آخرین نوشته هامیل جنسی

چند روش برای تقویت میل جنسی بدون نیاز به دارو

مثبت زندگی: بسیاری از زوج‌های جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره‌ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران با مشکلاتی مواجه هستند که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران‌های خانوادگی می‌گردد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده است.

آیا به‌تازگی متوجه کاهش میل جنسی خود شده‌اید؟ اگر این چنین است، شما تنها نیستید چرا که بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند. برخی از مردم آن را یک مشکل جسمی می‌دانند، اما اینگونه نیست. این مشکل را می‌توانید به سادگی با چند تغییر در شیوه زندگی به آسانی حل کنید. در این مقاله ۴ روش برای تقویت میل جنسی، بدون توسل به دارو را بیان می‌کنیم.

ورزش

مطالعات نشان می‌دهد که ۳۰ دقیقه ورزش می‌تواند سلامت جنسی را بهبود و اعتماد به نفس را افزایش دهد. پس شریک خود را تشویق کنید هر روز نیم ساعت ورزش کند حتی ورزش‌های ساده مانند دویدن و یوگا برای افزایش میل جنسی بسیار مفید است انجام این فعالیت‌‌ها با هم نیز به شما این امکان را می‌دهد که با شریکتان خود بیشتر ارتباط داشته باشید. روش دیگر برای افزایش میل جنسی انجام ورزش کگل kegel است، که باعث تقویت ماهیچه‌های لگن و کمک به پیشگیری از مشکلات پروستات مردان و بی اختیاری در زنان است.

مصرف میوه

خوردن میوه می‌تواند به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند. بنابراین میوه‌هایی که سرشار از ویتامین E هستند جریان خون را افزایش می‌دهند. میوه‌هایی مانند کیوی، انبه، موز و انار که سرشار از آنتی اکسیدان هستند، نه تنها شما را سالم نگه می‌دارد بلکه باعث افزایش میل جنسی هم می‌شود. بنابراین به جای دسر مورد علاقه یک کاسه میوه‌های تازه در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

این نوشته را از دست ندهید  اشتباهات رایج هنگام سشوار کشیدن

پوشیدن لباس قرمز

مطالعات نشان داده‌اند که رنگ قرمز هم اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد، هم باعث تقویت میل جنسی در زنان و مردان می‌شود.

ارسال پیامک‌های عاشقانه

به شریکتاندر طول روز پیام‌های متنی عاشقانه بدهید. این باعث افزایش هورمون میل جنسی مانند دوپامین، سروتونین، و تستوسترون می‌شود و میل جنسی هر دوی شما افزایش می‌یابد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا