تلویزیون مثبت زندگیکلینیک تخصصی

مزایا و معایب لمینیت سرامیکی، لمینیت کم تراش و کامپوزیت دندان‌ها

کلینیک تخصصی. این عنوان آیتمی است از برنامه شنبه‌های «مثبت زندگی» که در روزهای پنجشنبه به صورت یک برنامه مجزا و البته با جزئیات و به صورت نسخه کامل از همین کانال پخش می‌شود. دکتر امیرحسین سربازی استاد دانشگاه و یکی از متخصصین شناخته شده در زمینه پروتزهای دندانی و ایمپلنت است و کارشناس این قسمت برنامه «مثبت زندگی»

مثبت زندگی: کلینیک تخصصی. این عنوان آیتمی است از برنامه شنبه‌های «مثبت زندگی» که در روزهای پنجشنبه به صورت یک برنامه مجزا و البته با جزئیات و به صورت نسخه کامل از همین کانال پخش می‌شود.

دکتر امیرحسین سربازی استاد دانشگاه و یکی از متخصصین شناخته شده در زمینه پروتزهای دندانی و ایمپلنت است و کارشناس این قسمت برنامه «مثبت زندگی». سوای شنبه‌ها در روزهای پنجشنبه می‌توانید به کلینیک تخصصی ما بیایید و از راهکارهای پزشکی در زندگی روزمره‌تان استفاده کنید.

برای حمایت از ما «مثبت زندگی» را در اینستاگرام با آدرس @mosbatezendegit دنبال کنید و پست آخر ما را لایک کنید تا در قرعه‌کشی یک مودم پرسرعت که هر هفته جایزه می‌دهیم شرکت کنید. در برنامه هفتگی در کنار مبحث تخصصی پزشکی به آرایش، آشپزی، روانشناسی، بدنسازی و… هم می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


این نوشته را از دست ندهید  تمرین‌های EMS برای تقویت عضلات افراد مبتدی
منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا