بهترین پوزیشن خواب در دوران عادت ماهیانه

0
443
خوابیدن در دوران عادت ماهیانه

مثبت زندگی: عادت ماهیانه و بهترین پوزشین خواب در این دوران موضوع این مقاله است! شاید به نظر ساده برسد اما ممکن است خیلی‌ها بهترین حالت خوابیدن در در دوران عادت ماهیانه را نشاسند.

این موضوع را خانم‌ها بهتر و بیشتر درک می‌کنند؛ چون چالش خوابیدن در دوران عادت ماهیانه بانوان، چالشی بزرگ برای آن‌هاست و هر جور که می‌خوابند باز هم به مشکل برمی‌خورند.

اگر نوار بهداشتی مناسب شب ندارید

اول از همه باید مراقب نشت کردن خون باشید به خصوص اگر نوار بهداشتی محافظ شبانه مناسب نداشته باشید. از سوی دیگر مسئله گرفتگی عضلات است که موجب درد شبانه می‌شود. اما شما می توانید با برگزیدن بهترین پوزیشن خواب با هر دو این مشکلات در زمان عادت ماهیانه مبارزه کنید.

از چند متخصص در خصوص بهترین شیوه خوابیدن در دوران عادت ماهیانه سوال کرده ایم و آنها متفق القول با یک پوزیشن موافق بوده‌اند: خوابیدن در پوزیشن جنینی فشار عضلات شکمی را کم می‌کند. بسیاری از زنان گفته‌اند که خوابیدن در پوزیشن جنینی دردهای آن‌ها را کم کرده است. این پوزیشن کمک می‌کند عضلات اسکلتی اطراف شکم آرام شوند و فشار کمتری منتقل ودر نتیجه درد و گرفتگی عضلات کمتر می‌شود.

جنینی بخوابید، خون‌ریزی کم‌تر شود

این پوزیشن علاوه بر کاهش دادن گرفتگی عضلات فواید دیگری نیز دارد: در چنینی حالتی پاها به هم فشرده است که این احتمال خونریزی و نشت خون را کاهش می دهد.

پوزیشنی که باید در طول دوران عادت ماهیانه از آن اجتناب کنید، دمر خوابیدن است. خوابیدن روی شکم می‌تواند به رحم فشار آورد درنتیجه خون بیشتری خارج می‌شود، درنتیجه مجبور می‌شوید در طول شب چند بار نوار بهداشتی را تعویض کنید.

اگر به دلیل گرفتگی عضلات در خواب دچار مشکل می‌شوید روش‌هایی برای کاهش درد وجود دارد از جمله مصرف ایبوبروفن و ناپروکسن از چند روز قبل از آغاز عادت ماهیانه.

می‌توانید از روش‌های دیگری چون دوش گرفتن قبل از خواب، استفاده از محصولات حاوی اسطوخدوس، خوابیدن با تشک برقی یا بطری آب گرم کمک بگیرید و قبل از خوابیدن کشش شکم انجام دهید.

اگر نگران نشتی هستید از کاپ‌های قاعدگی و شرت‌های قاعدگی استفاده کنید یا پد نوار بهداشتی را همراه با شرت تنگ بپوشید تا آن را خوب نگه دارد.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

چهار × 1 =