رابطه جنسی

سرد مزاج بودن همسرتان را با این کارها از بین ببرید

مثبت زندگی: سرد مزاج بودن یا گرم مزاج بودن تاثیر زیادی در روابط زناشویی دارد. برای همین نمی‌توان به آسانی از کنارش عبور کرد. فرض را بر این می‌گذاریم قبل از ازدواج بدون شناخت از گرم مزاج یا سرد مزاج بودن با همسرمان ازدواج کرده‌ایم. حال باید چه کار کنیم؟ همراه ما باشید تا اگر خودتان گرم مزاجید و همسرتان سرد مزاج، کارهایی به شما بیاموزیم که همسرتان را هم گرم مزاج می‌کند. با ما بمانید.

برای افزایش میل همسرتان از دستهایتان استفاده کنید

بیش از 40 هزار پایانه عصبی در کف دست همسرتان وجود دارد. نگران نباشید و به آرامی زمانی که در حال عبور از خیابان یا تماشای فیلم هستید دست همسرتان را بگیرید یا با دستانتان او را ماساژ دهید.

قدم زدن در ساحل میل جنسی همسرتان را بیدار می‌کند

با هم کنار ساحل یا رودخانه یا دریاچه قدم بزنید یا با هم در وان حمام  یا جکوزی استراحت کنید.

سرد مزاج بودن همسر

مطالعات نشان داده‌اند که نزدیک بودن به آب اثری آرامش بخش دارد و به راحتی می‌تواند میل جنسی خفته را بیدار کند. شاید تصادفی نباشد که پیام‌های تبلیغاتی برای داروهای اختلال نعوظ اغلب زوجین را در حال قدم زدن کنار دریا یا تماشای اقیانوس نشان می‌دهد.

برای درمان سرد مزاجی به زندگیتان هیجان اضافه کنید

فعالیت‌هایی که باعث ترشح آدرنالین می‌شوند حساسیت حواس ما را افزایش می‌دهند. تنفسمان سریع‌تر می‌شود و ضربان قلبمان بالاتر می‌رود و هر دوی این موارد با برانگیختگی جنسی همراه است. ترن هوایی، زیپ لاین و حتی فیلم‌های ترسناک یا هر ایده هیجان‌انگیز دیگری که همراه با هم انجام دهید می‌تواند میل جنسی را افزایش دهد.

این نوشته را از دست ندهید  علائمی که نشان می‌دهد شما شکاک هستید

مطالعه منتشر شده در مجله شخصیت و روان شناسی اجتماعی عنوان داشت زوج‌هایی که در فعالیت‌های هیجان‌انگیز شرکت می‌کنند از کیفیت رابطه بسیار بالاتری هم در زندگی و هم در اتاق خواب برخوردارند.

خیاری در آشپزخانه نصف کنید

بر اساس تحقیق انجام شده توسط دکتر آلن آر هیرش Dr. Alan R. Hirsch، در شیکاگو برخی عطرها موجب تحریک جنسی می‌شوند البته کارایی آن‌ها برای زنان و مردان متفاوت است. به نظرتان چه عطرهایی میل زنان را افزایش می‌دهد؟ به گفته هیرش، خیار و شیرینی باعث افزایش جریان خون در ناحیه واژینال می‌شود.

برای گرم نگه داشتن میل جنسی همسرتان فانتزیهایش را بر آورده کنید

بر اساس گزارش منتشر شده در مجله تحقیقات جنسی زنان به طور متوسط حدود 19 بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند. باید بدانید یک سوم زنان فانتزی‌هایی در ذهنشان دارند که فکرشان را درگیر می‌کند ولی از ترس قضاوت شدن توسط شوهر از ابراز آن چشم پوشی می‌کنند. بهتر است سطح صمیمیت خود را به قدری بالا ببرید که همسرتان بتواند از فانتزی‌های جنسی خود بدون ترس از قضاوت شدن با شما سخن بگوید.

نور اتاق خواب را ملایم کنید

کم کردن نور اتاق خواب باعث می‌شود خودآگاه انسان هشیاری خود را از دست بدهد و در نتیجه آرامش بیشتری داشته باشد. از کلیدهایی که نور را تنظیم می‌کنند در اتاق خواب خود استفاده کنید.

برای گرم شدن رابطه با هم ورزش کنید

محققان دانشگاه تگراس متوجه شدند که فعالیت فیزیکی می‌تواند بدن انسان را آماده فعالیت جنسی کند. ورزش کردن باعث می‌شود شبکه سیستم عصبی سمپاتیک حساسیت بیشتری به لمس داشته باشد. با هم ورزش کنید، برقصید، پیاده‌روی کنید، دوچرخه سواری یا کوهنوردی بروید. تمام این کارها در نهایت منجر به افزایش فعالیت در اتاق خواب خواهد شد.

این نوشته را از دست ندهید  علت دیر انزالی در مردان
سرد مزاج بودن همسر

در کارهای خانه به همسرتان کمک کنید

بر اساس مقاله ای که در مجله مشکلات خانوادگی منتشر شد، زوج‌هایی که به طور مشترک و باهم به کارهای نظافت خانه رسیدگی می‌کنند احساس رضایت بیشتری از هم دارند. نویسنده مطالعه دکتر آدام گالوان Adam Galovan می‌گوید: زنان سطح علاقه شما به خودشان را با کمک کردن شما در مسائل خانه مقایسه می‌کنند.

برای نداشتن رابطه جنسی در مدتی کوتاه برنامه ریزی کنید

نداشتن رابطه جنسی با برنامه قبلی کمک می‌کند که میل جنسی همسرتان فعال شده و احساس قوی‌تری نسبت به شما پیدا کند. متخصصان می‌گوید ایجاد وقفه‌های کوتاه مدت از هر گونه تماس جنسی می‌تواند به هر دوی شما کمک کند به دنبال کشف هیجانی جدید در زندگیتان باشید.

خوب بخوابید

تحقیقی که توسط محققان دانشگاه میشیگان انجام شد نشان داد که خواب شبانه کافی می‌تواند میل جنسی زنان را افزایش دهد. این مطالعه نشان داد زنانی که خواب کافی و مناسب دارند میل جنسیشان تا 14 درصد افزایش پیدا می کند.

با هم فیلم های رمانتیک ببینید

تحقیقی که در هلند انجام شد نشان داد که مشاهده فیلم‌های عاشقانه می‌تواند باعث افزایش تحریک در زنان شود. به گفته دکتر ماریک دویت Marieke Dewitte، میل جنسی زنان بیشتر با روابط عاطفی تحریک می‌شود تا با روابط صرفا جنسی و همین تفاوت بین دو جنس است که معمولا مردان را گیج می‌کند.

لیست خواسته‌های خود را بنویسید

مطالعه‌ای که در دانشگاه برانسویک روی زوج‌هایی که 15 سال با هم زندگی کرده بودند انجام شد نشان داد که فقط 26 درصد از آن‌ها می‌دانند که شریک زندگیشان به چه چیزهایی علاقه دارد یا از چه چیزهایی گریزان است. پس بهتر است قلم و کاغذی برداشته و با درک متقابل از خواسته‌های هم لیستی از موارد دلخواهتان را تهیه کنید و سوالاتی را که دوست دارید از همسرتان بپرسید و از او بخواهید با بله، خیر یا شاید به آن‌ها پاسخ دهد.

این نوشته را از دست ندهید  برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا