ترفند

استوری‌های دوستتان را ببینید بدون اینکه او متوجه شود

مثبت زندگی: گاهی پیش می‌آید که با کسی قهر هستید یا از دلخور اما دوست دارید استوری‌اش را در ایسنتاگرام ببنید بدون این که او متوجه شود. شاید روزهای اولی که ایسنتاگرام قابلیت استوری گذاشتن را راه انداخته بود، این امکان وجود نداشت اما امروز این امکان وجود دارد. یعنی می‌توانید استوری کسی را ببینید بدون اینکه آن فرد متوجه شود.

در تلفن همراه

چند ساعتی اصلا به اینستاگرام نروید یا اگر هم می‌روید هیچ استوری دیگری را باز نکنید یا هیچ پستی را لایک نکنید. حدود 5 ساعت برای این کار، زمان لازم است. یعنی باید 5 ساعت یا بیشتر هیچ استوری را باز نکنید. در این حالت ایسنتاگرام میان پست‌هایی که لایک‌شان نکرده‌اید لیستی از استوری‌های  را به نمایش می‌گذارد. البته به اندازه خود استوری بزرگ نیست اما این لیست نشان می‌دهد کسانی که دنبالشان می‌کنید چه استوری‌ای گذاشته‌اند. اگر عکس و نوشته باشد به راحتی می‌توانید عکس را ببینید و نوشته را بخوانید بدون اینکه فرد مورد نظر متوجه شود. اما اگر فیلم باشد باید از روش دیگری استوری را ببینید. همراه ما باشید.

در رایانه

دانلود و نصب پلاگین

در کامپیوتر خود مرورگر گوگل کروم را باز کرده و در قسمت سرچ نرم افزار عبارت extentions را وارد کنید. سپس نام پلاگین را Chrome IG Story وارد کنید یا از لینک زیر مستقیما به صفحه پلاگین وارد شوید.

در صورتی که پلاگین با دستگاه شما سازگار بود، می‌توانید بر روی گزینه Add To Chrome کلیک کنید. مراحل دانلود و نصب این پلاگین چند لحظه به طول می‌انجامد و پس از نصب در کنار آدرس بار شما آیکن آن نمایش داده خواهد شد.

این نوشته را از دست ندهید  غیرفعال‌سازی نوتفیکیشن­‌های خبر در توییتر

ورود به حساب کاربری اینستاگرام و استفاده

در این مرحله در صورتی که با سیستم کامپیوتر به حساب اینستاگرام خود وارد نشده‌اید وارد وبسایت  instagram.com  شده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

حال کافی است تا بر روی آیکن افزونه در کنار آدرس بار کلیک کنید تا فهرستی از استوری اینستاگرام‌های دوستان شما نمایان شود. برای مشاهده آن‌ها بدون اینکه متوجه شوند روی علامت سه نقطه کلیک کنید و سپس گزینه download را کلیک کنید. این افزونه قابلیت‌های دیگر نظیر پخش برادکست‌های لایو را نیز دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا