سیاحت

بهترین رستوران‌های فضای باز در تهران

مثبت زندگی: رستوران‌های فضای باز معمولاً برای کسانی که ترجیح می‌دهند زیر سقف آسمان در فضای آزاد باشند و هوایی تازه کنند گزینه‌های ایده آلی به شمار می‌روند. در این میان با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رستوران‌های فضای باز انتخاب‌های هوشمندانه‌تر و مطمئن‌تری خواهند بود. به همین دلیل هم در این مطلب با شما هستیم تا بهترین رستوران‌های فضای باز در تهران را معرفی کنیم.

کافه رستوران خانه هنرمندان

کافه رستوران خانه هنرمندان نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران‌های فضای باز در تهران در حال حاضر با رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. این رستوران فضای باز و زیبایی دارد و درختان قدیمی و تنومند آن نیز زیبایی این فضا را چندین برابر کرده‌اند. از ویژگی‌های بارز این کافه پایبندی و وفاداری به رژیم گیاه‌خواری است. به همین دلیل هم شما می‌توانید به راحتی روی آن حساب کنید.

آدرس کافه رستوران خانه هنرمندان: خیابان طالقانی، موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران


کافه گودو یاس

از دیگر کافه‌هایی که می‌توان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فضای باز در تهران در نظر گرفت کافه گودو یاس است. این کافه دکوراسیون و چیدمان متفاوت و ساختارشکنانه‌ای دارد که می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. حیاط بزرگ این کافه شرایط ایده آلی را برای روز‌های کرونایی فراهم کرده و در کنار حوض زیبا و متفاوت خود فضا جذابی رو به وجود آورده است. فولکس قورباغه‌ای که در گوشه این کافه وجود دارد به عنوان یکی از اصلی‌ترین المان‌های این کافه شناخته می‌شود که به نوعی هویت آن را تکمیل می‌کند. به همین دلیل است که المان‌های دکوراسیونی این کافه توجه شما را به خود جلب می‌کند.

این نوشته را از دست ندهید  بندر خمیر؛ از دنج‌ترین جزایر ایرانی

آدرس کافه گودوی یاس: خیابان نجات اللهی، نرسیده به سمیه، خیابان محمدی، بن‌بست گل یاس


رستوران اس پی یو

حوالی درکه یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های روباز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. رستوران اس پی یو میان کوچه‌های کوهستانی محبوبیت بسیاری پیدا کرده و با یک منوی کامل و جذاب از انواع کباب لقمه، برگ، ششلیک و… این محبوبیت را به مراتب افزایش داده است. تخت‌هایی که در دکوراسیون این رستوران قرار دارند به سبک قدیمی و سنتی هستند و همین مسئله نیز زیبایی فضا و محیط آن را دوچندان کرده است.

آدرس رستوران اس پی یو: درکه، میدان درکه


چای بار

کافه چای بار به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فضای باز در تهران در ساختمان کلاه فرنگی باغ انجمن خوشنویسان قرار دارد. این کافه از دو فضای داخلی و خارجی برخوردار است و به همین دلیل هم می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای روز‌های کرونایی به شمار آید. میز و صندلی‌هایی که در فضای باز این کافه قرار گرفته‌اند شما را به باغی وصل می‌کنند که حس و حال کافه را بهتر و زیباتر کرده است.

آدرس چای بار: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵


رستوران دریایی نگین

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فضا باز در تهران در نظر گرفت رستوران دریایی نگین در فلکه دوم صادقیه است. این رستوران با چراغ‌های فانوسی زیبای خود توجه افراد بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. در کنار آن، چیدمان ساده این رستوران دریایی نیز آن را به گزینه ایده آلی برای دورهمی‌های رسمی و غیررسمی تبدیل کرده است. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این رستوران فقط مخصوص کسانی که طرفدار غذا‌های دریایی هستند نیست، بلکه منوی متفاوت و متنوعی از انواع فست فود‌ها و غذا‌های ایرانی این رستوران می‌تواند سلیقه تمامی افراد را تحت پوشش خود قرار دهد.

این نوشته را از دست ندهید  مراحل رشد کودک یک ساله

آدرس رستوران دریایی نگین: صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، تقاطع جنت‌آباد جنوبی، نبش خیابان نیرو


کافه ریبار

معمولاً کافه‌هایی که در یک مجموعه تاریخی و بنایی متفاوت قرار می‌گیرند با اقبال بیشتری روبه‌رو می‌شوند. یکی از بهترین کافه‌هایی که در این میان می‌توان معرفی کرد کافه ریبار است. این کافه علاوه بر طراحی زیبا و آرامش‌بخش خود با قرارگیری در باغ و نمای موزه زمان، لحظات لذت‌بخش بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد. بوفه صبحانه این کافه شهرت بسیاری دارد و با یک منوی متنوع و متفاوت شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

آدرس کافه ریبار: خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان


حیاط شماره ۶۵

این کافه نیز مانند بسیاری دیگر از کافه‌های محبوب دیگر، به عنوان یک کافه حیاط دار شناخته می‌شود. زیرزمین این کافه یک کارگاه نجاری و گالری است که همین موضوع میز به جذابیت آن می‌افزاید. کافه حیاط ۶۵ به لحاظ طراحی متفاوت و آرامش‌بخش خود لحظات بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. به همین دلیل هم باید بگوییم که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فضای باز در تهران یاد کرد. از ویژگی‌های مثبت این کافه آن است که در فصل‌های سرد سال، پرسنل این کافه به مشتریان پتو‌هایی می‌دهند تا با وجود وسایل گرمایشی محیط، احساس سرما نکنند.

آدرس کافه حیاط ۶۵: میدان فردوسی، خیابان موسوی، سر کوچه اعتمادی مقدم، پلاک ۳۲


خانه فرهنگ مانا

این کافه نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فضای باز در تهران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در و پنجره‌های چوبی این کافه در کنار فضای داخلی پرنور، حیاط دل‌باز و دیوار‌های آجری، فضای کافه خانه فرهنگ مانا را متفاوت‌تر و جذاب‌تر کرده است. این کافه به شکلی طراحی شده که شما را یاد خانه‌های قدیمی و خوش صفا می‌اندازد و به همین دلیل نیز سرشار از حس و انرژی مثبت خواهد بود. منوی این کافه از تنوع بالایی برخوردار است و با آش‌ها و کله‌جوش خوشمزه و جذاب خود می‌تواند یک خاطره دوست‌داشتنی و دلنشین را در یاد شما زنده نگه دارد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در کافه خانه فرهنگ مانا برخی از روز‌ها موسیقی زنده نیز در فضا و محوطه حیاط اجرا می‌شود.

این نوشته را از دست ندهید  تمرین‌هایی برای سلامت زنان خانه‌دار

آدرس کافه مانا: بلوار کشاورز، خیابان وصال، کوچه شاهد پلاک ۶

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا