راهکارها

روش صحیح استفاده از کاندوم

مثبت زندگی: از استفاده همزمان مواد چرب کننده، روغن، مواد ضد عفونی کننده پزشکی (لوسيون) و مواد ديگر مانند وازلين برای چرب‌تر کردن کاندوم خودداری کنيد. اين مواد می‌توانند کاندوم را سوراخ و يا پاره کنند. تنها از ژل‌ها يا کرم‌های مخصوص و يا اسپرم کش‌های مکمل مخصوص که در داروخانه‌ها قابل دسترسی است استفاده کنيد.

بسته حاوی کاندوم را بدقت و به آرامی باز نماييد و به هيچ وجه از قيچی و اجسام نوک تيز استفاده نکنيد. کاندوم را در حالت سخت شدن آلت تناسلی مردانه و قبل از انجام نزديکی استفاده نماييد، زيرا ممکن است در ترشحات مرد قبل از انزال نيز ويروس و يا اسپرم وجود داشته باشد.

کاندوم‌بايد تمام طول آلت تا قاعده را بپوشاند. در هر بار نزديکی از يک کاندوم‌جديد استفاده شود. از هر کاندوم فقط يک بار استفاده کنيد. قبل از استفاده به تاريخ انقضا آن توجه کنيد.

از مصرف کاندومهای تاريخ گذشته، چسبناک و شکننده بدليل افزايش احتمال پارگی اجتناب نماييد. کاندومها را از حرارت، نور، فشار و رطوبت دايمی دور نگاه داريد زيرا احتمال سوراخ شدن و پارگی در آن افزايش می‌يابد و نمی‌توان به آن اطمینان کرد (مثلا کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای مناسبی برای نگهداری کاندوم‌نیست).

این نوشته را از دست ندهید  مردها بخوانند؛ ۴ راه تضمین شده برای تحریک جنسی همسرتان
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا