پوست و موزیبایی

اشتباهات رایج خانم‌ها هنگام برداشتن ابرو

مثبت زندگی: بسیاری از خانم‌ها هنگام برداشتن ابرو کاملا ناخواسته مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که این اشتباهات آن‌ها را از مدل ابروی دلخواهشان دور می‌کند.

شاید شما هم جزو افرادی باشید که هیچوقت به مدل ابروی ایده‌آل‌تان نمی‌رسید و دلیل آن را نیز نمی‌دانید، بسیاری از خانم‌ها هنگام برداشتن ابروهایشان ناخواسته دچار اشتباهاتی می‌شوند که باعث می‌شود مدل ابروهایشان به هم بریزد. در این بخش اشتباهات رایج هنگام برداشتن ابرو را به شما می‌گوییم تا بتوانید به بهترین شکل ابروهایتان را بردارید و از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید.

مهمترین اشتباهات برداشتن ابرو

۱. این که تصور می‌کنید ابروها باید کاملا قرینه باشند را فراموش کنید زیرا این تصور اشتباه است و ابروها را نمی‌توان تحت هیچ شرایطی کاملا شبیه به هم برداشت. هرچه بیشتر برای قرینه شدن ابروها تلاش کنید ابروهایتان نازک‌تر خواهند شد پس زیاد حساس نشوید.

۲. بسیاری از خانم‌ها ابروهایشان را قبل از حمام رفتن برمی‌دارند و این کاملا اشتباه است و بهتر است ابروها را بعد از حمام گرم بردارید زیرا این کار باعث می‌شود درد کمتری احساس کنید.

وکس ابرو

۳. اشتباه رایجی که خیلی از خانم‌ها هنگام برداشتن ابرو مرتکب می‌شوند این است که بیش از حد به آینه نزدیک می‌شوند، این کار باعث می‌شود شکل کلی ابرو را نادیده بگیرید و به تک تک موها دقت کنید و در نتیجه زیادی وارد ابروهایتان می‌شوید و مدل آنها را خراب می‌کنید.

۴. عادت کرده‌اید هرروز ابروهایتان را بردارید حتی شده یک موی ریز، باید صبر کنید ابروها حداقل دو هفته رشد کنند و سپس شروع به برداشتن ابروها کنید.

این نوشته را از دست ندهید  کاشت ناخن پودری چیست؟
ترفند برداشتن ابرو

۵. به بالای ابروها زیاد کار نداشته باشید زیرا برداشتن بالای ابرو کلا مدل آن را به هم می‌ریزد. همیشه موقع برداشتن ابرو سعی کنید زیر ابرو را مرتب کنید و حالت دهید.

نکات مهم هنگام برداشتن ابرو

  • هرگز از شابلون ابرو استفاده نکنید
  • ابروها را زیاد قوس دار نکنید
  • موچین را با الکل ضدعفونی کنید
  • از موچین قدیمی استفاده نکنید
  • هر دو یا سه هفته یکبار ابروها را بردارید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

دکمه بازگشت به بالا