ترفند

آموزش غیر فعال کردن آخرین بازدید (Last Seen) اینستاگرام

مثبت زندگی: اینستاگرام مدتی است قابلیت جدیدی را به خود اضافه کرده است که کاربران می‌توانند آخرین بازدید مخاطبان را مشاهده کنند. البته شما می‌توانید این ویژگی Last Seen را غیرفعال کنید.

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی معروف است که طرفداران زیادی دارد. این پلتفرم سالهای زیادی است که توانسته رضایت کاربرانش جلب و فضای ایمنی را برای آنها فراهم کند.

اینستاگرام همواره سعی می‌کند که طی هر به روزرسانی قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند. در آخرین به روز رسانی خود تلاش کرده که از رقیبان خود یعنی فیس بوک، واتس اپ و دیگر مسنجرهای پیام رسان عقب نماند. از همین رو در کنار دیگر قابلیت‌های شگفت انگیز خود به تازگی ویژگی Last Seen را هم اضافه کرده است.

اگرچه ممکن است خبر اضافه شدن Last Seen برای برخی کاربران ناخوشایند باشد و تمایل نداشته باشند که دوستانشان از آنلاین بودن یا نبودن آنها اطلاع پیدا کنند. اما نگران نباشید؛ اینستاگرام به عواقب این به روزرسانی فکر کرده به همین دلیل گزینه غیر فعال کردن این آپشن را هم در دسترس قرار داده است.

غیر فعال کردن لست سین اینستاگرام

اگر ترجیح می‌دهید که هیج یک از مخاطبان آخرین بازدید شما را مشاهده نکنند به سادگی با رفتن به صفحه پروفایل و انتخاب منوی گزینه‌ها این حالت را غیر فعال کنید. در اندروید و آی او اس می‌توانید با ضربه زدن سه نقطه‌ای که در گوشه سمت راست صفحه پروفایل قرار دارد وارد منوی گزینه‌ها شوید.

هنگامی که وارد منوی گزینه‌ها شدید Setting را انتخاب کنید سپس وارد Privacy شوید. در اینجا گزینه «Activity Status» را خواهید دید که می‌توانید آن را خاموش کنید و برای همیشه از دیده شدن توسط مخاطبان راحت شوید.

این نوشته را از دست ندهید  چگونه گوشی اندروید خود را به گونه‌ای تغییر دهیم که شبیه گوشی آیفون شود؟

این نکته را در نظر بگیرید زمانی که این گزینه را غیرفعال می‌کنید دیگر نمی‌توانید وضعیت آنلاین بودن مخاطبین خود را هم مشاهده کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا