انتخاب سردبیرترفند

پیام‌های دیگران را به حالت روح در واتس‌اپ بخوانید!

مثبت زندگی: چند سال اخیر، ویژگی‌های جدیدی به واتساپ اضافه شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تیک آبی خوانده شدن پیام است. با اینکه خیلی وقت‌ها این گزینه مشکلی برای افراد ایجاد نمی‌کند، اما گاهی شاید بخواهید پیام یک نفر را بخوانید بدون اینکه متوجه شود. برای این کار همراه ما باشید تا ترفندی را به شما آموزش دهیم که کمتر کسی از آن باخبر است.

یک راه حل برای این موضوع این است که از داخل خود برنامه‌ی واتساپ گزینه‌ی تیک آبی خواندن را خاموش کنید. البته این گزینه تیک آبی را برای تمام مخاطبین‌تان خاموش می‌کند و شما هم اگر دیگری پیام‌تان را بخواند متوجه نخواهید شد.

در اینجا ما قصد داریم روش دیگری برای خواندن پیام دیگران بدون خوردن تیک آبی در واتساپ را به شما معرفی کنیم؛ این کار اصلا به دستکاری تنظیمات احتیاج ندارد.

1- وقتی پیامی را در واتساپ دریافت کردید، پنل اعلانات یا نوتیفیکشن را پایین کشیده و دستگاه را در حالت هواپیما بگذارید.

2- وقتی آفلاین شدید، واتساپ را باز کرده و پیام مورد نظر را بخوانید.

3- وقتی پیام را خواندید، برنامه را به طور کامل از قسمت چند پنجره‌ای ببنیدید تا در پشت صحنه باز نباشد و وقتی آنلاین شدید همگام سازی انجام ندهد.

4- بعد از اینکه برنامه را به طور کامل بستید، حالت هواپیما را خاموش کنید.

دوباره باید اشاره کنیم که وقتی در حالت هواپیما پیامی را می‌خوانید، حتما آن را به طور کامل بسته و از حالت چند پنجره‌ای حذف کنید. اگر سعی کنید با دکمه‌ی بازگشت از برنامه بیرون آمده و برنامه را کامل نبندید، برنامه همچنان در پشت صحنه فعال خواهد بود و در نتیجه به محض اینکه آنلاین شوید تیک آبی خوانده شدن برای طرف مقابل‌تان خواهد خورد. پس حتما برنامه را ببندید.

این نوشته را از دست ندهید  روش‌هایی برای پاک کردن حافظه پنهان آیپد
منبع
دیجی‌رو
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا