مد و لباس

مردان لاغر چگونه لباس بپوشند؟ انتخاب لباس مناسب برای آقایان لاغر

مثبت زندگی: هیچ قانونی وجود ندارد که مردان لاغر را از داشتن استایل‌های خاص و جذاب منع کند. اما بهتر است مردان لاغر چگونه لباس بپوشند؟ اگر یک جست و جوی کوتاه و مختصر در فروشگاه‌های اینترنتی یا مغازه‌ها داشته باشید، خواهید فهمید که توصیه‌های فراوانی در مورد لباس پوشیدن برای مردان درشت اندام یا هیکلی وجود دارد اما وقتی نوبت به تهیه کردن لباس برای آقایانی که ریزنقش‌تر هستند می‌رسد، قضیه کمی سخت و پیچیده می‌شود.

در ادامه این مقاله با قوانین و نکاتی در مورد انتخاب و ست کردن لباس مناسب آقایان لاغر اندام آشنا خواهید شد.

نکات ست کردن لباس مناسب مردان لاغر

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مردان لاغر می‌توانند هر لباسی که دوست دارند را بپوشند. اما در واقع درست است که افراد لاغر اندام گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارند اما هنوز چند قانون ساده وجود دارد تا مطمئن شوید درمورد انتخاب لباس‌های مناسب خود اشتباهی مرتکب نمی‌شوید که درحق اندامتان ظلم شود.

لباس‌های نسبتا جذب بپوشید

استایل رسمی مردانه با کت و شلوار جذب سورمه ای

اگر قصد رفتن به یک مراسم رسمی را دارید، یکی از نکات ضروری، پوشیدن لباسی است که کاملاً اندازه و متناسب با اندام تان باشد. اینگونه استایلی مرتب‌تر خواهید داشت و به ظاهرتان تناسبی جذاب‌تر خواهید بخشید.

هرکاری که می‌کنید، فقط مطمئن شوید که کت و شلوارتان کاملاً اندازه اندامتان باشد؛ شما به هیچ عنوان قصد ندارید خودتان را بزرگ‌تر از چیزی که هستید نشان دهید. اگر طرفدار پر و پا قرص لباس های جذب تر هستید، می توانید کت و شلوار خیلی جذب را هم در گزینه هایتان قرار دهید. اما توجه داشته باشید که کت و شلوار بیش از اندازه به اندامتان نچسبد.

این نوشته را از دست ندهید  شغل‌های مناسب افراد خجالتی و درونگرا

لباس های اندازه اندام تان بپوشید

استایل یک آقا با کت جین مردانه

بسیاری از آقایان لاغر اندام، سعی دارند با پوشیدن لباس های گشادتر از اندام خود یا پوشیدن شلوارهای بگی، اندام خود را بزرگ تر نشان دهند. اما شاید این یکی از مبرهن ترین اشتباهاتی باشد که مردان لاغر مرتکب می‌شوند؛ چراکه این کار فقط اندام شما را نامتناسب نشان خواهد داد و طوری به نظر خواهد رسید که انگار لباس‌های کهنه برادر بزرگتان را پوشیده‌اید.

از شلوارهای شش جیب، تیشرت‌های سایز بزرگ و تیپ‌های خیلی پف دار دوری کنید. لباس‌هایی که کاملاً اندازه هستند همیشه باید مد نظر شما باشند؛ دوره پوشیدن شلوار جین‌های آویزان شده از پشت، خیلی وقت است که به سر رسیده است.

لایه لایه لباس بپوشید

استایل یک آقا با پالتو طوسی

وقتی می‌گوییم لایه لایه لباس بپوشید، منظورمان این نیست که ۳ تا تیشرت، ۲ تا پلیور و یک کت را روی هم انباشته کنید تا خودتان را بزرگتر نشان دهید. بلکه فقط به معنای لایه‌ای پوشیدن به روش صحیح است.

زیر یک بلوز جین جذب یا آکسفورد، یک تیشرت یقه گرد ساده را امتحان کنید و روی آن یک کاپشن بپوشید. سپس به سراغ شلوار جین‌های جذب و پاچه تنگ با کفش‌های تنیس بروید.

البته توجه داشته باشید که بیش از اندازه لایه لایه لباس نپوشید؛ این کار شما را طوری نشان خواهد داد که انگار نمی‌توانید به طرز صحیح لباس بپوشید. برای ماه‌های سردتر سال، یک بلوز آکسفورد و دکمه‌دار را در زیر یک پلیور بافت مردانه امتحان کنید.

لباس های یقه گرد بپوشید

استایل یک آقا با کاپشن و تی شرت یقه گرد

باید به هر قیمتی که شده از یقه‌های V شکل دوری کنید، به خصوص آنهایی که خیلی بازتر هستند. شما احتمالا سینه‌های عضلانی بزرگی برای به رخ کشیدن ندارید، این موضوع هم هیچ اشکالی ندارد، حتی اگر هم چنین سینه‌هایی داشتید، باز هم پیشنهاد نمی‌کردیم که آنها را به رخ بکشید. یقه‌های گرد شما را چهارشانه‌تر از یقه‌های باز نشان می‌دهند و تعریف بهتری از اندام باریک را ارائه می‌کنند.

این نوشته را از دست ندهید  سِت کردن لباس؛ چطور در مهمانی لباس خودم را با فرزندم سِت کنم؟

از اکسسوری‌های بزرگ استفاده نکنید

استایل یک آقا با کت بلند و کوله پشتی

لازم است که از کمربندهای سگک بزرگ، گردنبند و زنجیرهای بزرگ، ساعت‌های صفحه بزرگ، کیف‌های کوهنوردی بزرگ، و مخصوصاً شال گردن‌های بیش ازحد بزرگ دوری کنید. درعوض به دنبال ساعت های مناسب سایز مچ تان و گزینه‌هایی که ظاهر کلاسیک‌تری دارند و گردنبندهای ساده (اگر حتما یک چیزی برای دور گردنتان می‌خواهید) و کمربندهای سگک دار سنتی بدون هیچ اجزای تزئینی بزرگ بروید.

شلوار جین‌های بیش از حد جذب نپوشید

استایل یک آقا با پالتو طوسی و شلوار جین مشکی مناسب

با اینکه در بالا اشاره کردیم که به دنبال لباس‌های جذب تر بروید، اما تا این حد پیش نروید. ما شلوار جین‌های بیش ازحد جذب یا بهتر است بگوییم شلوار جین‌های زنانه نمی‌خواهیم؛ این شلوارها تنها اندام ریزنقش‌تان را برجسته خواهند کرد.

تنها از جین‌های عادی استفاده کنید (ترجیحاً با استایلی راحت) یا جین‌های جذب (اگر سایز جذب‌تر دوست دارید به سراغ جین‌های پاچه تنگ بروید) از طرف دیگر شلوارهای کتان یا شلوار گرمکن‌های مرغوب را امتحان کنید تا کمی بیشتر با ترند سال پیش بروید.

لباس‌های اِپُل دار نپوشید

استایل یک آقا با کت چرم مشکی

مردان لاغر گاهی با پوشیدن لباس‌های اپل دار سعی می کنند تا خود را چهار شانه و بزرگ نشان دهند؛ ولی ما این را مانند یک منطقه ممنوعه می‌بینیم. شما می‌بایست از لباس‌هایی که اپل‌های خیلی چشمگیر و بزرگ دارند دوری کنید؛ اما اگر ریز نقش تر هستید هیچ چیزی برای خجالت کشیدن وجود ندارد. با فرم بدن‌تان راحت باشید و آن را بپذیرید.

راه راه های عمودی نپوشید

استایل یک آقا با پلیور راه راه افقی

این یک قانون شناخته شده‌تر در انتخاب لباس مناسب آقایان است. اگر به پوشیدن لباس‌های راه راه علاقه دارید، بهتر است که تنها از خطوط افقی استفاده کنید؛ زیرا به جای ظاهر ساده‌ای که خطوط عمودی ایجاد می‌کنند، این خط‌ها شما را چهار شانه تر نشان خواهند داد. درکل، می‌خواهیم بگوییم که از انتخاب طرح‌های بزرگ و چشمگیر دوری کنید؛ زیرا این خط‌ها بر سراسر استایل‌تان غلبه خواهند کرد.

این نوشته را از دست ندهید  شلوار جین سفید، ۹ مدل پیشنهادی برای تابستان امسال
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =

دکمه بازگشت به بالا