دکوراسیون

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی، زیبایی را به خانه خود هدیه دهیم

مثبت زندگی: این روزها بی‌شک می‌توان گفت داشتن خانه‌ای زیبا و بزرگ رویایی است که هر فرد در سر دارد، خانه‌ای زیبا که چیدمان شده متناسب با سلیقه شخصی هر فرد که حس خوشحالی را در وجودمان دوچندان می‌کند.

روزهایی در زندگی هر فرد هست که خسته و ناامید از هرچیز و هرکجا به دنبال مکانی است برای بازیابی این آرامش از دست رفته. خانه و خانواده بیش از هر چیز و هر مکان این حس تسکین را به ما بر می‌گرداند. بخش‌های مختلف خانه کاربردهای مختلی دارند، در این مطلب می‌خواهیم به دیوارهای خانه بپردازیم که چه تاثیری بر ما و خانه ما خواهند داشت.

زیبایی خانه با دیوارها

اگر بخواهیم از دکوراسیون داخلی و قسمت های مخلتف یک خانه بگوییم نباید از دیوارها غافل شویم. دیوارها شاید به تنهایی تاثیر شگرفی برخانه نداشته باشند، اما اگر از کاغذ دیواری و پوستر استفاده کرده باشید تفاوت بسزایی را حس خواهید کرد.

سادگی خانه را می توان با کاغذ دیواری طرح دار مخصوصا طرح های شلوغ پوشاند و جانی دوباره به خانه بخشید
کاغد دیواری ها با سبک ها و رنگ های مختلفی که دارند بیش از هر المانی سبک خانه ی ما را به سمتی سوق می‌دهند که ما می‌خواهیم. پس با هم مروری به قسمت های مختلف خانه داشته باشیم و تاثیرگزاری کاغذدیواری را دقیق تر برسی کنیم .

کاغذ دیواری و پوستر در فضاهای مختلف

  • کاغذدیواری نشیمن
  • کاغذدیواری اتاق خواب‌ها
  • کاغذدیواری اتاق کار

تاثیر کاغذ دیواری بر اتاق نشیمن

اگربخواهیم از تمامی قسمت های خانه بگوییم نشیمن اصلی ترین فضای خانه است که به چشم می آید، فضایی برای دور هم بودن در کنارعزیزانمان، انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای این فضا از اصلی ترین انتخاب هاست کاغذ دیواری کلاسیک در کنار مبلمانی کلاسیک همراه با پرده هایی یالان دار شاید اولین انتخاب کلاسیک پسندها باشد.

این نوشته را از دست ندهید  بایدها و نباید‌هایی درباره درمان سرماخوردگی

کاغذ دیواری های کلاسیک دارای طرح و نقش ونگارهای زیادی هستند، که اگر به آنها دقت کرده باشید خواهید دید که طرح هایی به هم پیوسته دارند و اغلب رنگ های به کاررفته دراین سبک از کاغذ دیواری، طلایی، قهوه ای و سبز یشمی است، پس اگر داشتن خانه ای کلاسیک رویای شماست از کاغذ دیواری های نشیمن غافل نشوید که بیش ترین تاثیر را نسبت به دیگر فضاهای خانه ی شما خواهد داشت.

کاغذ دیواری در فضای اداری، فضای کاری جذاب و عاری از خستگی داشته باشیم 

اگر فردی پر مشغله هستید و بیش از نیمی از زمان شما به فضای اداری و اتاق کارتان اختصاص دارد باید این  گزینه را مد نظرداشته باشید که فضای اداری پر انرژی اثر بخشی کار و کارمندان را چندین برابر خواهد کرد،  پس اگر فضای کاری شما خسته و کسل کننده است با تغییراتی کوچک فضای اداری جذاب که عاری از خستگی داشته باشید بهترین گزینه برای داشتن یک فضای اداری جذاب استفاده از کاغذ دیواری های خیره کننده و انرژی بخش است.

 کاغذ دیواری کرم و رنگ روشن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد، زیرا نور را به فضای کار منعکس کرده و خستگی را از چشمان شما دور می کند، پس با انتخاب کاغذ دیواری با رنگ های روشن و ساده که طرح های خلوت تری هم داشته باشد کمتر احساس خواهید کرد که در فضایی اداری و اتاق کارهستید.

و اما بخش خصوصی خانه! اتاق خواب‌ها 

اتاق خواب ها تا حدودی گویای سن و تعداد افراد خانه هستند، خوابی راحت همراه با آرامشی خاص می تواند خستگی کل روز را از شما دورکند، پس برای اتاق خواب هایتان از کاغذدیواری اسقتاده کنید که نه تنها نماد سلیقه ی شماست بلکه خواب آرامش را هم به اتاقتان هدیه خواهد داد.

اگر فردی آرام و درونگرا هستید از کاغذدیواری با طرح های ساده و رنگ های خنثی استفاده کنید، این مدل لز کاغذ دیواری در کنار سرویس خواب مدرن و ساده زیبایی چشمگیری دارند و در عین سادگی ، راحت بودن را به اتاق خواب شما می آورند

واگر شلوغی و کلاسیک بودن را می پسندید می توانید سرویس خوابی ساده انتخاب شما باشد که در کنار دیوارهایی با طرح های زیاد وشلوغ  تلفیقی از سادگی و زیبایی را داشته باشید. 

انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب فرزندانتان هم میتواند می تواند گویای سن و جنسیت آنها باشد ،
استفاده از کاغذدیواری با شخصیت کارتونی مورد علاقه ی آن ها بی شک بهترین گزینه برای به وجد آوردن فرزندانمان خواهد بود که ماندن و بازی در اتاق را برای آنه ها لذت بخش خواهد کرد .

این نوشته را از دست ندهید  دانلود سریال هیولا – قسمت ۱۰

خالی از لطف نیست که صحبت کوتاهی هم از پوسترها داشته باشیم !

از تاثیرگذاری کاغذدیواری ها بر قسمت های مختلف خانه گفتیم، پوستر ها هم به همان میزان تاثیرگذارهستند، اما تفاوت هایی با کاغذ دیواری ها دارند که مروری برآنها خواهیم داشت.

از تفاوت هایی که پوسترها با کاغذ دیواری ها دارند و بسیارهم به چشم می آیند چاپی بودن آنها است،  شما می توانید طرح دلخواه خود را با صورت پوستر چاپی در اختیار داشته باشید واز آن در قسمت های خانه ی خود استفاده کنید، 
 این طرح ها میتواند ثبت یک فضا از یک خاطره ی شیرین شما و یا طرح های مورد علاقه ی شما باشد .
از دیگر تفاوت پوسترها قابل شستشو نبودن آنها است، پس پوسترها را در مکانی به کار ببرید که نیازی به شست وشو ندارند.
همچنین اگر دوستداره طبیعت و حیوانات هستید پوسترهایی با این طرح ها می تواند بهترین گزینه برای شما باشد 

منبع
چیدانه
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =

دکمه بازگشت به بالا