منطقه آزاد

کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم؟ معرفی چند ایده برای انتخاب کادو ولنتاین

مثبت زندگی: خرید هدیه به خودی خود سخت است. این خرید برای پسر مورد علاقه شما حتی می‌تواند دشوارتر باشد. مخصوصاً اگر این خرید کادو ولنتاین باشد. این که آیا شما یک هدیه عام مانند شکلات‌های ولنتاین را به پسر مورد علاقه خود هدیه می‌دهید، یا چیزی شخصی‌تر را انتخاب می‌کنید، فرقی ندارد؛ مهم این است که هر هدیه‌ای که می‌دهید واقعاً بیانگر احساسات‌تان باشد و قدردانی شما را از پسر مورد علاقه‌تان بیان کند.

برای او آشپزی کنید

به دنبال کادو ولنتاین برای پسر مورد علاقه‌تان هستید؟ از آن جمله قدیمی استفاده کنید که می‌گوید: “راه رسیدن به قلب انسان، از طریق شکم اوست”. فرقی ندارد که یک دسر ساده یا یک غذای کامل برای او تهیه کنید، هدیه دادن به پسر مورد علاقه‌تان به همراه غذا، یک نمایش ملموس از یادآوری این موضوع است که شما به او اهمیت می‌دهید. در اینجا گزینه‌هایی در این رابطه وجود دارد:

  • برایش نوعی شیرینی درست کنید. شیرینی مورد علاقه او را نمی‌دانید؟ اکنون وقت آن رسیده است که بفهمید! یا اگر می‌خواهید او را سورپرایز کنید، می‌توانید از گزینه‌های همه پسند مانند شیرینی شکلاتی استفاده کنید.
  • یک دسر منحصر به فرد شکلاتی تهیه کنید. کیک براونی، توت فرنگی پوشیده شده از شکلات یا یک سوفله شکلات را امتحان کنید.
  • یک وعده غذایی عاشقانه تنظیم کنید. اگر می‌خواهید در شب ولنتاین بیرون بروید، یک قرار شام زیبا در شب ولنتاین با پسر مورد علاقه‌تان ترتیب دهید. اگر او گوشت می‌خورد، روی غذاهای دلپذیر گوشتی مانند استیک تمرکز کنید.

لیستی از آهنگ‌های مورد علاقه‌اش تهیه کنید

جمع کردن آهنگ‌هایی که برای رابطه شما مهم هستند و یک زمان واقعی، معنادار و خاص را برای شما یادآوری می‌کنند، می‌تواند بسیار معنادار باشد و نیازی نیست برای انجام آن پول زیادی هزینه کنید. لیست آهنگ‌های انتخابی خود را روی یک سی دی رایت کنید، یا یک لیست پخش دیجیتالی برای او ارسال کنید.

  • به متن آهنگ‌های انتخابی‌تان توجه کنید. شما ممکن است واقعا یک آهنگ را دوست داشته باشید، اما قرار دادن آن در لیست پخش ممکن است پیام اشتباهی را برای پسر مورد علاقه شما ارسال کند.
  • آن را محدود نگه دارید. حدود ۱۰ آهنگ آماده کنید. به این ترتیب او می‌تواند در یک جلسه به کل لیست گوش دهد و به یاد بیاورد که آنها معنی‌دار هستند.
این نوشته را از دست ندهید  آلزایمر و شناسایی سریع با آزمایش خون هوش مصنوعی

یک شعر یا یک نامه عاشقانه بنویسید

ممکن است تاکنون چندین و چند مرتبه به او گفته باشید که او را دوست دارید، اما خوب است که این موضوع را برای او بنویسید تا بتواند هر وقت که خواست دوباره نامه را ببیند و بخواند. این هدیه عالی است؛ خصوصا اگر شما بودجه زیادی برای خرید هدیه ندارید. برای ابراز احساسات بیشتر، آن را با دست خط خودتان بنویسید و یک کاغذ زیبا را انتخاب کنید.

  • برای او یک شعر بنویسید. اگر از نوشتن و خواندن شعر لذت می‌برید، استعدادهای خود را برای نوشتن شعری از خودتان قرار دهید.
  • احساسات‌تان را در نثر بنویسید. اگر در سرودن ریتم و قافیه شعر، هنری ندارید، درست است؛ یک نثر یا نوشته می‌تواند به همان اندازه معنی‌دار باشد!
  • می‌توانید از سخنان شخص دیگری استفاده کنید. اگر در تلاش هستید تا احساس خود را بنویسید، برای کمک می‌توانید یک قطعه معروف از شعر را پیدا کنید، و آن را با دست خط خود کپی کنید یا آن را چاپ کنید و به شکلی زیبا قاب بندی کنید. همچنین می‌توانید متن آهنگ عاشقانه مورد علاقه خود را نیز بنویسید. آهنگ‌ها در اصل، شعرهایی هستند که بر روی موسیقی تنظیم شده‌اند!

ادکلن بخرید

  • ادکلن یک گزینه کلاسیک برای کادو ولنتاین برای پسر مورد علاقه‌تان است؛ زیرا از نظر تئوری برای هر دو شما فایده دارد؛ او دوست دارد بوی عالی بدهد، و شما هم هر عطری را که برای او انتخاب کرده‌اید خودتان دوست دارید.
  • به خاطر داشته باشید که هر عطری برای هر کسی مناسب نیست. شیمی بدن هر آدمی کمی متفاوت است، بنابراین یک ادکلن که بوی شگفت‌انگیز در یک پسر ایجاد می‌کند، ممکن است برای دیگری تاثیر مشابهی نداشته باشد.
  • به آنچه که قبلاً دوست داشته توجه کنید. پسر مورد علاقه شما عطری را می‌زند که فکر می‌کند برایش مناسب است، بنابراین سعی کنید انتخابتان نزدیک به سلیقه او باشد. اگر او تمایل دارد ادکلن‌هایی با پایه چوب و مُشک بزند، این گروه از عطرها احتمالاً برای هدیه انتخاب خوبی هستند. از طرف دیگر، اگر به نظر می‌رسد عطرهای سبک و مرکبات را ترجیح می‌دهد، سعی کنید هدیه‌ای را پیدا کنید که در همان گروه قرار دارد.
این نوشته را از دست ندهید  چرا باید بیشتر آب بنوشیم؟

همه کادوهای خود را در یک سبد هدیه کنار هم قرار دهید

اگر نمی‌خواهید بیش از حد روی یک هدیه متمرکز شوید، مجموعه‌ای از هدایای کوچک را جمع کنید. یک ظرف زیبا مانند یک سبد یا جعبه تزئین شده، انتخاب کنید و آن را با روبان، کاغذ، پارچه، سلفون یا هر چیز دیگری که در دست دارید بپوشانید تا ویژگی خاصی پیدا کند. در نظر بگیرید که آن را با این موارد پر کنید:

  • تنقلات مورد علاقه او که می‌تواند شامل آب نبات، کلوچه و یا یک غذای خاص خریداری شده در فروشگاه باشد.
  • همچنین می‌توانید سبد هدیه خود را با وسایل کوچک دیگری مثل هدفون‌های جدید، لوازم جدید برای هر ورزشی که بازی می‌کند (مانند توپ‌های گلف یا توپ تنیس) یا چند مورد که می‌تواند برای سرگرمی‌های خود استفاده کند (مانند ابزار کباب کردن یا مداد رنگی) پُر کنید.

کتاب بخرید

اگر فرد مقابلتان یک آدم کتاب خوان است، او را با مطالب جدید آشنا کنید. کمی راجع به آنچه که او در حال حاضر می‌خواند و آنچه را که قبلاً خوانده، جستجو کرده و سعی کنید خلاء‌ها را با کتاب مشابه پر کنید.

  • از توصیه‌های افراد برای محصولات استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می‌دانید پسر مورد علاقه‌تان کتاب خاصی را دوست دارد، از کتابفروشی محلی خود برای عناوین مشابه سوال کنید. یا عنوان کتاب را در یک فروشگاه اینترنتی تایپ کنید و ببینید که سایر خوانندگان با سلیقه مشابه او چه کتاب‌هایی را خریداری کرده‌اند.
  • اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را بخرید، کارت هدیه بگیرید. کتاب‌ها یک هدیه شخصی بسیار زیبا هستند و تشخیص اینکه چه کسی از خواندن لذت می‌برد دشوار است. اگر گیر افتاده‌اید، به کارت هدیه اعتماد کنید. پیشنهاد دهید که با او به خرید بروید و تاریخ آن را مشخص کنید.
این نوشته را از دست ندهید  سبزه عید؛ ایده‌ها و روش های درست کردن سبزه هفت‌سین

از بازی‌ها و سرگرمی‌های او حمایت کنید

اگر پسر مورد علاقه‌تان علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارد، تقریباً تضمین می‌کنیم هدیه‌ای با مضمون بازی برای روز ولنتاین را دوست خواهد داشت.

  • برای او یک بازی جدید بخرید. جستجو کنید که آیا نسخه‌های جدیدی از بازی مورد علاقه‌اش هست که هنوز وارد بازار نشده و او منتظر آن است و یا از دوستانش بپرسید که او به کدام بازی علاقه شدیدی دارد.
  • بسته به مواردی که او بازی می‌کند، می‌توانید برای او خرید کنید:
  • استیم ( PC )
  • ایکس باکس (Xbox)
  • پلی استیشن (PS4)
  • کنسول بازی او را به روز کنید. این که آیا او از یک کنسول قدیمی استفاده می‌کند، خرید یک کنسول جدید برای او می‌تواند هدیه‌ای عالی برای ولنتاین باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا