زیبایی

آموزش گام به گام آرایش برای صورت‌های گرد

مثبت زندگی: هر نوع صورت و چهره‌ای باید آرایش مخصوص خود را داشته باشد. صورت‌های گرد، بیضی، کشیده و … هر کدام آرایش خود را دارند.

مرحله اول:

حتما باید ابروها زاویه دار یا منحنی به سمت بالا برداشته و مرتب شوند تا صورت را از گردی به کشیدگی و بیضی شکل شدن نزدیک کند.

مرحله دوم:

آماده سازی پوست برای میکاپ که بهتر است اول از یک ضد آفتاب خوب استفاده کرده، پس از جذب کامل از کرم پودر مناسب که ترجیحا برای چنین صورتهایی بهتر است از رنگ‌های هلویی بسته به روشنی و تیرگی پوست استفاده شود. رنگ‌های هلویی چون بیس صورتی دارند گردی این چهره‌ها را می‌گیرند.

باید در نظر داشت که بر خلاف صورت‌های کشیده برای صورت‌های گرد نباید از رنگ‌های خیلی روشن برای میکاپ استفاده کرد.

مرحله سوم:

نوع کشیدن خط چشم برای کسانی که دوست دارند خط چشم داشته باشند بسیار مهم است که برای چشمهای نه چندان درشت هر چه خط چشم شکسته تر و به سمت بالا کشیده شود بهتر است

برای چشمهای خیلی درشت هم بهتر است تنها ازریمل استفاده شود و این کار را هم برای مژه‌های بالا و هم پایین انجام داد.

مرحله چهارم:

حتی اگر دوست دارید از رنگ‌های روشن مطابق با رنگ لباستان استفاده کنید حتما در زیر ساخت سایه از رنگهای دودی و تیره استفاده کنید و بعد روی آنها از سایه‌های روشن براق بزنید که حتما متوجه زیبایی بیشتر آنها خواهید شد.

مرحله پنجم:

برای زدن رژگونه بهتر است گونه‌ها را تو برده و با برس نرم و پهن رژ گونه را درست از روی برآمدگی گونه به سمت بالا تا نزدیکی چشمها به حالت دورانی بزنید.

این نوشته را از دست ندهید  در سال جدید برنامه روتین مراقبت از پوست خود را تغییر دهید!

مرحله ششم:

بهتر است از رنگ‌های گرم و شاد و پر رنگ برای رژ لب استفاده شود چرا که قسمتی از پهنی صورت گرفته می‌شود و چهره‌ای ظریف‌تر خواهید ساخت.

مرحله ی هفتم:

بهتر است در صورت تمایل به جمع کردن موهای بلند در چهره‌های گرد و دایره‌ای شکل، موها از دو طرف صورت و سمت گوشها محکم کشیده شده و در قسمت پیشانی، بالای سر هم حالت دار به سمت بالا درست شوند تا صورت را کشیده نشان دهند.

بسته به بلند و کوتاهی پیشانی در قسمت جلوی سر درپیشانی‌های بلند به یک سمت و در پیشانی‌های کوتاه به سمت بالا درست شوند.

صورت‌های گرد بخصوص با پیشانی‌های کوتاه حتی الامکان موهای جلوی سر را چتری کامل نزنند چرا که به گردی صورت‌شان اضافه خواهد شد.

می‌توان گفت که بهترین مدل مو برای صورت‌های گرد انواع مدل‌های مصری است چه مصری ساده و چه فانتزی. فرق وسط نیز برای اینگونه صورت‌ها مناسب است.

نکات مهم:

برای نرمال و کشیده شدن صورت باید موهایتان را از دو طرف گوش به سمت عقب محکم بکشید و فیکس کنید و قسمت جلوی مویتان را از سمت پیشانی رو به بالا حالت دهید تا صورت شما از حالت گرد خارج شود. اگر پیشانی بلندی دارید موی جلوی سرتان را به یک سمت حالت بدهید و اگر پیشانی‌تان کوتاه است موهایتان را رو به بالا جمع کنید و هرگز چتری نزنید.

کرم پودر مناسب برای صورت‌های گرد باید به رنگ‌هایی با پایه صورتی باشد تا گردی صورت را کم کند. استفاده از رنگ‌های روشن برای میکاپ صورت‌های گرد توصیه نمیشود و بهتر است تا جایی که امکان دارد رنگ‌های روشن بکار نبرید.

این نوشته را از دست ندهید  علائم سرطان پستان و روش‌های درمان آن - بخش اول

اگر چشم‌های شما درشت است خط چشم نکشید و فقط پلک بالا و پایینی‌تان را ریمل بزنید. اگر چشم‌هایتان خیلی درشت نیست یک خط چشم شکسته و رو به بالا برای شما کاملا مناسب است.

رژگون‌ تان را از روی استخوان گونه رو به بالا تا نزدیک چشمتان بکشید.

یک رژ لب پررنگ و با یک رنگ گرم برای کشیده نشان دادن صورت شما مناسب است.

بهترین رنگ سایه برای چشم هایتان رنگ‌های تیره مثل خاکستری تیره و دودی است. بهتر است سایه حالت تیز و رو به بالا داشته باشد.

و مهم‌تر از همه اینکه حتما ابروهایتان را رو به بالا بردارید و به آن حالت شکسته یا گرد بدهید تا گردی صورتتان کم شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا