سالاد و پیش غذا

توپک مرغ، پیش غذایی خوشمزه و آسان

مثبت زندگی: توپک مرغ یکی از خوشمزه‌ترین و آسان‌ترین پیش غذاهایی است که به راحتی می‌توانید آن را با این دستور درست کنید. در ادامه برای دیدن این دستور با ما همراه شوید.

مواد لازم برای تهیه توپک مرغ

سینه مرغ چرخ شده: 2 عدد
نمک، فلفل، ادویه: به مقدار لازم
پودر سویا: 2 پیمانه
پنیر پارمزان: به مقدار دلخواه
تخم مرغ زده شده: 2 عدد
زعفران: به مقدار دلخواه
آرد سفید و آرد سوخاری: به مقدار لازم

طرز تهیه توپک مرغ

سینه مرغ را شسته با چرخ گوشت یا غذاساز چرخ کنید پیاز و سیر و نمک و ادویه‌ها را در مرحله دوم چرخ کردن اضافه کنید و خوب با سینه‌های مرغ مخلوط کنید تا مخلوط بهم چسبیده بدست بیاد مثل کباب کوبیده.

پودر سویا را اضافه کرده و ورز دهید. از مایه به اندازه یک نارنگی برداشته و کف دستتان آن را گرد کنید. مقداری پنیر درون آن قرار دهید و مجدد آن را گرد کنید. باقی مانده زعفران را درون تخم مرغ زده شده بریزید.

مخلوط را با دست ورز دهید و به صورت توپک در آورده و در سیخ‌های چوبی که‌ مخصوص کباب تابه‌ای هستند سیخ بگیرید. تابه را خوب داغ کنید. روغن را داخل تابه بریزید و با حرارت ملایم بذارید که توپک‌های داخل سیخ خوب سرخ شوند و مرتب بچرخانید که تمام اطرافشان سرخ شود.

میتوانید در کنار کباب تابه‌ای‌ها گوجه و فلفل سبز هم بگذارید تا همزمان سرخ شود. توپک‌ها را ابتدا درون تخم مرغ، سپس آرد سفید، مجدد تخم مرغ و در انتها درون آرد سوخاری غلطانده و آنها را سرخ کنید.

این نوشته را از دست ندهید  ۲۳ روش طبیعی برای داشتن ابروهای پرپشت
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا