نرم افزار

معرفی ده اپلیکیشن فوق‌العاده مخصوص ورزش یوگا

مثبت زندگی: یوگا، از جمله ورزش‌هایی است که در سال‌های اخیر از مزیت‌های بی‌شمار آن بسیار شنیده‌ایم؛ اما متاسفانه خیلی از ما به علت داشتن مشغله‌های کاری و تحصیلی زمان کافی برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های آن را نداریم. خوشبختانه این‌روزها به علت گسترش روز افزون تکنولوژی، تقریبا هر کاری را به صورت آنلاین، تنها با چند کلیک ساده می‌توان یاد گرفت. شما می‌توانید با نصب این برنامه‌ها روی گوشی هوشمندتان، به راحتی از آن‌ها استفاده کرده و گامی در راستای سبک زندگی سالم بردارید. پس با ما در ادامه همراه شوید

1- Yoga Studio

Yoga Studio

Yoga Studio از جمله اپلیکیشن‌های آموزشی در حوزه‌ی ورزش یوگا بوده که در حال حاضر برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS  موجود است. این برنامه دارای پرداخت درون برنامه‌ای بوده و برای استفاده از تمامی امکانات آن باید مبلغی معادل 4.99 دلار پرداخت کنید. از مزایای این اپ می‌توان به داشتن ویدیوهای آموزشی با کیفیت HD برای افراد مبتدی و حرفه‌ای و همچنین انجام تمرینات ورزشی متناسب با زمان شما اشاره کرد.

لینک اندروید | لینک آی او اس

2- Pocket Yoga

Pocket Yoga

این اپلیکیشن درحال حاضر برای پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته و برای استفاده از تمام امکانات آن باید مبلغ 2.99 دلار را به صورت درون برنامه‌ای، یا از طریق گیفت‌ کارت‌های موجود پرداخت کنید. با استفاده از این برنامه شما به راحتی می‌توانید در هر زمان و هرجایی که دوست دارید به انجام  ورزش یوگا پرداخته و استرس و تنش روزمره را از خود دور کنید. کافیست فقط زیرانداز خود را پهن کرده و گوشی هوشمندتان را مقابل خود قرار دهید، این برنامه قدم به قدم شما را برای انجام حرکات یوگا راهنمایی خواهد کرد. همچنین هر بار می‌توانید از میان 27 جلسه‌ تمرینات متفاوت از نظر شدت سختی ورزش و زمان‌بندی با توجه به شرایط خود، گزینه‌ی مناسبتان را انتخاب کرده و با خیال راحت روی سلامت جسم و روحتان متمرکز شوید.

این نوشته را از دست ندهید  ۶ ابزار اینستاگرام برای انتشار پست و استوری‌های با کیفیت‌تر

 لینک اندروید | لینک آی او اس

3- Daily Yoga

Daily Yoga

Daily Yoga از آن دسته برنامه‌های بسیار محبوبی است که تا کنون توانسته رضایت بیش از 50 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا را به خود جلب کند. این اپلیکیشن در حال حاضر الهام‌بخش بسیاری از طرفداران یوگا بوده است. Daily Yoga به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق گوشی‌ هوشمندتان به سایر پلتفرم‌های دیگر نیز متصل شده تا از هر دستگاهی که دوست دارید به انجام تمرینات یوگا بپردازید. این برنامه روی پلتفرم‌های آی او اس و اندروید قابل اجرا بوده و همچنین برای استفاده از تمامی امکانات آن باید مبلغ 9.99 دلار را به صورت ماهانه به سازندگان آن پرداخت کنید.

لینک اندروید | لینک آی او اس

4- Down Dog: Great Yoga Anywhere

Down Dog: Great Yoga Anywhere

این برنامه در حال حاضر رایگان بوده و توانسته پنج ستاره‌ی کامل را در گوگل پلی و اپ‌استور از آن خود کند. Down Dog به شما این امکان را می‌دهد تا هر بار تمرینات یوگای خود را به صورت کاملا منحصر به فرد انجام بدهید. برخلاف سایر اپلیکیشن‌های یوگا که اکثرا ویدیوهای از پیش ضبط شده هستند، این برنامه هر بار ویدیوهای جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تمرینات تکراری نداشته باشید. همچنین می‌توانید برنامه‌‌ی ورزشی دلخواه خود را با توجه به این که تمرکز بیشتر بر کدام قسمت بدن باشد، شخصی‌سازی کنید.

لینک اندروید | لینک آی او اس

5- Universal Breathing – Pranayama

Universal Breathing – Pranayama

این اپلیکیشن در حال حاضر برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS موجود بوده و استفاده از آن برای عموم کاربران کاملا رایگان است. با استفاده از این اپ، بیشتر تمرکز روی تمرینات تنفسی بوده و رابط کاربری آن بسیار ساده و جذاب است. همچنین با استفاده از Universal Breathing – Pranayama به شما این امکان داده می‌شود تا عملکرد خود را در طول استفاده از آن ثبت کرده تا با مرور زمان شاهد بهبود در کیفیت تنفس خود باشید. علاوه بر آن، از طریق این اپ می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد سیستم تنفسی گرفته و با پرانایاما که یک سبک تنفسی از طریق تکنیک‌های خاص است نیز بیشتر آشنا شوید.

این نوشته را از دست ندهید  یوگای خنده چیست؟

لینک اندروید | لینک آی او اس

6- Yoga.com Studio

Yoga.com Studio

این اپلیکیشن در حال حاضر برای پلتفرم‌های اندرویدی کاملا رایگان و برای افرادی که با سیستم عامل iOS کار می‌کنند دارای پرداخت درون برنامه‌ای به مبلغ 3.99 دلار می‌باشد. هم‌اکنون بیش از 7 میلیون کاربر از این برنامه در طول روز استفاده کرده و از طریق این اپ به کاهش تنش‌ و خستگی روزمره می‌پردازند.

لینک اندروید | لینک آی او اس

7- FitStar Yoga

FitStar Yoga

این اپلیکیشن بیشتر مناسب کسانی است که دوست دارند از طریق تمرینات یوگا کاهش وزن را تجربه کرده و حین تمرین کمی عرق بریزند. از طریق این برنامه شما می‌توانید سطح سختی، مهارت و یا هدف خودتان از انجام این تمرینات تعیین کنید. در حال حاضر FitStar Yoga برای کاربران پلتفرم iOS قابل دسترس بوده و با پرداخت مبلغ ماهانه 7.99 دلار می‌توان از تمامی امکانات آن استفاده کرد. البته افرادی که علاقه‌مند به استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان هستند باید توجه داشته باشند که به صورت محدود می‌توانند از این اپ بهره ببرند.

 لینک آی او اس

8- 5minute Yoga

5minute Yoga

دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای برای ورزش نکردن و تنبلی ندارید! با این اپلیکیشن شما تنها در عرض 5 دقیقه می‌‌توانید تمرینات ورزشی یوگا را به بهترین شکل ممکن انجام داده و به سلامت روح و جسم خود بیشتر اهمیت دهید. این اپلیکیشن در حال حاضر برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته و برای استفاده‌ از تمامی امکانات آن می‌توانید با پرداخت مبلغ 1.99 دلار اشتراک ماهانه دریافت کنید.

لینک اندروید | لینک آی او اس

این نوشته را از دست ندهید  ۶ حرکت یوگا که به بهبود رابطه جنسی شما کمک می‌کند

9- Sworkit

Sworkit

این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم‌ اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و با پرداخت 59.99 دلار به صورت سالانه می‌توان اشتراک تهیه کرد. یکی از مزایای این اپ داشتن بیش از صدها ورزش مختلف، رابط کاربری جذاب و سهولت استفاده از آن است. از این برنامه به صورت رایگان و البته با امکانات محدودتر نیز می‌توان استفاده کرد.

لینک اندروید | لینک آی او اس

10- iYoga – Premium

iYoga - Premium

با استفاده از این اپلیکیشن حرکات مختلف یوگا را به راحتی یاد بگیرید. انجام هر کدام از این حرکات ورزشی به نحوی به سلامت بدن شما کمک خواهد کرد و همچنین اضطراب و تنش یک روز شلوغ و پرمشغله را از شما دور می‌کند. در حال حاضر این اپلیکیشن تنها برای کاربران iOS به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار گرفته است.

لینک آی او اس

جمع‌بندی

با استفاده از اپلیکیشن‌های فوق دیگر عذر و بهانه‌ای برای عدم ورزش و تنبلی نخواهید داشت، شما حتی می‌توانید سر کار نیز حرکات یوگا را انجام داده و با حس و انرژی فوق‌العاده روز خود را آغاز کنید. بین ساعات استراحت، قرار ملاقات‌های کاری با اختصاص تنها چند دقیقه و انجام این حرکات تفاوت عمده‌ای در تمرکز و انرژی خود احساس خواهید کرد. از سری مزایای ورزش یوگا می‌توان به آزادسازی تنش عضلانی، ترمیم و جوانسازی، بهبود وضعیت ایستادن بدنتان و رهاسازی استرس و  تنش روزانه اشاره نمود. همچنین نباید این نکته را فراموش کرد که تمرینات یوگا در واقع تلاش بر متعادل کردن وضعیت روحی و جسمی افراد دارد و به همین علت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر از علاقه‌مندان ورزش یوگا هستید، تجربه و نظرات خود را از تاثیرات آن روی زندگی روزمره‌‌اتان، با ما به اشتراک بگذارید.

این نوشته را از دست ندهید  آموزش ثبت نام در سامانه تهران من و توضیحات طرح جدید
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =

دکمه بازگشت به بالا