آخرین نوشته هاترفند

دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید

مثبت زندگی: دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام ممکن است؟ بسیاری از افراد برایشان سوال پیش می‌آید که آیا ممکن است استوری شخصی را ببینیم اما در لیست بازدیدگنندگان استوری نباشیم؟ حس کنجکاوی افراد برای دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن به جایی رسیده که وبسایت‌ها و برنامه‌هایی برای این کار ارائه شده است! در ادامه این مقاله  بررسی می‌کنیم که دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام ممکن است یا نه؟ سپس راهکارهایی برای این مورد ارائه می‌کنیم.

1- دانلود برنامه مخفی دیدن استوری اینستاگرام

برنامه های متعددی در راستای مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام نیز ارائه شده است. در این تکنیک می بایست یکی از برنامه های Story saver را دانلود کنید و با اکانت خود در آن وارد شوید. این برنامه ها بسته به کاربردشان می توانند استوری های شما را ذخیره کنند یا شما می توانید آنها را دانلود کنید و سپس در زمانی دیگر آن ها را مشاهده نمایید. اما برخی برنامه های دیگر قابلیت دریافت نام کاربری خاصی جهت رصد استوری و دانلود آن ها را دارند. از جمله این برنامه های کاربری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برنامه Story Saver ∞ برای دیدن مخفیانه استوری در ایسنتاگرام آیفون
  • برنامه Anonymous Story برای دیدن استوری اینستاگرام اندروید بدون سین خوردن

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام در اندروید

۱. ابتدا برنامه Anonymous Story را را روی گوشی خود نصب نمایید. لینک add new را انتخاب کنید.

۲. سپس نام کاربری مورد نظرتان را در فیلد اول وارد کرده و آن را جستجو نمایید.

۳. اکنون لیستی از کاربران در راستای جستجوی انجام شده، ارائه می گردد.

این نوشته را از دست ندهید  تاب آوری هیجانی و ارتباط

۴. آیکون + مقابل نام کاربری مورد نظر را لمس کنید.

حالا این یوزر در لیست ظاهر می شود. هر زمان تمایل داشته باشید می توانید آن را لمس نموده و بدون سین خوردن استوری های شخص را مشاهده نمایید. همچنین امکان دانلود استوری اکانت نیز وجود دارد.

دو نرم افزار مذکور نمونه هایی از برنامه های دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن هستند. به گونه ای که استوری های اینستاگرامی را ذخیره و کاربر می تواند این استوری ها را در محیطی خارج از اینستاگرام مشاهده نماید. در استفاده از این برنامه ها جوانب احتیاط را رعایت کنید. مسئولیت اجرای این برنامه ها بر عهده کاربر است.

۲. افزودنی مرورگر دیدن استوری اینستاگرام

در این روش شما باید فقط از طریق دسکتاپ اقدام نموده و افزودنی های مرورگر جهت مشاهده استوری بدون سین خوردن را امتحان کنید. این افزودنی ها نیز استوری های اینستاگرام را جهت مشاهده در زمان دیکر دانلود می کنند. در این شیوه باید اکانت اینستاگرام خود را وارد کامپیوتر کرده و افزونه Hiddengram را هم بر روی مرورگر خود نصب کرده باشید. سپس تا زمانی که این افزودنی فعال باشد شما می توانید استوری ها را بدون این که سین بخورد مشاهده کنید. دقت داشته باشید در این روش می بایست استوری ها را از طریق افزودنی بررسی کنید.

۳. داشتن چند حساب در اینستاگرام

این کار با توجه به شخصی بودن یا نبودن پیج اینستاگرام متفاوت است. اولین و ساده ترین راهکاری که برای دیدن استوری اینستاگرام بدونسین خوردن به ذهن اشخاص می رسد این است که یک پیج دیگر ایجاد نمایید. خوب اگر پیچ کسی به صورت شخصی یا پرایوت نباشد شما می توانید به آسانی با ساختن یک پیج دیگر استوری شخصی را مشاهده کنید و اسمی از شما در لیست بازدیدگنندگان استوری درج نگردد. برای این منظور می توانید راهنمای جامع افزودن چند حساب به اینستاگرام را مطالعه کنید.

این نوشته را از دست ندهید  همه چیز درباره كاندیدیاز، شایع‌ترین عفونت زنانه

۴. مشاهده استوری بدون اطلاع کاربر

در روش بعدی که قصد معرفی آن را داریم احتمال درج نام شما در لیست بازدیدکنندگان بسیار بالاست. برای دیدن استوری اشخاص بدون سین خوردن در اینستاگرام کافیست یک استوری بعد یا قبل استوری مورد نظر را مشاهده و دستتان را روی آن استوری نگه دارید و سپس انگشتتان را به سمت آن استوری به چپ یا راست بکشید ولی انگشت خود را از روی آن استوری برندارید. در این روش شاید استوری شخص از سمت شما سین نخورد. این روش را توصیه نمی کنیم چون ریسک آن بالا است.

با توجه به این که الگوریتم های اینستاگرام همواره بروز می شوند قبل از انجام هرکدام از روش ها آنها را تست کنید!

استفاده از مرورگر و همچنین برنامه ها جهت دیدن استوری های اینستاگرام بدون سین خوردن بهترین روش های فعلی هستند. در این مقاله سعی کردیم روش هایی جهت مشاهده استوری بدون سین خوردن در ایستاگرام اندروید را مورد بررسی قرار دهیم. اگر روش دیگری را می شناسید که می توان استوری شخصی را بدون سین کردن مشاهده کرد برای ما در قسمت کامنت‌ها بنویسید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا