نرم افزار

معرفی 4 اپلیکیشن برتر یادداشت‌برداری در اندروید

مثبت زندگی: گوشی‌های هوشمند یاددشت‌برداری را بسیار آسان کرده‌اند. همیشه در جیب‌تان هستند، به سرعت می‌توانید آن‌ها را بیرون بیاورید و می‌توانند یادداشت‌ها را به مدت نامحدودی درون خود نگاه دارند. البته که هر اپلیکیشنی برای این کار مناسب نیست، شما لایق بهترین اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری هستید.

با این مقدمه کوتاه اجازه دهید به 4 اپلیکیشن برتر یادداشت‌برداری در اندروید نگاهی بیندازیم.

1. Keep Notes

اگر از یکی از دستگاه‌های دستیار گوگل مانند نست مینی یا نست هاب استفاده می‌کنید Keep Notes انتخاب فوق‌العاده‌ای است. اگر یکی از یادداشت‌هایتان را به یادآوری تبدیل کنید، به طور خودکار گوشی‌تان دستیار گوگل را در جریان آن قرار می‌دهد. وقتی زمان این یادآوری فرا برسد، دستیار گوگل و گوشی‌تان به شما اطلاع می‌دهند.

4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید
4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید

اپلیکیشن Keep Notes به خودی خود نیز ابزار قدرتمندی برای یادداشت‌برداری است. برای نمونه به سرعت می‌توانید فهرستی برای خرید ایجاد کنید و با خریدن هر کدام از اقلام‌تان آن‌ها را تیک بزنید. Keep Notes همیشه تلاش می‌کند ورودی‌های شما را به طور خودکار کامل کند و از عبارت‌های محبوب یا عبارت‌هایی که در گذشته استفاده کرده‌اید بهره می‌برد.

متأسفانه Keep Notes به گوگل متصل است، به این معنی که در رقابت با محصولات دیگر آنقدرها نمی‌توانید به حضور آن در پلتفرم‌های دیگر دل خوش کنید. با این حال اگر از محصولات گوگل لذت می‌برید (و یک گوشی اندرویدی دارید) به مشکلی بر نمی‌خورید.

لینک دانلود Keep Notes از گوگل پلی

2. Evernote

اگر ترجیح می‌دهید از محصولی استفاده کنید که به گوگل متصل نباشد Evernote را امتحان کنید. این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین اپ‌های یادداشت‌برداری است و سال‌هاست که به فعالیت خود ادامه می‌دهد. به طور پیش‌فرض از قابلیت ذخیره در فضای ابری بهره می‌برد و در پلتفرم‌های مختلف به خوبی کار می‌کند.

این نوشته را از دست ندهید  چطور بدون مراجعه به بانک، می‌توان کارت بانکی گرفت؟
4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید
4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید

Evernote قابلیت‌های متعدد و مناسبی دارد. می‌توانید یادداشت‌هایی با دست خط خودتان را در فضای ابری آپلود کنید و آن‌ها را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. متأسفانه بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن پشت یک دیوار پرداختی قرار گرفته‌اند. برای نمونه کاربران رایگان فقط می‌توانند 60 مگابایت در ماه آپلود داشته باشند. با این حال اگر از افرادی هستید که یادداشت‌برداری را به طور حرفه‌ای انجام می‌دهند این اپلیکیشن را امتحان کنید.

لینک دانلود Evernote از گوگل پلی

3. ColorNote

اگر دنبال اپلیکیشن ساده‌تری هستید ColorNote را امتحان کنید. به اندازه‌ی دیگر اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری ابزارهای متفاوتی ندارد ولی در یک زمینه بهترین است، یادداشت‌هایی بر پایه‌ی ویجت‌ها.

4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید
4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید

وقتی یادداشت‌تان را در ColorNote وارد کردید می‌توانید با استفاده از یک ویجت آن را به صفحه‌ی خانه‌تان اضافه کنید. می‌توانید یادداشت‌هایتان را هر کجا که دوست داشتید بگذارید و آن‌ها را با رنگ‌شان دسته‌بندی کنید. این اپلیکیشن برای افرادی که به نظم نیاز دارند می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

لینک دانلود ColorNote از گوگل پلی

4. FiiNote

اگر دنبال گزینه ی آکادمیک‌تری هستید FiiNote را امتحان کنید. این اپ مخصوص یادداشت‌برداری برای مطالعه در آینده است و با شیوه‌های متعددی که برای ورود و ویرایش متن در اختیارتان می‌گذارد، این کار را تسهیل می‌کند. می‌توانید با استفاده از صفحه کلید متن‌تان را تایپ کنید یا یادداشت‌های پیچیده، برای نمونه فرمول‌ها، را با دست خط‌تان بنویسید. می‌توانید متن‌ها را با توجه به اهمیت‌شان بزرگ یا کوچک کنید و قسمت‌های مهم را هایلایت کنید.

4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید
4 اپلیکیشن برتر یادداشت در اندروید

با این حال برای یادداشت‌های ساده اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای نیست. اگر برای فهرست خریدتان به یک اپ ساده نیاز دارید FiiNote قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به نیازهایتان دارد. برای افرادی که می‌خواهند یادداشت‌های پیچیده داشته باشند FiiNote انتخاب بسیار خوبی است.

این نوشته را از دست ندهید  ۱۵ اشتباهی که عمر گوشی هوشمندتان را کم می‌کنند

لینک دانلود FiiNote از گوگل پلی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =

دکمه بازگشت به بالا