مدت هم می تواند تجربه جالبی باشد. لازم نیست این سفر سوپر لاکچری باشد! فقط کافی است تا با خصوصیات اخلاقی او همخوانی داشته باشد. حتی می توانید او را به یک جای دیدنی و باصفا در اطراف شهر نیز برده و یک روز خاطره ساز برایش بسازید.

دوری از اشتباهات رایج

شرایط را در نظر بگیرید

همانطور که دادن یک کادوی دست ساز بامزه و خاص می تواند یک دختر را تحت تاثیر قرار داده و او را شاد کند، ممکن است دختر دیگری را ناراحت و دلسرد کند! از این رو می بایست طرف مقابل تان را به خوبی شناخته و سپس چنین کادویی را به او دهید. بعضی از دخترها دوست دارند کادویی که می گیرند کاربردی بوده و بعضی دیگر تنها جنبه معنوی کادو برایشان اهمیت دارد.

این نوشته را از دست ندهید  معجزه نوشیدن آب گرم قبل از صبحانه

از کادوهایی که فقط سلیقه خود شماست دوری کنید

سعی کنید کادویی که می‌خرید باب میل طرف مقابلتان باشد؛ حتی اگر باب میل شما نیست. در واقع در این مورد می‌توان گفت که این فقط سلیقه طرف مقابل است که اهمیت دارد. پس سعی کنید کادویی خریداری کنید که می‌دانید او را خوشحال می کند.

از کادوهای کلیشه‌ای دوری کنید

فرهنگ عمومی پر از کارهای کلیشه‌ای است. درحالی که بعضی از دخترها این کلیشه‌ها را دوست دارند، بسیاری دیگر علاقه دارند کادویی دریافت کنند که به معنای واقعی نشان دهنده توجه و علاقه خاص شما باشد.

  • اگر زمان کافی یا ایده خاصی ندارید، حداقل سعی کنید کمی از کلیشه دور باشید. اگر می‌خواهید گل بخرید، گل رز نخرید. اگر می‌خواهید عروسک بخرید، یک عروسک خرسی تکراری نخرید!

در انتخاب لباس و جواهرات محتاط باشید

اگرچه خرید لباس و جواهرات ایده خوبی به نظر می‌رسد، اما باید در انتخاب آن کاملا محتاطانه برخورد کنید. به طور کلی می‌توان گفت که بهتر است اصلا به سمت لباس و جواهرات نروید، مگر آنکه با سلیقه و نظر او کاملا آشنا باشید. همچنین می‌توانید رسید خرید را نیز به او بدهید تا در صورتی که لباس‌هایی که برایش خریده‌اید به هر دلیلی برایش مناسب یا اندازه نبود، بتواند به راحتی آن را تعویض کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا