زیبایی

با زیباترین ورزشکاران زن جهان آشنا شوید

مثبت زندگی: همه چیز زیبایی ظاهر نیست اما روی این کره خاکی زیبایی همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. به خصوص اگر ورزشکار و خوش‌هیکل باشی و چهره زیبایی هم داشته باشی که دیگر هیچ! رک و رو راست بگوییم که در این مقاله قرار است شما را با زیباترین ورزشکاران زن در جهان آشنا کنیم. ورزشکارانی که به دلیل زیبایی‌شان معروف شده‌اند و گاهی حتی در لیست قهرمان‌های جهان هم قرار گرفته‌اند.

ورزش‌هایی مانند بسکتبال، هاکی، کشتی و موج‌سواری همواره ورزشکاران زن زیبا را پرورش داده‌اند. اما چه کسانی ده نفر اول لیست زیباترین ورزشکاران زن دنیا را تشکیل می‌دهند؟ همراه ما باشید تا همه‌چیز را متوجه شوید.

۱.النا بلنچارد؛ موج‌سوار و زیباترین ورزشکار زن جهان

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

النا بلنچارد زیباترین زن ورزشکار جهان است. او همچنین زیباترین موج‌سوار جهان نیز به شمار می‌رود. بلنچارد حساب اینستاگرامی با بیش از 1.7 میلیون فالوور دارد و تصاویر زیبایی در اکانت خود قرار می‌دهد. وی پس از اینکه به عنوان یکی از موفق‌ترین موج‌سواران زن جهان شناخته شد، لورن نیکلسون (بازیگر) به کارگردان فیلم موج سوار، پیشنهاد داد که او  را برای نقش اصلی این فیلم انتخاب کند. او نه تنها با استعدادترین موج‌سوار جهان است بلکه زیباترین زن ورزشکار جهان نیز محسوب می‌شود و به خاطر اندام زیبایش نیز معروف شده است. تصاویر بلنچارد در نشریه Sports Illustrated Swimsuit منتشر شده و به عنوان مدل لباس نیز فعالیت می‌کند.

۲. آنتونیا میسورا؛ بسکتبالیست

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

آنتونیا میسورا چهره زیبای بسکتبال کرواسی است. این بازیکن حرفه‌ای بسکتبال نه تنها به خاطر سبک بازی تهاجمی و حرکت‌های سریع خود بلکه به خاطر چهره زیبایش معروف شده است. در نظرسنجی‌‌های مختلف او را به عنوان زیباترین ورزشکار زن انتخاب کرده‌اند. میسورا به خاطر چهره‌ی جذابش توجه رسانه‌های زیادی را جلب کرده و از شرکت‌های مدلینگ که همیشه دنبال او هستند فراری است. در بازی‌های المپیک تابستانی 2012 ، وبسایت بلیچر ریپورت او را زیباترین رقیب زن نامید. مجله سبک زندگی و سرگرمی میوز او را یکی از شگفت انگیز‌ترین ورزشکاران باز‌ی‌های المپیک تابستانی 2012 خواند. در ماه اوت سال 2015، میسورا با بازیکن بسکتبال کرواسی، مارکو ساندریک ازدواج کرد.

این نوشته را از دست ندهید  چگونه رایگان زیباتر شویم

۳. الن هوگ؛ بازیکن هاکی

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

الن هوگ، بازیکن هلندی در رشته ورزشی هاکی است که به خاطر صورت و چشمان زیبایی که دارد معروف است. هوگ قهرمان المپیک است و در رقابت‌های مختلف و مهم موفق به کسب چندین مدال‌ طلا شده است و عضو باشگاه بندی و هاکیِ آمستردام است. در سال 2012، هوگ اولین بازیکنی شد که یک مسابقه قهرمانی مهم را با ضربه پنالتی برد. او موفق به کسب جایزه سال بهترین بازیکن هاکی در سال 2014 شده و در بین طرفداران خود نیز به دلیل ظاهر و تصاویر زیبایش در وب بسیار محبوب است. تصاویر او نیز روی جلد مجله FHM قرار گرفته است.

۴. کلیر بیدز؛ اسنوبردسوار

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

کلیر بیدز، اسنوبوردسوار سابق آمریکایی است که از زیباترین ورزشکاران جهان به شمار می‌رود. او بازی‌های المپیک زمستانی 2010 را به علت آسیب مچ پا از دست داد و پس از آن نیز به کار حرفه‌ای خود پایان داد. بیدز همیشه در زمره‌ی زیباترین زنان در ورزش اسکی قرار دارد. برخی از بهترین شرکت‌های جهان مانند جیرو،فلو، کوپر مونتین و نیکیتا اسپانسر او بوده‌اند. بیدز چندین مدال و جایزه محتلف را در طول زندگی حرفه‌ای‌اش کسب کرده است.

۵.  آلکس مورگان؛ فوتبالیست

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

آلکس مورگن بازیکن آمریکایی فوتبال، دارنده مدال طلای المپیک و مدال طلای جام جهانی زنان است. شاید او در دنیای ورزش، جزو خوش‌اندام‌ترین زنان جهان نباشد اما قطعا یکی از جذاب‌ترین چهره‌های زن در دنیای ورزش و فوتبال است. مورگان با‌استعداد به همراه سینکلر کریستین کانادایی و استف کتلی استرالیایی جزو اولین بازیکنان زنی هستند که تصاویرشان روی کاور بازی‌های ویدئویی در سال 2015 قرار گرفت. به غیر از فوتبال، او رمان‌نویس نیز هست و با تعدادی از کمپین‌های تبلیغاتی و شرکت‌های مدلینگ همکاری می‌کند. در سال 2015 نیز او چهره مطرح سال مجله ESPN شد.

این نوشته را از دست ندهید  برای زیبا شدن صورت چه بخوریم؟ ۵ ویتامین که ظاهر را زیباتر و جوان‌تر می‌کنند

۶. آناستازیا اشلی؛ موج‌سوار

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

آناستازیا اشلی مدل و موج‌سوار حرفه‌ای است که پس از انتشار تصاویرش در نشریه ورزشی اسورتس ایلوستریتد در سال 2014 معروف شد. مجله ماکسیم همان سال تصویر این زن زیبا را روی جلد خود قرار داد. او در سن 16 سالگی توانست یک عنوان مهم در موج‌سواری را به دست آورد و از آن پس به شهرت دست یابد. آناستازیا در زندگی حرفه‌‎ای‌اش چندین جایزه را در رقابت‌های مختلف موج‌سواری کسب کرده و زیبایی او همواره در دنیای موج‌سواری مورد تحسین و توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. اشلی در یکی از قسمت‌های برنامه آشپزخانه جهنمی شرکت نمود و در آن برنامه به برندگان تیم یاد داد که چگونه موج‌سواری کنند.

۷. نیکی بلا؛ کشتی‌‌گیر حرفه‌ای

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

نیکی بلا یکی از زیباترین چهره‌ها در ورزش کشتی حرفه‌ای است. در سال 2015، او جایگاه اول را در بین 50 زن کشتی‌گیر حرفه‌ای در نشریه ایلوستریتد به دست آورد. این زن زیبا دو بار قهرمان دیواس شده است. او در بسیاری از رسانه‌های دیگر مانند بازی‌های ویدئویی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی نیز ظاهر شده و به خاطر رابطه عاشقانه با جان سینا معروف است.

۸. آنا کورنیکوا؛ تنیسور

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

آنا کورنیکوا یکی از زیباترین بازیکنان تنیس جهان است. در سال 2011، آنا کورنیکوا از سوی مجله Men’s Health رتبه 29  «100 زن زیبای تمام دوران» را بدست آورد. او با مجلات ورزشی مصور Sports Illustrated Swimsuit Issue ، Maxim  و FHM عکس‌هایی گرفته که در مجلات آن‌ها منتشر شده است. در سال 1998، مجله People او را در زمره ‌یکی از 50 زن زیبای جهان برشمرد.

این نوشته را از دست ندهید  طرز تهیه انواع بخور صورت برای مراقبت از پوست

همچنین در ESPN.com، او به عنوان «زیباترین زن ورزشکار» انتخاب شد. در سن 15 سالگی و در یو اس اوپن سال 1996 به رقابت پرداخت و جهان غرب به زودی متوجه زیبایی او شده و تصاویر او در سراسر جهان منتشر شد. اگرچه آنا کورنیکوا مدت‌ها قبل از دنیای تنیس حرفه‌ای خداحافظی کرده است اما در سال 2008، این زن زیبای روسی، یکی از ورزشکارانی بود که در اینترنت بیشترین میزان جستجو را به خود اختصاص داده بود.

۹. استیسی کیبلر؛ کشتی‌گیر حرفه‌ای

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

شاید به سختی بتوان باور کرد که استیسی کیبلر زیبا، یک کشتی‌گیر حرفه‌ای است. در کنار ورزش، او به عنوان یک مدل و بازیگر نیز فعالیت می‌کند. او چهره‌ی معروفی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان و بنگاه رسانه‌ای World Wrestling Entertainment به شمار می‌آید و همچنین در بنگاه رسانه‌ای WWE به عنوان سردسته خوانندگان ‌زن، شناخته شده است. پاهای دراز و کشیده‌اش، او را به بلند قدترین خواننده اپرای زن WWE تبدیل کرده است. استیسی به غیر از ورزشکار بودن، یک رقاص نیز هست و در مجله ماکسیم، رتبه پنجم را در بین صد زن زیبای سال 2006 بدست آورده است. وی در آوریل 2008، در جایگاه شصت و چهارم لیست سالانه «100 زن جذاب» مجله FHM قرار گرفت. در تاریخ 23 نوامبر سال 2008 نیز کیبلر، عنوان زیباترین زن ورزشکار را در بین گروه شصت و چهار نفره در  سازمان InGameNow کسب کرد. همچنین تصویر این مدل در تبلیغات نشریه ورزشی اسپورتس ایلوستریتد قرار گرفته است.

۱۰. میشا تیت؛ زیباترین زن ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی

زیباترین-ورزشکاران-زن-جهان

میشا تیت یک رزمی‌کار حرفه‌ای و زیبا است که هنر رزمی ترکیبی را با مهارت‌های مبارزه استثنایی خود به نمایش می‌گذارد. در دسامبر سال 2013، تصویر او روی جلد مجله‌ی Fitness Gurls منتشر شد و این نشریه به او عنوان «زیباترین زن MMA » را داد. این مبارز آمریکایی در مسابقه قهرمان نهایی یو اف‌سی (UFC) شرکت کرده و قهرمان سابق UFC زنان سبک‌وزن است. تصویر او همچنین روی مجله‌ی اس پی ان قرار گرفته است. این ورزشکار زیبا با کشتی، جوجیتسوی برزیلی، موی تای و بوکس نیز آشنا است.

این نوشته را از دست ندهید  با ده زن مشهوری آشنا شوید که زیباترین چشم‌ها را در دنیا دارند
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا