راهکارهامیل جنسی

درمان‌های غذایی و غیرغذایی زودانزالی

مثبت زندگی: هیچ «اکسیر جادویی» برای درمان زود انزالی (پی‌ای) یا انزال زودرس وجود ندارد زیرا دلایل آن کاملا شناخته‌شده نیستند. با این وجود، این مشکل نباید مانع یک زندگی جنسی سالم شود زیرا طیفی از گزینه‌های درمان وجود دارد که می‌توانید راجع به آن‌ها با پزشک یا درمانگر جنسی خود صحبت کنید. در ادامه این نوشتار روش‌های درمان انزال زودرس که تاثیر آنی دارند آمده است.

زودانزالی چیست؟

کتابچه‌ی راهنمایی که توسط روانپزشکان و روانشناسان برای تشخیص‌ پزشکی استفاده می‌شود، زودانزالی را فقط به عنوان یک اختلال جنسی تعریف می‌کند، در حالی که توصیف زیر درست است:

«انزال با کم‌ترین تحریک جنسی قبل یا اندکی پس از دخول جنسی و قبل از آن‌که فرد تمایلی برای آن داشته باشد. این اختلال ماندگار است یا به طور مکرر اتفاق می‌افتد و موجب ناراحتی شدید در فرد می‌شود.»

با این حال، یکی از اشکال زودانزالی که به صورت آزادتر تعریف می‌شود، یکی از رایج‌ترین انواع اختلال جنسی است.

یک پزشک سوالات خاصی را برای ارزیابی علائم از فرد مبتلا می‌پرسد سوالاتی مثل این‌که انزال شما چقدر قبل از دخول رخ می‌دهد.

سوالاتی که پزشک ممکن است بپرسد شامل موارد زیر است:

– چند وقت یک بار زودانزالی را تجربه می‌کنید؟
– چه مدت است که با این مشکل روبرو هستید؟
– آیا این مشکل در همه‌ی نزدیکی‌های جنسی اتفاق می‌افتد یا فقط در زمان‌های خاصی رخ می‌دهد؟
– چه مقدار تحریک برای رسیدن به مرحله‌ی‌ دخول در شما لازم است؟
– زودانزالی چه‌طور بر فعالیت جنسی شما تاثیر گذاشته‌است؟
– آیا می‌توانید انزال را در خود تا بعد از دخول به تاخیر بیاندازید؟
– آیا خودتان یا شریک زندگی‌تان از این بابت ناراحت یا خسته هستید؟
– زودانزالی چگونه بر کیفیت زندگی شما تاثیر گذاشته‌است؟

با تمام این‌ها لازم نیست خودتان را به قرص و داروی شیمیایی ببندید. اگر این مشکل را دارید بدانید که یا در طبیعت شما است یا به دلایلی به آن خو گرفته اید. پس بیایید به روش های درمانی سریع و ارزان و موثر خانگی متوسل شویم. این روش ها در کنار آثار شگفتشان به شما آسیب نمی‌زنند و با این حال به شما و شریک جنسی‌تان اجازه می‌دهند از رابطه جنسی بیشترین بهره را ببرید و به این رابطه استحکام، و استمرار و دوام ببخشید.

در ادامه ۳۵ روش درمان زود انزالی آمده است. این درمان‌ها به دو بخش غیر غذایی و غذایی تقسیم می‌شوند. ابتدا به بخش غیر غذایی که بسیار آسان و در دسترس است پرداخته می‌شود و سپس نوبت به غذاها و خوراکی‌ها  می‌رسد.

روش‌های غیر غذایی درمان زود انزالی

تمرین کگل

تمرین کگل

تمرین کگل را برای به تأخیر انداختن ارگاسم انجام بدهید. کگل زمانی مفید است که انزال نزدیک است و می‌تواند کمک کند تا انزال به تاخیر بیفتد. خیلی راحت تمرینات کگل را در گوگل جست‌وجو کنید تا شیوه‌ی انجام آن را یاد بگیرید. این تمرینات به ایجاد عضلات در کف لگن کمک می‌کنند و به این ترتیب سبب می‌شوند که کنترل بهتری روی انزال تان داشته باشید.

کاندوم

استفاده از کاندوم نیز در به تأخیر انداختن انزال کمک می‌کند. کاندوم با کاهش حساسیت در هنگام مقاربت تاثیر خود را می‌گذارد و سبب می‌شود که مشکل زود انزالی تا حدی حل شود. فقط از یک برند خوب استفاده کنید. اگر کاندوم های معمولی جواب ندادند می توانید از کاندوم های آغشته به محلول های تاخیری استفاده کنید.

دوره مقاوم‌سازی

استفاده از «دوره‌ی مقاوم‌سازی» پس از انزال را امتحان کنید. بعد از انزال چه‌قدر طول می‌کشد که دوباره به انزال برسید؟ چه مدت طول می‌کشد که برای بار دوم انگیختگی قبل از انزال رخ بدهد؟ بسیاری از مردان در طول مرحله‌ی نعوظ حساسیت کم‌تری را در طول انگیختگی دوم تجربه می‌کنند و اغلب درمان مناسب برای انزال زودهنگام، این است که فرد یک بار به انزال برسد (شاید در طی مقاربت) و سپس به ارضاء شریک جنسی خود بپردازد تا دوباره دچار انگیختگی شود، و سپس از مرحله‌ی دوم انزال برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی طولانی‌تر استفاده کند. اگر چه بعضی از زوج‌ها در ابتدا از این ایده ایراد می‌گیرند، اما حقیقتا برای بسیاری از زوج‌ها این روش بسیار موثر بوده‌ است.

کرم‌های بی‌حس کننده

کرم‌های موضعی حاوی لیدوکائین یا یک عامل بی‌حس‌کننده‌ی مشابه باعث کاهش حساسیت می‌شوند، اگرچه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا برای این کار تایید نشده‌اند. یا کرم روان‌کننده‌ای را امتحان کنید که با مواد اولیه‌ی حساسیت‌زدا ساخته شده است و برای کمک به تجربه‌ی جنسی طولانی‌مدت طراحی شده باشد.

با این حال، دکتر گلدستین در این‌باره هشداری می‌دهد: “اگر قرار است از یک عامل بی‌حس‌کننده استفاده کنید، باید از کاندوم استفاده کنید در غیر این صورت اثرات بی‌حس‌کننده به شریک‌تان هم منتقل می‌شود.” هم‌چنین پیشنهاد می‌شود که قبل از شروع رابطه‌ی جنسی عامل بی‌حس‌کننده را پاک کنید. کاهش اصطکاک ممکن است به شما کمک کند تا مدت زمان رابطه‌تان بیش‌تر طول بکشد و انزال دیرتر رخ بدهد.

این نوشته را از دست ندهید  ۱۲ خاصیت باورنکردنی نوشیدن آب داغ

خود ارضایی قبل از رابطه

اگر در عرض ۲۴ ساعت پس از رابطه‌ی جنسی با شریک زندگی‌تان به اوج لذت جنسی نرسیده‌اید، انزال سریع‌تر رخ می‌دهد. مردانی که در هنگام صبح خودارضائی می‌کنند و پس از آن شب‌هنگام با شریک زندگی‌شان رابطه‌ی جنسی دارند، مدت زمان بیش‌تری طول می‌کشد که به انزال برسند، زیرا قبلا در همان روز ارگاسم داشته‌اند. شما همچنین می‌توانید هنگام شب خودارضائی کنید و صبح روز بعد با شریک زندگی‌تان مقاربت کنید، نتیجه این خواهد بود که باز هم دیر به انزال می‌رسید.

پیش‌نوازی

قبل از شروع مقاربت چه‌قدر پیش‌نوازش برای تحریک متقابل داشته‌اید؟ مدت زمان پیش‌نوازش را بیش‌تر یا کم‌تر کنید، یا انواع متفاوتی از آن را امتحان کنید. سعی کنید تمرکزتان روی آلت تناسلی را کمابیش تغییر بدهید تا سطح تحریک شدن را تحت کنترل خودتان دربیاورید.

اگر قبل از تلاش برای دخول (آلت تناسلی را وارد مهبل کردن) به میزان ۸.۵ درجه تحریک شده باشید، پس به طرز اجتناب‌ناپذیری ۹ انزال است، بنابراین دخول را زمانی انجام بدهید که در درجه‌ی ۶ یا ۷ تحریک هستید. هرگز یک چوب کبریت روشن را به یک کارخانه‌ی دینامیت نبرید! گاهی اوقات پیش‌نوازش می‌تواند به حل مشکل زودانزالی کمک کند، زیرا به فرد اجازه می‌دهد تا بر اضطراب خود غلبه کند، و به جای عجله کردن که می‌تواند اضطراب او را تقویت کند و منجر به انزال زودرس شود، آرام‌تر می‌شود.

استفاده از تکنیک فشردن

این تکنیک به این صورت است که انسان در حال داشتن مقاربت است و زمانی که احساس می‌کند انزال نزدیک است، آلت تناسلی را خارج می‌کند و سر آن را یعنی همان جایی را که در آن به شافت (بدنه‌ی آلت یا قسمت استوانه‌ای شکل) متصل است فشار می‌دهد و بنابراین یک «احساس توقف» ایجاد می‌شود و به او کمک می‌کند که قادر باشد میل به ارگاسم شدن را خفه کند. وقتی به این حس برسد که «نقطه‌ی احساس بدون بازگشت» از بین رفته است، دوباره دخول می‌کند و دوباره به رابطه‌ی جنسی ادامه می‌دهد و تاحدی مشکل زود انزالی رفع می شود. او می‌تواند از روش فشردن هر چند بار که می‌خواهد استفاده کند قبل از این‌که در نهایت به اوج لذت برسد.

پیش نوازی

مزاحمت یا مشغله‌ی ذهنی

برخی افراد مشغله‌ی ذهنی را برای به تاخیر انداختن چیزها مفید می‌دانند پس این راه می‌تواند برای درمان زود انزالی نیز مفید باشد. ایده‌ی اصلی آن است که به چیزی کاملا بی‌ارتباط به شریک‌تان ـ و مشخصا غیرجنسی ـ فکر کنید. برخی آقایان تصور می‌کنند در یک مسابقه‌ی فوتبال حضور دارند یا در ذهنشان مسائل ریاضی حل می‌کنند.

داشتن مقاربت بیشتر

این هم یکی دیگر از درمان‌های خانگی سریع برای زود انزالی است که باید آن را امتحان کنید! وقتی مشکلاتی در زمینه زود انزالی داشته باشید، در حین رابطه‌ی جنسی احساس راحت و خوشایندی نخواهید داشت. مهمترین کاری که باید انجام دهید افزایش تعداد مقاربت‌ها و رابطه‌ی جنسی‌تان است.

در واقع، رابطه‌ی جنسی به شما کمک می‌کند اضطراب‌تان را، که یکی از علل رایج زود انزالی است، کنترل کنید. کنترل اضطراب می‌تواند مانع از رابطه‌ی قدرتمند مردان با شریک جنسی‌شان شود. تعداد بیشتر مقاربت‌ها می‌تواند به میزان راحتی و آشنایی بیشتر با یکدیگر بینجامد، و در نتیجه اضطراب‌تان کاهش پیدا کند تا بتوانید به راحتی بر این مشکل غلبه کنید.

تکنیک شروع و توقف

این یک تکنیک ساده است که می‌تواند به عملکرد خود شما یا شما و شریک جنسی‌تان کمک کند. این کار شامل تحریک آلت تناسلی‌تان و بعد توقف درست قبل از انزال می‌شود. شما باید قبل از آنکه دوباره شروع کنید ۳۰-۶۰ ثانیه تحریک را انجام دهید و بعد کنترل اوضاع را به دست بگیرید. برای دستیابی به نتایج بهتر، می‌توانید این تکنیک را ۴-۵ بار در حین مقاربت انجام دهید. نهایتا اجازه دهید انزال به صورت طبیعی انجام شود تا بتوانید به آستانه‌ی تحریک پذیری‌تان پی ببرید.

تنفس سه مرحله‌ای یا Dirga Pranayama

یوگا درمانی موثر برای زود انزالی است چون به بر طرف کردن اضطراب، استرس، و تقویت اعتماد به نفس و توانایی ذهنی کمک می‌کند. و تنفس سه مرحله‌ای یک نوع تکنیک نفس کشیدن است که برای تازه‌کارها بسیار مفید و مناسب است

ماساژ آلت تناسلی

این یکی دیگر از درمان‌های خانگی سریع برای زود انزالی است که باید حتما آن را امتحان کنید! می‌توانید از ۵-۱۰ قطره روغن خردل مخلوط با کمی روغن کنجد برای ماساژ دادن آلت‌تان استفاده کنید. با ماساژ دادن حداقل ۶۰ دقیقه قبل از مقاربت، جریان خون در آلت تناسلی افزایش پیدا خواهد کرد. انجام مرتب این کار باعث بهبودهایی در وضعیت کنترل انزال‌تان خواهد شد. اگر این درمان را انجام می‌دهید، باید قبل از دخول و برای جلوگیری از سوزش ناحیه‌ی تناسلی شریک جنسی‌تان آلت خود را کاملا با آب بشویید و تمیز کنید.

این نوشته را از دست ندهید  لطفا خودارضایی نکنید!

روش‌های درمان زود انزالی غذایی

خرما

خرما ما را به یاد کشورهای عربی می‌اندازد چرا که از هزاران سال پیش، خرما در کشورهای عربی محبوب بود و روی سکه‌ها و نقاشی‌های دیواری به تصویر کشیده شده‌است. این ماده‌ی خوراکی می‌تواند به رفع مشکلات مختلف مربوط به سلامتی مانند مشکلات قلبی، یبوست، کم‌خونی، اسهال خفیف و سرطان معده کمک کند. خرما همچنین می‌تواند برای اضافه کردن وزن استفاده شود. بعضی از متخصصان تغذیه معتقدند که خوردن دو عدد خرما در روز می تواند به یک رژیم غذایی سالم و متعادل منجر شود.

با این حال، برای درمان زود انزالی، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

مرحله‌ی ۱: قبل از رفتن به خواب یا برای صبحانه خرما همراه با شیر مصرف کنید.

مرحله‌ی ۲: آن‌ها را در تهیه‌ی رسپی‌های شیرین به کار ببرید.

خرما چگونه چنین تاثیری دارد؟

خواص خرما برای زودانزالی

این میوه غنی از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است، که اختلالاتی مانند اسهال، یبوست، اختلال در عملکرد جنسی ( زود انزالی ) و مشکلات معده را درمان می‌کنند. ترکیبات دارویی که به درمان زود انزالی کمک می‌کنند، عبارتند از فلاونوئیدها و استرادیول که می‌توانند کیفیت اسپرم را بهبود دهند، و سبب بیش‌تر شدن وزن تخمک‌ها و تحرک اسپرم شوند. یکی از ترکیبات موجود در خرما، قند است که برای مدت طولانی در طول رابطه‌ی جنسی به انرژی فیزیکی تبدیل می‌شود.

با توجه به سنت‌های باستانی، نوشیدنی تهیه شده از خرما، شیر، عسل، و هل می‌تواند استقامت جنسی را افزایش دهد. قند موجود در همتاهای خرما عبارت است از: ساکارز، فروکتوز و گلوکز. خوردن خرما می‌تواند منجر به بالا رفتن سریع انرژی شود. برای جلوگیری از انزال زودرس، عملکرد مناسب عصب‌ها نیز ضرورت دارد، که با استفاده از مواد مغذی موجود در خرما این مورد هم قابل دستیابی است. پتاسیم، این ماده‌ی معدنی، باعث بهبود عملکرد سیستم عصبی و همچنین هوشیاری مغز انسان می‌شود.

خرما خوب نیست، اگر:

– اگر به عدم تحمل فروکتوز مبتلا باشید. در این صورت ممکن است از اسهال، گاز معده، درد شکم و سایر مشکلات رنج ببرید.
– دیابتی هستید سطح قند خون باید تحت نظارت یک پزشک باشد.

هندوانه

مهم‌ترین فایده‌ی هندوانه این است که می‌تواند عروق خونی را آرام کند، بدون این‌که هیچ گونه عوارض جانبی داشته باشد. برای غلبه بر مشکل زودانزالی ، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله‌ی ۱: هندوانه را به صورت تکه‌های کوچک برش بزنید.
مرحله‌ی ۲: مقداری پودر زنجبیل و نمک روی تکه‌های هندوانه بپاشید.
مرحله‌ی ۳: خوراکی خوش طعم و مزه‌ی شما آماده است. می‌توانید چاشنی را با توجه به ذائقه‌ی خودتان تغییر دهید. شما همچنین می‌توانید این هندوانه‌های مزه‌دار شده را به هر سالاد میوه‌ای اضافه کنید.

زعفران، بادام، هل

زعفران یک تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است و از این رو می‌تواند برای درمان زودانزالی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای امتحان کردن یک روش درمانی با استفاده از این گیاه دارویی فوق‌العاده، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله‌ی ۱: ۱۰ مغز بادام را شب تا صبح داخل آب خیس بگذارید.
مرحله‌ی ۲: صبح روز بعد پوست بادام‌ها را جدا کنید و آن‌ها را با یک فنجان شیر گاو توسط میکسر مخلوط کنید.
مرحله‌ی ۳: کمی زعفران، زنجبیل و هل را به ترکیب بالا اضافه کنید. ترکیب حاصل را هر روز صبح بنوشید.

هل منبع ارزشمندی از مواد معدنی مانند منیزیم، كلسیم و پتاسیم است. پتاسیم برای کنترل ضربان قلب، فشار خون و مس برای تولید گلبول­های قرمز ضرورت دارد. مواد معدنی مانند آهن، منگنز، روی، فسفر، منیزیم و غیره نیز در هل موجود است.

این روش درمانی برای شما خوب نیست، اگر:

– می‌خواهید وزن کم کنید مصرف بیش از حد بادام باعث می‌شود تا وزن‌تان افزایش پیدا کند. شما همچنین ممکن است از یبوست و نفخ رنج ببرید.

دارچین

دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود. این پوست معمولا برای سرماخوردگی، مشکلات معده، اسهال و ناراحتی‌های دستگاه گوارش (GI) استفاده می‌شود. در واقع، روغن دارچین به طور گسترده‌ای در محلول‌های مخصوص غرغره، لوسیون، صابون، خمیر دندان، لوازم آرایشی و محصولات دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، تعداد بسیار کمی از آدم‌ها می‌دانند که دارچین می‌تواند اشتها را تحریک کند، گرفتگی‌های قاعدگی را درمان کند، و به درمان زودانزالی کمک کند و عفونت‌های ناشی از کرم‌های انگلی و باکتری را درمان کند.

برای درمان زودانزالی با کمک دارچین باید مطابق با روش زیر عمل کنید:

مرحله‌ی ۱: دو قاشق غذا خوری پودر دارچین ارگانیک و پنج قاشق غذاخوری آب را آماده کنید.

این نوشته را از دست ندهید  مردها بخوانند؛ ۴ راه تضمین شده برای تحریک جنسی همسرتان

مرحله‌ی ۲: این دو را با هم مخلوط و در نهایت مصرف کنید.

زنجبیل و عسل

اجداد ما همیشه بر استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تأکید داشته‌اند. گرچه علم در قرن بیستم پیشرفت نکرده بود، اما آن‌ها می‌دانستند که خوردن مواد غذایی طبیعی موجب تقویت قدرت ایمنی و جلوگیری از بروز بیماری‌های ساده می‌شود.

زنجبیل یکی از ادویه‌ها و گیاهان پرطرفدار در بسیاری از دستور‌العمل‌ها است. این ریشه‌ی دارویی برای درمان بیماری‌های ساده مانند اسهال، کولیک و آرتریت استفاده شده‌است. زنجبیل همچنین به دلیل توانایی که برای درمان مشکلات جنسی مانند زود انزالی دارد، به عنوان یک داروی تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی شناخته شده‌است. ثابت شده‌است که ترکیب زنجبیل و عسل میل جنسی، عملکرد جنسی و احساسات شهوانی را افزایش می‌دهد.

مرحله‌ی ۱: یک قاشق غذاخوری زنجبیل را رنده کنید و بعد آن را با عسل مخلوط کنید.
مرحله‌ی ۲: ترکیب حاصل را به مدت یک ماه مصرف کنید و می‌توانید تفاوت را احساس کنید.

ترکیب زنجبیل و عسل برای شما خوب نیست، اگر:

– سابقه‌ی سنگ کلیه دارید. مصرف بیش از حد این ترکیب می‌تواند منجر به تشکیل سنگ کلیه شود.
– اگر به گرده و کرفس حساسیت دارید یا دچار سایر حساسیت‌های مرتبط با زنبور عسل هستید، نباید عسل بخورید. همچنین یادتان باشد که از عسل ارگانیک برای اهداف دارویی استفاده کنید.
– دیابتی هستید. سطح قند خون باید توسط یک پزشک کنترل شود.

بذر پیازچه

بذر پیازچه برای کاهش دادن علائم زود انزالی به کار رفته‌است. مزیت پیازچه این است که می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی رشد کند. این گیاه را می‌توان به عنوان مرحله‌ی زودهنگام در چرخه‌ی زندگی یک پیاز به حساب آورد. بنابراين، دارای بهترین خواص تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی برای درمان زود انزالی است.

برای استفاده از این ماده باید مطابق با روش زیر عمل کنید:

مرحله‌ی ۱: برگ‌های خارجی را تمیز کنید و قسمت‌های سبز را که کم‌کم پلاسیده شدن را شروع کرده‌اند، جدا کنید.

مرحله‌ی ۲: سطح بیرونی باید پوست کنده شود تا قسمت تازه و ترد پیاز را به دست بیاورید.

مرحله‌ی ۳: شما می‌توانید آن‌ها را خرد کنید و در رسپی‌ها مورد استفاده قرار بدهید یا به عنوان مخلفات کنار غذا آن‌ها استفاده کنید.

روش دوم

مرحله‌ی ۱: بذر را له کنید و پنج قاشق چایخوری آب آماده کنید.

مرحله‌ی ۲: اجازه بدهید پودر به مدت ۳ ساعت در آب خیس بخورد.

مرحله‌ی ۳: قبل از غذا این ترکیب را مصرف کنید تا مشکل زود انزالی‌تان را از بین برود.

پیازچه برای شما خوب نیست، اگر:

– سوزش معده دارید. این مشکل می‌تواند به موقعیت‌های بدتر منجر شود.
– بیماری رفلاکس معده دارید. در این صورت ممکن است دچار حالت‌های نامتعادل خلق و خوی و افکار و احساسات منفی شوید.

تخمه‌ی کدو تنبل

تخمه‌ی کدو تنبل

تخمه‌ی کدو تنبل نیز می‌تواند عملکرد شما را در تخت‌خواب و مشکل زود انزالی را بهبود دهد. یکی از مزایای عمده‌ی تخمه‌ی کدو این است که منیزیم دارد، ماده‌ای معدنی که به وارد شدن تستوسترون در جریان خون کمک می‌کند. برای استفاده از این ماده‌ی خوراکی روش زیر را امتحان کنید:

مرحله‌ی ۱: تخمه‌ها را به درستی تمیز کنید. سپس آن‌ها را در آفتاب پخش کنید تا خشک شوند.

مرحله‌ی ۲: با روغن زیتون آن‌ها را تفت بدهید و سپس برای مصرف با نمک و فلفل مخلوط کنید.

صدف

این موجودات خوشمزه از دل اقیانوس یا آب شور، از قدیم‌الایام به عنوان تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی شناخته شده‌اند. مطابق با تاریخ این ماده‌ی خوراکی از قرن دوم میلادی به همین منظور مورد استفاده قرار گرفته‌است. صدف‌ها را می توان در خوراک‌ها و رسپی‌ّهای دیگر استفاده کرد.

طرز تهیه خوراک صدف

مرحله‌ی ۱: صدف را از بازار تهیه کنید. سایر مواد برای تهیه‌ی این غذا عبارتند از یک بطری شیر، کره (دو قاشق غذاخوری)، نمک (یک قاشق چایخوری)، فلفل سفید (یک چهارم قاشق چایخوری).

مرحله‌ی ۲: صدف را همراه با مقداری آب داخل یک ظرف بریزید و آن‌ها را بجوشانید تا باد کنند.

مرحله‌ی ۳: اجازه دهید خنک شود و سپس ترکیب را صاف کنید.

مرحله‌ی ۴: در عین حال، شیر را آماده کنید (شما باید شیر را بجوشانید).

مرحله‌ی ۵: پس از جوشیدن شیر، کره، فلفل و نمک را اضافه کنید.

مرحله‌ی ۶: اکنون، مایع صاف شده را به آن اضافه کنید. اجازه بدهید ترکیب به جوش برسد.

مرحله‌ی ۷: صدف را که در مرحله‌ی ۲ آماده کرده بودید، اضافه کنید.

مرحله‌ی ۸: قبل از مصرف اجازه بدهید ترکیب خنک شود.

خواص صدف

مارچوبه و شیرمارچوبه

مارچوبه و شیر مارچوبه متعلق به خانواده‌ی سوسنیان است و برای خواص دارویی که دارد بسیار تحسین می‌شود. این گیاه به رنگ بنفش، سبز و سفید وجود دارد.

برای متوقف کردن زودانزالی، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله‌ی ۱: دو قاشق چایخوری از مارچوبه‌ی هندی (پودر ریز) و یک فنجان شیر را آماده کنید.
مرحله‌ی ۲: مخلوط را روی اجاق گاز بجوشانید.
مرحله‌ی ۳: درب ظرف را بپوشانید و بگذارید ترکیب به مدت ۱۵ دقیقه بجوشد.
مرحله‌ی ۴: ترکیب حاصل را صاف کنید و سه بار در روز آن را بنوشید.

این نوشته را از دست ندهید  مسمومیت با الکل؛ از تشخیص تا درمان

۲۶. گیلاس زمستانی

گیلاس زمستانی به عنوان یکی از بهترین داروهای خانگی برای رفع زود انزالی محسوب می‌شود. به طور معمول، گیاهان دارویی همیشه قدرت ارگان‌ها را افزایش می‌دهند و استقامت بدن را بهبود می‌بخشند. معمولا، این گیاه برای درمان ناباروری مردان، ناتوانی جنسی و مشکلات مرتبط با قوای جنسی مردان به نام یک داروی جدید استفاده می‌شود. این گیاه دارویی همچنین احساسات منفی مانند استرس، اضطراب و بی‌خوابی را درمان می‌کند و رشد تومور را کند می‌کند.

مرحله‌ی ۱: ریشه‌ی گیلاس زمستانی را از فروشگاه گیاهان دارویی خریداری کنید.

مرحله‌ی ۲: یک قاشق چایخوری ریشه‌ی گیلاس زمستانی را با یک لیوان شیر و یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید.

مرحله‌ی ۳: ترکیب حاصل را به صورت منظم مصرف کنید.

مشاوره گرفتن

در نهایت برای زود انزالی رابطه را بررسی کنید تا با اختلال عملکرد جنسی مقابله کنید. نگاهی به نحوه‌ی برقراری رابطه‌ی جنسی داشته باشید و این‌که امید و اهداف ما برای روابط جنسی‌مان چیست. صحبت کردن با یک متخصص سکس تراپی یا کامش درمانی نیز می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی داشته باشد.

بامیه

خاصیت بامیه برای زودانزالی

بامیه یکی از سبزیجاتی است که در کشورهای آسیایی به وفور استفاده می‌شود. این گیاه فایده‌های بسیار زیادی برای سلامتی و تندرستی مردان به همراه دارد. بامیه سرشار از فیبر است، بنابراین می‌تواند به بهبود گوارش و پیشگیری از دیابت کمک کند.

به علاوه، این گیاه می‌تواند از سرطان روده‌ی بزرگ و بیماری‌های کلیوی پیشگیری، آسم، چاقی، و سطح کلسترول را کنترل کند. پودر بامیه به خاطر توانایی‌هایش در کاهش زود انزالی معروف است. فقط کافی است ۱۰ گرم پودر بامیه را به آب گرم یا شیر اضافه کنید و آن را با دو قاشق شکر هم بزنید. برای حصول بهترین نتایج، هر شب قبل از خواب از این مخلوط بنوشید.

ریشه‌ی آلوئه ورا

آلوئه ورا به عنوان یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای زود انزالی شناخته می‌شود که بسیار کارآمد است، بنابراین بد نیست که آن را امتحان کنید!

دستورالعمل استفاده:

– ابتدا ریشه‌ی یک برگ آلوئه ورا را به قطعاتی تقسیم کنید

– سه مشت ریشه‌ی آلوئه ورا را داخل یک بطری به مدت ۱۰ روز بخیسانید

– بعد، ۲ بطری آب به ریشه‌ها اضافه کنید

– دوبار در روز یک پیمانه از آن بخورید.

حبه‌های سیر

سیر، سوای آنکه آنتی بیوتیکی طبیعی است، می‌تواند درمان طبیعی موثری برای زود انزالی نیز باشد. سیر به افزایش جریان خون در آلت تناسلی‌تان کمک می‌کند و حرارت بدن‌تان را بالا می‌برد. تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که روزانه ۳-۴ حبه سیر بجوید. این درمان ساده می‌تواند به زود انزالی و اختلال نعوظ کمک کند.

جینسینگ

نوشیدن شربت جینسینگ یا کپسول جینسینگ به همراه شیر یک بار در روز یکی از ساده‌ترین و بهترین درمان‌های خانگی شناخته شده برای زود انزالی است. در واقع، جینسینگ حاوی خواص قدرتمندی است که برای درمان این مشکل جنسی مورد نیاز هستند.

دستورالعمل استفاده:

– ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه یا ۲۰ گرم ریشه مارچوبه را به یک لیوان شیر اضافه کنید.

– آن را به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید.

– دو بار در روز نصف لیوان بنوشید.

تخم مرغ و هویج

ترکیبی از یک نصفه تخم مرغ آب پز و ۲ عدد هویچ خرد شده، همراه با یک قاشق غذاخوری عسل محلول بی‌نظیری برای درمان زود انزالی است. شما باید به مدت ۳ ماه و هر روز از این ترکیب بخوررید. بعد، به یقین تفاوت را احساس خواهید کرد و حتی رابطه‌ی جنسی بسیار بهتری را نیز تجربه خواهید کرد. وقتی احساس کردید که زود انزالی‌تان تحت کنترل درآمده است می‌توانید از میزان مصرف کم کنید.

هویج

طبق یکی از پژوهش‌های انجام شده، هویج منبع فوق‌العاده خوبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. ویتامین‌های موجود در هویج به تقویت ماهیچه‌های آلت تناسلیو همچنین افزایش جریان خون در این اندام جنسی کمک می‌کنند. بنابراین، یه عنوان یکی از ساده‌ترین درمان‌های خانگی برای زود انزالی به شمار می‌روند.

طبق بعضی از مطالعات انجام شده، میزان زیاد بتاکاروتن موجود در هویج در افزایش سطح ایمنی بدن، بهبود سلامت چشم و پوست و مبارزه با رادیکال‌های آزادی که باعث به وجود آمدن بیماری‌های وخیم مختلفی مانند مشکلات قلبی و سرطان می‌شوند نقش مهمی دارد. در نتیجه، می‌توانید خوردن هویج، یا آب هویج را برای صبحانه امتحان کنید. این کار به درمان زود انزالی کمک می‌کند، و در عین حال به طور کلی سطح سلامتی‌تان را افزایش می‌دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا