رابطه جنسیمیل جنسی

طولانی شدن رابطه جنسی با چند ترفند زنانه

مثبت زندگی: بسیاری از زوج‌ها گلایه می‌کنند که رابطه جنسی من و همسرم خیلی زود به پایان می‌رسد. و خب این موضوع سرخوردگی و نارضایتی برای دو طرف به وجود می‌آورد. اما ترفندهای زنانه‌ای هست که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رابطه جنسی طولاتی‌تری با همسرتان تجربه کنید. همراه مثبت زندگی باشید تا در این مقاله طولانی شدن رابطه جنسی با چند ترفند زنانه را برایتان روایت کنیم.

پیشنهاد معاشقه برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

قبل از شروع رابطه جنسی می‌توانید از لمس و ماساژ اندام‌های جنسی لذت ببرید. به شوهرتان بگویید که می‌خواهید شما را هنگام لمس بدنتان نگاه کند، از او بخواهید فانتزی‌های خودش را در این مورد به شما بگوید و بدون خجالت و با افزودن عشوه و حرکات تحریک کننده فانتزی‌های او را برایش انجام دهید، مسلما استقبال خواهد کرد. این کار به شما هم کمک می‌کند از نظر جنسی برانگیخته شده و به ارگاسم نزدیک‌تر شوید و بنابراین زمانی که وارد رابطه جنسی می‌شوید هر دوی شما برانگیختگی کافی را خواهید داشت.

از سویی دیگر اگر شوهر شما دچار زود انزالی است از او بخواهید با انجام رابطه دهانی، یا لمس نقاط حساس بدن شما و ماساژ جنسی، شما را از نظر جسمی برای رابطه واژنی آماده کند. این لمس و تحریک اندام‌های جنسی را زمان رابطه دخولی هم انجام دهد تا شما زودتر به ارگاسم برسید و زود انزالی او کمتر به چشم بیاید.

استفاده از حلقه آلت برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

حلقه آلت را معمولا در انتهای آلت تناسلی دور آلت یا بیضه‌ها یا هر دو قرار می‌دهند. فشاری که به ناحیه پایه آلت تناسلی مردان وارد می‌شود، جربان خون را محدود می‌کند. بنابراین می‌توانید رسیدن به ارگاسم او را به تاخیر بیندازید و به حفظ بیشتر نعوظ او کمک کنید.

این نوشته را از دست ندهید  خطر رابطه جنسی در دوران قاعدگی

استفاده از تکنیک فشار برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

زمانی که شوهرتان احساس می‌کند نزدیک رسیدن به ارگاسم است از او بخواهید آلتش را از واژن خارج کند و سر آلت تناسلی او را فشار دهید. نیاز به فشار خیلی شدید نیست. ولی درست قبل از این که او احساس تخلیه شدن کند، دست از رابطه کشده و با انگشت شصت و اشاره خود سر آلت تناسلی‌اش را بفشارید. فشردن می‌تواند به عقب رفتن مایع منی کمک کند بنابراین می‌توانید مدت زمان رابطه جنسی را طولانی‌تر کنید.

تغییر پوزیشن برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

اغلب مردان متوجه نزدیک شدن زمان ارگاسم خود می‌شوند، می‌توانید از او بخواهید زمانی که احساس می‌کند نزدیک به ارگاسم شدن است، مکث کرده و پوزیشن خود را تغییر دهید.

شما خودتان هم اگر دقت کنید می توانید متوجه نزدیک شدن او به ارگاسم شوید، بیضه‌های او سفت‌تر شده و به بالا کشیده می‌شوند که به وضوح نشان دهنده نزدیک شدن به زمان ارگاسم است.

زمانی که یک مرد نزدیک به ارگاسم است دچار دو بار انقباض می‌شود که هر انقباض حدود 0.8 ثانیه با هم فاصله دارد. در این هنگام حرکات سریع‌تر و ریتم مشخص می‌تواند او را به ارگاسم برساند بنابراین کاهش سرعت یا تغییر ریتم می‌تواند ارگاسم مردان را به تاخیر بیندازد.

طولانی شدن رابطه جنسی


برای طولانی تر شدن رابطه جنسی کمی توقف موقتی داشته باشید

هیچ کسی نگفته است که شما مجبورید تمام زمان رابطه جنسی را سخت و سریع تلاش کنید، استفاده از تکنیک توقف و شروع مجدد می‌تواند به طولانی‌تر شدن زمان رابطه شما کمک کند. می‌توانید بعد از مدتی آلت خود را از واژن بیرون آورده و مشغول بوسیدن یا لمس بدن همسرتان شوید تا از هیجانتان کاسته شود. این کار باعث می‌شود بتوانید مدت زمان طولانی‌تری نعوظ داشته باشید و در نتیجه رضایت‌مندی شما از رابطه جنسی افزایش پیدا کند.

این نوشته را از دست ندهید  اهمیت روابط زناشویی در دوران سالمندی

ادامه دهید

فقط به این دلیل که شوهرتان به ارگاسم رسیده دلیل نمی‌شود رابطه جنسی را متوقف کنید. شما می‌توانید به معاشقه ادامه دهید تا دوباره نعوظش را بدست آوردن و مطمئن باشید که در بار دوم و سوم نعوظ او طولانی‌تر از بار قبل خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

دکمه بازگشت به بالا