راهکارهاسلامت جنسی

قبل از رابطه جنسی آماده شوید

مثبت زندگی: صرف زمان برای افزایش آمادگی و به عبارتی ایجاد تحریک به منظور مقاربت نقش مهمی در دریافت لذت دارد. شاید سخت‌ترین قسمت رابطه عاشقانه داشتن گفتمانی ساده و صریح راجع به نحوه مقاربت و عشق بازی قبل از رابطه جنسی است.

زمانی که نوبت به صحبت در این موارد می‌شود اصولا مرد و زن در چشمان هم نگاه نمی‌کنند و این به معنای سختی یا عدم راحتی موضوع گفتگو است. با تمام این توصیفات این حقیقتی غیر قابل انکار است که آمادگی قبل از مقاربت و نزدیکی به خصوص برای زنان حائز اهمیت است و رسیدن به این آمادگی در گرو انجام اعمالی است که به هر حال نوع و کیفیت آن کاملا شخصی و گوناگون است و مستلزم گفتگوی طرفین یا درک تجربی در این رابطه است.

اهمیت معاشقه

شاید اهمیت عشق بازی یا معاشقه به خصوص برای خانم‌ها بارزتر جلوه کند و به این خاطر تحریک لازم برای رسیدن به شهوت و سپس اوج لذت جنسی است. تحریک شدن برای آمیزش و مقاربت در مردان و زنان مکانیسم متفاوتی را طی می‌کند.

یک مرد تنها با فکر کردن به این موضوع می‌تواند آمادگی لازم(توان نعوظ) را برای مقاربت کسب کند، اما زنان برای کسب این آمادگی (از نظر روحی و فیزیکی) نیازمند عشق بازی هستند. اعمالی نظیر بوسیدن، در آغوش گرفتن ، لمس و نوازش و … منجر به لزج و لیز شدن واژن می‌شود و این اتفاق برای یک آمیزش راحت لازم و ضروری است.

عشق بازی همچنین تاثیر به سزایی در کلیتوریس زنان دارد. این قسمت از آلت تناسلی زنانه درست مثل آلت تناسلی مردان عمل می کند. با جریان خون در نتیجه عشق بازی و ایجاد آمادگی به حالت نعوظ در می‌آید. به علاوه عشق بازی منجر به احساس امنیت خاطر زنان در رابطه با شریک جنسی خود می‌شود. این که واقعا خواسته شده، نه فقط برای مقاربت بلکه صمیمت و دوست داشتنی فراتر از این در بین است.

این نوشته را از دست ندهید  روش‌های روشن کردن ناحیه تناسلی زنان
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا