سلامت جنسیمیل جنسی

برای افزایش میل جنسی چه بخوریم؟ – بخش دوم

چه خوراکی‌هایی میل جنسی را افرایش می‌دهد؟

مثبت زندگی: در ادامه مقاله‌ای که در گذشته منتشر شد و از خوراکی‌هایی گفتیم که مصرف آن‌ها باعث افزایش میل جنسی می‌شود؛ همراه ما باشید تا با بخش دوم خوراکی‌های افزایش دهنده میل جنسی آشنا شوید.

مارچوبه

آیا تا به حال این مثل را شنیده‌اید که 90 درصد ذهنی و تنها 10 درصد فیزیکی است؟ خب، همان را می‌توان برای رابطه جنسی گفت. برای اطمینان از اینکه مغز شما به طور ذهنی در بازی است، روی این موضوع تمرکز کنید. ویتامین B به حفظ سطح اکسیژن در خون کمک می‌کند و سلول‌های سالم تولید می‌کند. برای کمک به تمرکز، انرژی و هشیاری شناخته شده است.

خواص گوشت گاو ارگانیک (تغذیه شده با علف)

در حال حاضر شما باید بهانه دیگری برای سفارش استیک داشته باشید. هنگامی که بحث افزایش و حفظ میل جنسی به میان می‌آید، نیاسین بسیار مفید است. یک مجله تحقیقات بهداشت جنسی اذعان داشت که مردان مبتلا به ناتوانی جنسی که مکمل نیاسین دریافت کردند، نسبت به مردانی که از دارونماها استفاده کرده‌اند، بهبود قابل توجهی در عملکرد خود داشتند.

میل جنسی

دانه‌های چیا

این دانه‌ها را روی ماست یا کوکی‌ها بریزید و انرژی خود را به‌دست بیاورید، با توجه به نسبت‌های پروتئین، چربی‌های سالم و فیبر، دانه‌های چیا به شما انرژی پایداری می‌دهند، زیرا آنها سبب تولید انسولین و کاهش میزان قند خون می‌شوند.

دانه‌های کدو

دانه‌های کدو تنبل، منابع روی و منیزیم هستند. منیزیم به طور خاص، التهاب رگ‌های خونی را کاهش می‌دهد که موجب افزایش جریان خون و سپس برانگیختگی می‌شود. دانه‌ها، منبع غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که نشان داده شده حاوی پروستاگلندین هستند و موجب افزایش هورمونی می‌شود.

این نوشته را از دست ندهید  مصرف اسپری تاخیری چه خطراتی دارد؟

شکلات تیره و تلخ

کارشناسان تخمین می‌زنند که استرس و اضطراب تا 20 درصد از تمام مشکلات نعوظ را باعث می‌شوند، به جای اینکه شما و شریک زندگیتان، به دلیل این شرایط رابطه جنسی‌تان را کاهش دهید، از غذاهایی استفاده کنید که می‌توانند فشار وارده بر شما را کاهش دهند، مانند شکلات تیره. طبق تحقیقات محققان، کاکائو باعث افزایش سطح سروتونین می‌شود، یعنی همان هورمون بهبود دهنده و تقویت‎‌‌کننده خلق‌و‌خو. در یک مطالعه شرکت‌کنندگانی که روزانه نوشیدنی‌های شکلاتی مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که این نوع نوشیدنی‌ها را مصرف نمی‌کنند، احساس آرامش بیشتری می‌کنند. (یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی همچنین دریافت که میل جنسی و لذت جنسی در زنان پس از خوردن شکلات تیره افزایش می‌یابد.)

انجیر

 این میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای‌آمینه میل جنسی شما را شعله‌ور می‌کند.

کرفس

 کرفس باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان می‌شود که زنان را به خود جذب می‌کند. اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی موثر هستند. محققان دانشگاه هاروارد بعد از انجام مطالعات بر روی 46000 مرد به نتیجه مثبت در عملکرد این مواد غذایی در افزایش میل جنسی پی بردند.

سیر

هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید؛ چون بوی بد سیر را می‌توانید با خوردن سیب از بین ببرید. سیر با افزایش جریان خون در اندام‌های جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما می‌شود.

افزایش تستسترون در مردان با صدف

صدف حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستسترون در مردان است .

 گیاه یامز وحشی

یامز وحشی گیاهی است که باعث افزایش حساسیت آلت تناسلی می‌شود و شما را به خواسته‌تان می‌رساند.

این نوشته را از دست ندهید  گیاهان اسپرم ساز را بشناسید
یامز وحشی

پنج انگشت را در لیست‌تان قرار دهید

موثرترین قطره و یکی از داروهای گیاهی افزایش میل و قوای جنسی آقایان و خانم‌ها همین قطره پنج انگشت است. قطره ویتاگنوس یکی از داروی گیاهی است که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می شود و به شکل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت تهیه شده است.

پنج انگشت، در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است همچنین آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال‌های یائسگی، موثر در کیست‌های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری‌ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم‌ها و انواع دیگر مشکل‌های زنان است که مربوط به اختلال‌های هورمونی است.

گیاه گزنه

برای رفع بی‌میلی و تقویت توان جنسی کافی است 5 گرم برگ و گل های خشک گزنه را در یک فنجان آب در حال جوش ریخته و به مدت 15 دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل کنید. البته لازم است که به مدت یک ماه، صبح، ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

یکی دیگراز نسخه‌های پیشنهادی این است که به مدت یک ماه از کپسول‌های گزنه استفاده کنید. 1 عدد کپسول 500 میلی گرمی صبح و 1 عدد شب (بین غذا) میل کنید. اگر اهل خوردن گیاهان پخته هستید، می‌توانید از برگ‌های پخته شده آن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که مصرف گزنه برای خانم های باردار توصیه نمی‌شود.

 دارچین برای خانم‌ها

یکی از نسخه‌های قدیمی متخصصان طب سنتی برای رفع بی‌میلی زنان و تقویت قوای جنسی خانم‌ها استفاده از دارچین است البته به روش زیر :

این نوشته را از دست ندهید  طولانی شدن رابطه جنسی با چند ترفند زنانه

 150 گرم چوب دارچین، 150 گرم زنجبیل و 150 گرم هل نیم‌کوب شده را با هم مخلوط کنید.3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد حالا زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد.

صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید. همچنین می‌توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره‌مند شوید. خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد، البته توصیه می‌شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

منبع
نمناک
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا