ترفند

هواوی Y9 2019 و ۵ دلیلی که شما را به خرید آن ترغیب می‌کند

مثبت زندگی: سخت‌افزار قدرتمند در کنار عمر بالای باتری خوب و صفحه‌نمایش ۶ اینچی از نکاتی است که باعث می‌شود گوشی Y9 2019 هواوی ارزش خرید خوبی داشته باشد.همراه ما باشید تا در این مقاله به شما بگوییم چرا این گوشی ارزش خریدن دارد!

گوشی Y9 2019 هواوی در بین گوشی‌های میان‌رده، از مقبولیت خوبی برخوردار است. سخت‌افزار و پردازنده قوی، عمر بالای باتری، همراه با صفحه‌نمایش ۶ اینچی و چهار دوربین برای عکس‌برداری باعث شده تا وای ۹ هواوی مورد توجه خریداران گوشی تلفن همراه قرار بگیرد.

۱- سخت‌افزار قدرتمند و پردازنده قوی

معمولاً ایرادی که به اغلب گوشی‌های میان‌‌رده وارد است، پایین بودن سرعت پردازنده و داغ کردن آن‌ها در زمان کار است. شرکت هواوی در Y9 2019 از یک  یک پردازنده هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin 710 استفاده کرده است که باعث می‌شود دستگاه عملکرد خوبی داشته و داغ نکند.

به همین خاطر است که اغلب خریداران این محصول از سرعت بالای وای ۹ ابراز رضایت کرده و آن را مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی تلفن همراه دانسته‌اند. طبق گفته کاربران، در هنگام کار با Y9 2019 هواوی قرار نیست تجربه تلخ داغ شدن گوشی را پیش رو داشته باشید و کمتر پیش می‌آید که در وسط اجرای برنامه‌ها با هنگ کردن و اصطلاحاً لگی روبرو شوید.

۲- عمر بالای باتری

بسیاری از گوشی‌های هوشمند به‌ویژه برخی از مدل‌های میان‌رده مشکل شارژدهی باتری دارند. این مشکل در Y9 2019 هواوی با به‌کارگیری یک باتری لیتیومی ۴۰۰۰ میلی‌آمپری برطرف شده و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

طبق اظهارنظر خریداران، در هر بار شارژ کامل دستگاه، می‌توانید بین یک تا دو روز تمام، بدون هیچ مشکلی از تمامی امکانات گوشی خود استفاده کنید. تنها ایرادی که می‌توان به باتریY9 2019 هواوی وارد دانست، پشتیبانی‌نکردن از تکنولوژی شارژ سریع است.‌ اگرچه سرعت شارژ شدن دستگاه حدود ۲ ساعت بوده؛ که زمان آن زیاد هم طولانی‌ به نظر نمی‌رسد.

این نوشته را از دست ندهید  چگونه گوشی‌های سرقت شده را ردیابی کنیم؟

۳- صفحه‌ نمایش بزرگ و باکیفیت

اگر از آن دسته افرادی هستید که صفحه‌نمایش‌های بزرگ را ترجیح می‌دهید، گوشی Y9 2019 هواوی قطعاً شما را راضی خواهد کرد. صفحه‌نمایش ۶ اینچی دستگاه از نوع ISP بوده و با رزولوشن +FULL HD تصاویری با وضوح بالا و رنگ‌های مشخص به کاربر ارائه می‌دهد.

به همین خاطر اغلب کاربران از بزرگی صفحه نمایش و کیفیت تصویر بالای آن راضی هستند و آن را یکی از نقاط قوت مهم Y9 2019 هواوی می‌دانند.

۴- طراحی زیبا و خوش‌دست بودن

معمولاً وقتی به سراغ خرید یک محصول جدید می‌رویم، در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری، شیک بودن و کاربری راحت آن نیز برای‌مان اهمیت پیدا می‌کند. موردی که از نظر خریداران Y9 هواوی از نقاط قوت مهم آن به شمار می‌رود.

حاشیه در نظر گرفته‌شده برای صفحه نمایش به ‌قدری کم است که زیاد به چشم نمی‌آید. ضمن اینکه گوشی Y9 هواوی در رنگ‌‌بندی متفاوت برای سلیقه‌های مختلف تولید شده؛ و از ظاهری شیک بهره می‌برد. از نظر کاربران استفاده از قاب پلاستیکی و هم‌سطح بودن دوربین‌های پشتی دستگاه، به خوش‌فرم بودن آن افزوده و ازجمله نقاط قوت بارز وای ۹ در طراحی به حساب می‌آیند.

۵- داشتن چهار دوربین‌

ازجمله مواردی که بین خریداران Y9 2019 بحث‌های زیادی را ایجاد کرده و موافق و مخالف‌های بسیاری دارد، کیفیت دوربین‌های این تلفن همراه است. شرکت هواوی برای این محصول خود چهار دوربین در نظر گرفته که کیفیت تصویربرداری دو دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل است. در کنار هرکدام از دوربین‌های اصلی، از دو دوربین عمق‌دهی ۲ مگاپیکسلی نیز استفاده شده که به بهبود عکس‌برداری با Y9 2019 کمک می‌کند.

این نوشته را از دست ندهید  ۱۰ نکته برای عکاسی در شب

کاربرانی که کیفیت دوربین‌های وای ۹ ۲۰۱۹ را جزونقاط قوت آن به شمار می‌آورند، اعتقاد دارند در دسته میان‌رده‌ها این کیفیت برای دوربین‌ رضایت‌بخش است و قابلیت‌های عکس‌برداری آن، شامل عکاسی پرتره، Moving picture، عکاسی در شب، عکاسی و فیلم‌برداری همزمان و… کاملا قابل قبول است. البته کاربرانی نیز هستند که از کیفیت عکس‌برداری Y9 2019 در مکان‌های کم‌نور گله داشته و معتقدند دوربین‌های این گوشی می‌توانسته کیفیت بهتری داشته باشد.

جمع‌بندی

شرکت هواوی در گوشی Y9 2019 سعی کرده تا محصول قابل قبولی را روانه بازار کند؛ و این‌طور که مشخص است، در این کار موفق بوده و قیمت نسبتاً پایین وای ۹ در کنار سخت‌افزار قوی و رابط کاربری مناسب، توانسته رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

اگر شما هم این گوشی را دارید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
درجه
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا