انتخاب سردبیرترفند

معرفی پنج برنامه برای حذف عکس­‌های تکراری و تار در اندروید

مثبت زندگی: تلفن همراه این روزها فقط تلفن همراه نیست. چون این ابزار هوشمند همیشه در دسترس به دوربین عکاسی بدل شده و کافی است سفری کوتاه داشته باشیم یا به یک دورهمی برویم. گوشی پر می‌شود از عکس. اما همه این عکس‌ها کیفیت و پشت زمینه خوبی ندارند و ما هم حوصله پاک کردنشان را نداریم. تکلیف چیست؟

چند برنامه اندروید وجود دارد که با استفاده از آن می‌­توانید عکس‌­های خود را ویرایش کنید و اینکه به سادگی پس‌زمینه عکس‌­های تکراری و تار را حذف کنید. همراه ما باشید تا این نرم‌افزارها را به شما معرفی کنیم.

برنامه NoxCleaner

اندروید

NoxCleaner یک ابزار بسیار کاربردی است که با استفاده از آن می‌­توانید گوشی خود را به راحتی بهینه‌­سازی کنید. همه چیز با یک کلیک انجام خواهد پذیرفت و امکان پاک­سازی حافظه و خالی کردن رم گوشی نیز وجود خواهد داشت. می­‌توانید بر روی برنامه‌­های خود قفل قرار داده و حالت ذخیره‌­سازی باتری برنامه را فعال کنید. یک آنتی ویروس قدرتمند در برنامه وجود خواهد داشت که حفاظت از گوشی شما را بر عهده می­‌گیرد. شما می­‌توانید برنامه­‌های نصب شده روی گوشی را نیز مدیریت کرده و به راحتی تصاویر تکراری درون حافظه را پاک­سازی نمایید.

سپس می‌­توانید برای پوشاندن تصاویری که می‌­خواهید حذف شود، به یک پوشه خاص مراجعه کنید.

تنها نکته منفی این برنامه طول کشیدن عملکرد اسکن است، اما برای رهایی از عکس‌­های تکراری و آزادسازی فضای گوشی، ارزش آن را خواهد داشت.

برنامه Google Files Go

اندروید

برنامه Google Files Go برخی از ویژگی­‌های مفید برنامه Google Photos را در اختیار شما قرار می‌­دهد. یک مدیریت فایل حرفه­‌ای جدید برای اسمارت­‌فون‌های دارای سیستم عامل اندروید است، که دارای ویژگی‌­ها و عملکرد بسیار خوب است.

این نوشته را از دست ندهید  ۶ توصیه و راهکار خانگی برای درمان خس خس سینه

برخی از ویژگی‌­های آن شامل کاهش حجم اشغال شده در حافظه و حذف فایل‌های غیرضروری، مدیریت ظرفیت و جابجایی اطلاعات از حافظه داخلی به مموری کارت، توصیه­‌ها و راهنمایی­‌های هوشمند، یافتن سریع فایل‌ها، به اشتراک گذاری آفلاین فایل‌ها، به اشتراک گذاری فایل‌ها به صورت کدگذاری شده و پشتیبان‌­گیری از فایل‌ها به فضاهای ابری است.

برنامه Gallery Doctor – Photo Cleaner

اندروید

یکی از رو به رشدترین برنامه­‌های مدیریت عکس که به صورت خودکار می­‌تواند عکس‌­های بی‌­اهمیت که احتیاجی به آنها ندارید را پیدا کند، برنامه Gallery Doctor – Photo Cleaner است. این برنامه به طور خودکار عکس‌های تیره و تار، مشابه، بی‌کیفیت را شناسایی می‌کند و به شما پیشنهاد حذف آن‌ها را می‌دهد.

با این نرم‌افزار، عکس‌­هایتان را مدیریت کنید و فضای بیشتری از گوشی خود را آزاد کنید.

برنامه  Gallery Doctor – Photo Cleaner می­‌تواند با پیدا کردن و پاکسازی خودکار عکس­‌های مشابه یا عکس‌­هایی با کیفیت بد که گالری گوشی شما را اشغال کرده‌­اند، تا ۳۵ درصد از فضای ذخیره‌سازی گوشی را آزاد کند. شما می­‌توانید عکس‌­هایی که می­‌خواهید را نگه دارید و عکس­‌هایی که احتیاجی به آنها ندارید را پاک کنید. این برنامه در اولین استفاده به بسیاری از کاربرانش کمک کرده تا یک سوم فضای گوشی خود را آزاد کنند. بعد از اینکه این برنامه را نصب کردید، دیگر نیازی به برنامه­‌های مدیریت عکس مشابه نخواهید داشت.

برنامه Remo Duplicate Photos Remover    

اندروید

با استفاده از برنامه Remo Duplicate Photos Remover دیگر نیازی نیست که حجم زیادی از فضای سیستم خود را به علت فایل­‌های تکراری از دست دهید. شما می­‌توانید با پاک کردن تصاویر تکراری، به راحتی حجم زیادی را آزاد نمایید. این نرم‌­افزار با رابط کاربری بسیار ساده‌­ای که دارد، در وقت شما صرفه­‌جویی می‌­کند و تلاشی که لازم است برای یافتن این فایل­‌های تکراری صرف کنید را به پایان می­‌رساند. این نرم‌افزار قادر است تصاویری که در حالت burst mode گرفته شده‌­اند، یا صرفا سایز آنها با یک دیگر متفاوت است را به سادگی شناسایی کند و به شما امکان حذف آنها را بدهد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، فشردن کلید scan و کمی صبر است. این برنامه برای افرادی که غالباً تصاویر خود را در شبکه­‌های اجتماعی به اشتراک می‌­گذارند بسیار مفید است، زیرا هر برنامه اجتماعی تمایل دارد نسخه محلی خود را از یک تصویر ذخیره کند.

این نوشته را از دست ندهید  ردیابی کرونا با هوش مصنوعی

این برنامه­‌ها به شما کمک می­‌کنند تا از تصاویر بی‌­کیفیت و بی‌اهمیت خلاص شوید.

برنامه Clean Master

اندروید

این ابزار به شما کمک می‌کند تا با حذف فایل‌های اضافه حافظۀ دستگاه خود را آزاد کنید. با حذف فایل‌های اضافه، سرعت و بازدهی گوشی خود را افزایش دهید.

این برنامه با اسکن و حذف ویروس‌ها، به امنیت گوشی شما کمک می‌کند. با دسترسی به ابزار تمیز کردن عکس در داخل برنامه، می­‌توانید عکس­‌های مشابه، عکس‌­های پرتره تقریباً یکسان و تصاویر مبهم را مرتب کنید. این برنامه همچنین دارای یک ابزار تمیز کردن WhatsApp است، بنابراین می­‌توانید از پوشه عکس‌­های واتساپ خلاص شوید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا