ترفند

چگونه در اینستاگرام هک نشویم؟

مثبت زندگی: آسان اتفاق می‌افتد. شب می‌خوابید و صبح بیدار می‌شوید و وقتی صفحه ایسنتاگرامتان را باز می‌کنید با عکس‌های زننده مواجه می‌شوید یا حتی با این اتفاق که تمام پست‌هایستان پاک شده و فقط یک پست باقی مانده که آن را هم هکر محترم نوشته!

اما جای نگرانی نیست؛ سال گذشته، اینستاگرام تایید دومرحله‌ای را برای حساب‌های کاربری فعال کرد و هم‌اکنون با اضافه کردن یک ویژگی، آن را بهبود بخشیده است تا از این طریق بتوانید جلوی هک شدن اکانت اینستاگرام خود را بگیرید. همراه ما باشید تا جواب این سوال را بدانید: چگونه در اینستاگرام هک نشویم؟

مرحله اول

اینستاگرام را باز کنید، به صفحه خود بروید و روی دکمه‌ی منو در گوشه‌ی بالا سمت راست کلیک کنید. پس از آن به قسمت تنظیمات (Settings) رفته و بخش امنیت و حریم خصوصی (Privacy and Security) را باز کنید.

مرحله دوم

در اینجا شما می‌توانید گزینه‌ی تایید دو مرحله‌ای یا Two-Factor Authentication را ببینید. اگر قبلا از اس ام اس برای تایید دو مرحله‌ای استفاده می‌کردید، گزینه‌ی Text Message را خاموش کنید و Authentication App را انتخاب کنید. در این مرحله، اینستاگرام گوشی‌ شما را برای یک اپلیکیشن تایید مستقل جستجو می‌کند و اگر شما آن را نداشته باشید، یک اپ برای این کار به شما پیشنهاد می‌دهد.

چگونه-در-اینستاگرام-هک-نشویم

یکی از اپلیکیشن‌های محبوب برای این کار، اپلیکیشن Google Authenticator است که در اینجا مشاهده می‌کنید. در صورت داشتن چنین اپلیکیشنی، اینستاگرام شما را به داخل آن هدایت می‌کند و یک کد تایید را از آن می‌گیرد. سپس، شما باید این کد تایید را به اینستاگرام وارد کنید تا تایید دو مرحله‌ای تکمیل شود.

این نوشته را از دست ندهید  آموزش روش سریع و آسان برای ترکیب ستون‌ها در اکسل
چگونه-در-اینستاگرام-هک-نشویم

با داشتن تایید دو مرحله‌ای، حتی اگر شخصی نام کاربری و پسورد شما را داشته باشد، قابلیت دسترسی به حساب شما را نخواهد داشت؛ زیرا در هر ورود یک کد تاییدی مجزا به گوشی شما توسط اپلیکیشن تاییدکننده دریافت می‌شود که اینستاگرام آن را از شما درخواست می‌کند.

مرحله آخر

بعد از تکمیل تایید دو مرحله‌ای، اینستاگرام به شما 5 کد ریکاوری نیز می‌دهد، می‌توانید از آن‌ها اسکرین‌شات گرفته یا آن‌ها را یادداشت کنید تا در صورتی که به اپلیکیشن تاییدکننده و یا اس ام اس دسترسی نداشته باشید، از آنها برای بازیابی اکانت خود استفاده کنید .همچنین در صورتی که حس کردید کد‌های بازیابی شما لو رفته، می‌توانید از همین قسمت کد‌های جدید دریافت کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا