آخرین نوشته هامد و لباس

۸ راز زنان شیک‌پوش که باید بدانید

مثبت زندگی: زنان شیک‌پوش برای استایل روزمره خود از چند اصل پیروی می‌کنند، در این مطلب راز استایل این بانوان شیک را با شما در میان می‌گذاریم.

عادات روزمره مفیدی دارند

معمولا اگر یک شبانه روز از زندگی روزمره یک زن خوش‌پوش را دنبال کنید، متوجه عادات مفید روزمره او می‌شوید؛ مثلا اینکه از شب قبل برای آنچه که فردا می‌خواهند بپوشند، برنامه می‌ریزند. در انتخاب لباس مناسب حواسشان به آب و هوا و دمای فردا هست؛ کمدشان را هرروز مرتب می‌کنند و ….

۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

برای دل خودشان لباس می‌پوشند

مهمترین نکته‌ای که باید یادتان باشد، این است که شما نباید برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران لباس‌های شیک و زیبا بپوشید بلکه شما لباس شیک و مرتبی می‌پوشید، زیرا فردی خوش پوش، مرتب و اجتماعی هستید که به تمیزی اهمیت می‌دهید و زیبایی را دوست دارید.

۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

حواسشان به تناسب لباسشان هست

لباس خانم‌های شیک پوش همیشه متناسب با اندامشان است. لباسی که نه بیش از حد گشاد باشد و نه تنگ. سفارش لباس به خیاط، بهترین راه حل است، اما از آنجا که این کار هزینه بیشتری دارد، می‌توانید لباس دلخواهتان را انتخاب کنید و سپس آن را نزد خیاط ببرید تا آن را فیت تنتان کند.

۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

بیش از حد اکسسوری استفاده نمی‌کنند

معمولا هر سبکی اکسسوری خاص خودش را می‌طلبد، اما خانمهای شیک پوش در اکثر مواقع سعی می‌کنند که کمترین، اما بهترین انتخاب را از میان اکسسوری‌ها داشته باشند. استفاده بیش از حد از اکسسوری، استایل شما را از مرکزیت توجه دور می‌کند و ظاهری شلخته نیز به شما می‌دهد.

این نوشته را از دست ندهید  گران‌ترین گل‌های دنیا کدامند؟ ۱۰ گل زیبا و قیمتی
۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

استایل شخصی خودشان را دارند

عموما خانم‌های شیک پوش، استایل شخصی خودشان را دارند؛ این بدان معنی نیست که همیشه یکجور لباس می‌پوشند، بلکه این دسته از افراد اتفاقا تنوع زیادی نیز در لباس پوشیدنشان دارند. اما سبکی را انتخاب می‌کنند که بیشتر از همه دوستش دارند و بیش از بقیه متناسب شرایط آنهاست.

۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

از لباس‌های خود به خوبی مراقبت می‌کنند

خانم‌های شیک پوش لزوما لباس‌های زیادی ندارند و حتما سالی چندین بار لباس نمیخرند، بلکه از همان لباس‌هایی که دارند به خوبی مراقبت می‌کنند. ممکن است برخی لباس‌های این افراد، چندین سال پیش خریداری شده باشد، اما به قدری خوب از آن نگهداری کرده اند که کسی متوجه نمی‌شود.

۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

توجه زیادی به ترند‌ها نمی‌کنند

برخی از افراد چشمشان همیشه به دنبال ترند و مد روز است و منتظر می‌نشینند تا ببینند مدل‌ها چه لباسی را در کت‌ واک‌ها می‌پوشند و همان را بخرند؛ اما خانم‌های شیک پوش اینطور نیستند، بلکه ترند‌ها را تنها موردی می‌دانند که در صورت تناسب با سلیقه شان، می‌توانند آن را داشته باشند.

۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

استراتژیک خرید می‌کنند

کمد لباس یک خانم شیک پوش لزوما پر از لباس‌های رنگارنگ نیست؛ بلکه در این کمد لباس‌هایی وجود دارد که تناسب زیادی با یکدیگر دارند؛ می‌توان آن‌ها را به خوبی با هم ست کرد و از هرکدام از آن‌ها بار‌ها در ست‌های مختلف با لباس‌های دیگر استفاده کرد و با لباس‌های کم ست جدیدی ساخت.

۸ راز زنان شیک پوش که باید بدانید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا