بدانیممنطقه آزاد

تغییر دکوراسیون آشپزخانه اجاره‌ای، ۸ ایده کم هزینه!

مثبت زندگی: تغییر دکوراسیون همیشه باعث سرازیر شدن انرژی مثبت در گوشه و کنار فضای زندگی ما می شود، تغییرات هرچند جزیی و یا کلی می‌تواند فضای شما را از حالت رکود خارج کند. شاید شما هم جز آن دسته از افراد مستاجر هستید و به راحتی نمی‌توانید اقدام به تغییرات کلی در فضای داخلی‌تان کنید و تنها به تغییرات جزیی و شخصی بسنده می‌کنید.

با این حال باز هم فضاهایی هستند که به لحاظ ماهیتشان به نظر می‌رسد که امکان تغییرات حتی جزئی نیز روی آن ها محیا نیست مانند آشپزخانه‌ها! تغییر دکوراسیون آشپزخانه‌ها برای مالکان معمولا پر هزینه و دردسر ساز خواهد بود و غالبا برای مستاجرها غیر ممکن است.

کابینت

کابینت‌ها بزرگترین و مهمترین عامل در دکوراسیون آشپزخانه تلقی می‌شود و تغییر آن سبب تغییر اساسی در ظاهر دکوراسیون می‌شود. قطعا برای شمایی که مستاجر هستید تغییر کابینت‌ها مقدور نیست اما به سادگی می‌توانید با توجه به جنس کابینت‌تان با هماهنگی با مالک آن را رنگ بزنید.

رنگ کردن کابینت‌های چوبی یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. این رنگ می‌تواند کمی روشن‌تر و یا تیره‌تر از رنگ اصلی کابینت‌ها باشد. مطمئن باشید همین تغییر نامحسوس هم می‌تواند تغییر زیادی در آشپزخانه شما ایجاد نماید.

حتی می‌توانید از استیکرها و برچسب‌های خاص برای تغییر ظاهر کابینت‌ها استفاده کنید و ظاهر متفاوتی به فضای آشپزخانه خود ببخشید، اما توجه داشته باشید برای نصب آن‌ها حتما از یک متخصص کمک بگیرید تا ظاهر یک دستی داشته باشد.

اگر امکان تغییر رنگ و ظاهر کابینت ها مقدور نبود به سادگی می توانید با تغییر دیوار بین کابینت خود ظاهر آشپزخانه را زیر رو کنید! تغییرات کوچک در دکوراسیون هر فضایی می‌تواند جلوه‌ی منحصر به فردی به فضای کلی آشپزخانه ببخشد. کافی است کمی موشکافانه‌تر به تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود فکر کنیم.

این نوشته را از دست ندهید  بدون کوتاه کردن مو از شر موخوره خلاص شوید
کابینت

اپن

اگر در تغییر دکوراسیون آشپزخانه اجاره ای خود دچار محدودیت هستید و اجازه دخل و تصرف در ظاهر آشپزخانه را ندارید، صندلی اپن‌تان را تغییر دهید! ساده‌ترین گزینه برای تغییر دکوراسیون چشمگیر در فضای آشپزخانه تغییر صندلی اپن است. این تغییر می‌تواند به صورت کلی باشد و یا حتی کاملا جزیی صورت گیرد به طور مثال روکش صندلی اپن خود را تغییر دهید و ظاهر دکوراسیون‌تان را متمایز کنید.

اضافه کردن یک جزیره کوچک و قابل جا به جایی نیز می‌تواند تغییر دکوراسیون اساسی در آشپزخانه شما ایجاد کند، این جزیره را می‌توانید به سادگی بسازید و بعدها در فضاهای دیگر نیز از آن استفاده کنید، کافی است ابعاد فضایی خود را در نظر بگیرید و سفارش ساخت یک جزیره منحصر به فرد را بدهید.

پرده

برای آشپزخانه‌های پنجره دار بهترین گزینه تغییرات مانور روی پنجره‌هاست، تعویض پرده‌ها می‌تواند تا حد زیادی دکوراسیون آشپزخانه شما را تغییر دهد. کافی است رنگ و طرح پارچه و یا حتی نوع پرده آشپزخانه‌تان را تغییر دهید.

شلف و دکوری‌ها

شلف و دکوری‌ها

شلف‌ها و فضای دکوری‌های آشپزخانه‌تان را تغییر دهید. این راه حل می‌تواند یک تغییر دکوراسیون جزیی برای فضای آشپزخانه محسوب شود، با کمک جزییات به سادگی می‌توانید به یک تغییر دکوراسیون کلی دست پیدا کنید. با اضافه کردن تزیینات دکوری خاص به شلف‌های خود شروع کنید و به یک تغییر دکوراسیون آشپزخانه کم هزینه دست پیدا کنید.

گل و گیاه

اگر حضور گل و گیاه در فضای آشپزخانه را فراموش کرده‌اید، پس دست به کار شوید و برای کم هزینه‌ترین تغییر دکوراسیون  آشپزخانه‌تان چند گلدان بخرید! واقعا به همین سادگی می‌توانید زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه ببخشید، توجه داشته باشید که گلدان‌ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهر آشپزخانه خواهند داشت پس با کمک آن‌ها سرزندگی را به فضای آشپزخانه خود باز گردانید.

این نوشته را از دست ندهید  راهنمای خرید دوچرخه، یک انتخاب هوشمندانه
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا