دکوراسیون

آموزش تزیین خانه با عکس

مثبت زندگی: تزیین خانه با عکس یکی از راحت‌رتین کارهاست و در کنارش زیبایی خاصی به خانه می‌دهد. همیشه که نباید عکس گل و طبیعت و نقاشی‌های مطرح را به دیوار خانه زد. گاهی لازم است سراغ آلبوم‌هایی برویم که سال تا سال از کشوها بیرون کشیده نمی‌شود و همیشه خدا مشتی خاک رویشان نشسته.

حالا چسباندن همین عکس‌ها به در و دیوار خانه، فضای گرمی به خانه می‌بخشد و زیبایی و صمیمت گوشه گوشه خانه را چنیدن برابر می‌کند. همراه ما باشید تا در این مقاله از شیوه‌های مدرن تزیین خانه با عکس برایتان بگوییم. این شما و این آموزش تزیین خانه با عکس.

میز جلو مبلی 

آموزش-تزیین-خانه

میزهای جلو مبلی اولین ایده‌ای است که ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خانواده، مهمانان و دوستان شما می‎توانند از این صحنه لذت ببرند و خاطرات مشترکشان با شما را به یاد آورند. سعی کنید عکس‌های رنگی رنگی را برای این قسمت انتخاب کنید. از همه هم عکس بگذارید تا برای کسانی که به خانه شما می‌آیند گوشه دنجی باشد که در آن دنبال عکس خودش بگردد و کیف کند از این کار.

نمایش عکس‌ها با کمک دو تخته پاره 

آموزش-تزیین-خانه

همیشه قرار نیست که برای قاب‌های عکس‎تان هزینه‎ی زیادی را پرداخت کنید. خیلی راحت تنها با کمک دو تخته چوب و مقداری نخ مانند تصویری که می‌بینید فضایی را برای نمایش عکس‌های‌ خود ایجاد کنید.

تزیین خانه با عکس 

آموزش-تزیین-خانه

از عکس‌های اینستاگرام‌تان کمک بگیرید و آن‎ها را روی قاب عکسی به نمایش بگذارید. قرارگیری عکس‌هایی با اندازه‌های کوچک شکل جدیدتری را به دکور شما خواهد داد. برای این کار می‌توانید از تصویر زیر الهام بگیرید.

این نوشته را از دست ندهید  در خرید فرش این ۷ اشتباه را مرتکب نشوید!

عکس‌هایی با شکل قلب 

آموزش-تزیین-خانه

عکس‌هایی با اندازه‎های کوچک را انتخاب کنید و با قرارگیری آن‌ها در کنار هم این ایده دوست‌داشتنی را پیاده‌سازی کنید. این ایده برای اتاق خواب و فضاهای شخصی بسیار مناسب بوده و ظاهر جذاب و شگفت‌انگیزی را برای دکوراسیون‌تان به ارمغان می‌آورد. معمولاً پس‎زمینه‎ی سفید رنگ برای قاب‎های عکس بهترین انتخاب است زیرا که به راحتی با تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی ترکیب می‎شود.

گوشه‌های خانه 

آموزش-تزیین-خانه

می‌توانید گوشه‎های خانه‌تان را با عکس‌های موردعلاقه‌تان تزیین کنید. این ایده ارزان است و برای اتاق خواب معرکه‌ترین. عکس‎های موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید و آن‌ها را در هر شکل و طرحی که مایل هستید، روی دیوار بچسبانید. تردید نداشته باشید که چیز خاصی از آب در می‌آید.

قاب عکس با گیر‌ه‌های لباس 

آموزش-تزیین-خانه

خودتان به سادگی یک قاب عکس دوست‌داشتنی را در خانه‌تان بسازید. بله! خود شما. یک قاب عکس خالی، گیره‌ی لباس، نخ یا مقداری سیم را تهیه و دست بکار شوید. طرح نهایی شما باید شبیه قاب عکس زیر باشد، شاید هم زیباتر.

درب قدیمی 

آموزش-تزیین-خانه

شاید لازم باشد که نگاهی به انباری خود بیندازید و از وسایل بدردنخور‎تان ایده‌ بگیرید. مثلا یک درب قدیمی می‌تواند ایده‌ جدیدی برای نمایش عکس‌های خانوادگی‌تان باشد. این ایده برای ورودی خانه بسیار مناسب بوده و می‌تواند جذابیت خاصی را به این فضا دهد.

دیوارها

آموزش-تزیین-خانه

شما می‌توانید کل دیوارتان را با عکس‎های خانوادگی موردعلاقه‌تان بپوشانید و فضای منحصربفردی را در خانه‌تان بسازید.

فضای آشپزخانه 

آموزش-تزیین-خانه

بهترین فضای در آشپزخانه برای تزیین آن با عکس‎ها، دیوار نزدیک به میز صبحانه خوری است.

با ظهور شبکه‌ها اجتماعی و اشتراک عکس مانند اینستاگرام این کار ساده‌تر از گذشته شده و برای داشتن عکسی زیبا و خاطره انگیز، نیازی نیست حتما خودتان دست به دوربین شوید بلکه فقط کافی است از عکس‌های به اشتراک گذاشته شده دوستانتان استفاده کنید، درست مانند مدلی که در شکل زیر توسط همین عکس‌ها ایجاد شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید چینش مربعی عکس‌ها کنار یکدیگر در هر ردیف به شیوه‌ای هنرمندانه انجام شده و در نهایت شکل نهایی مانند یک تابلوی مستطیلی بزرگ بروی دیوار اتاق ظاهر شده است.

این نوشته را از دست ندهید  اگر خانه کوچک دارید، با نور و رنگ بزرگش کنید!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا