انتخاب سردبیربرنامه هفتگی مثبت زندگیتلویزیون مثبت زندگی

ازدواج بدون سلب آزادی، پودینگ برنج ریزوتو، درمان‌های زیبایی دندانپزشکی و…

قسمت چهارم از فصل اول برنامه تلویزیونی «مثبت زندگی» در برگیرنده موضوعاتی نظیر آموزش #آشپزی #بدنسازی #روانشناسی_خانواده #دندانپزشکی #طب_سنتی و... با حضور کارشناسان به نامی مانند #مهناز_ایدی #قاسم_نیازی #دکتر_فهیمه_رضایی #دکترـامیرحسین_سربازی و... است.

مثبت زندگی: قسمت چهارم از فصل اول برنامه تلویزیونی «مثبت زندگی» در برگیرنده موضوعاتی نظیر آموزش #آشپزی #بدنسازی #روانشناسی_خانواده #دندانپزشکی #طب_سنتی و… با حضور کارشناسان به نامی مانند #مهناز_ایدی #قاسم_نیازی #دکتر_فهیمه_رضایی #دکترـامیرحسین_سربازی و… است.

«مثبت زندگی» یک برنامه هفتگی است که هر شنبه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و در امتداد هفته نسخه کامل گزارش‌ها و آیتم‌های این برنامه را هر روز در اختیار بینندگانش قرار می‌دهد. این برنامه قصد دارد تا راه و روش زندگی بهتر را به شما بیاموزد و قدمی در راه اصلاح سبک زندگی مخاطبانش بردارد.

برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی «مثبت زندگی» صفحه اینستاگرام ما به آدرس @mosbatezendegit را دنبال کرده و آخرین پست ما(عکس پشت صحنه برنامه) را لایک کنید تا شانس برنده شدن یک مودم پرسرعت را داشته باشید. بودن شما در کنارمان بهترین حمایت برای ادامه راهی است که با شما و برای شما آغاز نموده‌ایم. 

این نوشته را از دست ندهید  یک ماه قبل از حمله‌ی قلبی، بدن این علائم را نشان می‌دهد
منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شش =

دکمه بازگشت به بالا