برای افزایش میل جنسی چه بخوریم؟ – بخش اول

۳۰ خوراکی هستند که میل جنسی را افزایش می‌دهند. در بخش اول مقاله، ۱۵ خوراکی این لیست را می‌شناسید.

0
627
میل جنسی

 مثبت زندگی: مواردی هستند که قطعا نمی‌خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. از سوی دیگر چیزهایی هم هستند که شاید در رتبه‌های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند؛ مثل رابطه جنسی… شاید شما هم از افرادی باشید که دوست دارید وقتی رابطه جنسی را شروع می‌کنید، زودتر رابطه تمام شود! یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی گزارش داده که متوسط زمانی که زوج‌ها برای ارضا کردن هم صرف می‌کنند، بین ۳ تا ۱۳ دقیقه است. تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که اکثر زنان تمایل دارند تا این زمان بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه طول بکشد _ نه یک ساعت_ که برخی افراد فکر می‌کنند، مدت زمانش همین‌قدر است…

عوارض نداشتن رابطه جنسی کافی و مناسب

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می‌کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت‌هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می‌شود) در داخل بدن می‌شود و یک‌سری بیماری را به وجود خواهد آورد که می‌توان به بیماری‌های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم‌ها، سرگیجه، بی‌خوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می‌شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراط کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری‌های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری‌های کلیوی و … به وجود می‌آید.

آنچه باید برای تقویت و افزایش میل جنسی بخورید

افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده‌اند اما همان‌طور که قبلا هم گفته شد نمی‌توان مشکل تمام افراد را تنها با یک نوع دارو درمان کرد چرا که هر فرد شاید مشکلی متفاوت با دیگری داشته باشد به همین دلیل بهترین روش برای رفع سرد مزاجی زنان و مردان، افزایش میل جنسی استفاده از روش‌های طبیعی و بی‌خطر است.

افزایش میل جنسی با مصرف میوه‌ها و خوراکی‌های مقوی و استفاده از دمنوش‌های توصیه شده در طب سنتی سالم‌ترین و کم عارضه‌ترین روش این مهم است. مصرف سبزی‌هایی چون تره، پیاز و شاهی نیز توصیه می‌شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی‌میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می‌شود. خوردن تخم‌مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

در اینجا برخی خوراکی‌های ساده‌ای را آورده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا قدرت عشق ورزیدن شما را تقویت کند. ببینید چه چیزهایی هستند و ظرف غذایتان را با این خوراکی‌ها پر کنید…

هندوانه 

میل جنسی

هندوانه یکی از غنی‌ترین منابع طبیعی ال-سیترولین است، یک نوع اسید آمینه که می‌تواند نعوظ شما را سخت‌تر کند. به این دلیل که ال-سیترولین در بدن به ال-آرژنین تبدیل می‌شود. مانند قرص آبی کم رنگ ال-آرژینین و باعث تولید نیتریک اکسید می‌شود که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می‌دهد و باعث تقویت نعوظ می‌شود.

فلفل چیلی کاغذی

ذهن شما به شما می‌گوید نه، اما بدنتان به شما بله می‌گوید؟ ذهنیت خود را با اضافه کردن کمی فلفل‌های سروانو به سرخ کردنی‌ها، فلفل هالوپینو به گواکامولی، و یا فلفل کایین به تخم‌مرغ خود، تغییر دهید.

چرا همه فلفل‌ها؟ همه میوه‌ها حاوی مقادیر قابل توجهی از کپسایسین هستند، ترکیباتی که سس‌های تاباسکو را تند می‌کنند، مواد شیمیایی که باعث افزایش سرعت ضربان قلب، علائم تحریک و افزایش میل جنسی می‌شوند. خوردن این غذاهای تند به راحتی متابولیسم را افزایش می‌دهد، شما را برای جشن‌های شبانه آماده می‌کند و مدت زمان رابطه و حس‌تان را افزایش می‌دهند.

سیب

خوردن روزانه سیب تنها شما را از دکتر رفتن دور نگه نمی‌دارد، بلکه به افزایش توانایی جنسی شما نیز کمک می‌کند. به دلیل وجود سطح بالای کورستین، که یک فلاونوئید آنتی اکسیدان که در بهبود توان جنسی نقش مهمی ایفا می‌کند. از آنجایی که بدن در طول رابطه جنسی تغییرات فیزیکی دارد -افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز ، سوختن کالری و انقباض عضلانی – می‌تواند توان را با افزایش وقت‌تان در رختخواب تطبیق دهد.

ماده خارق‌العاده موجود در سیب می‌تواند به تولید میتوکندری‌های جدید در سلول‌های بدن کمک کند و ظرفیت اکسیداتیوی را افزایش دهد، که نشان دهنده حداکثر میزان اکسیژنی است که ماهیچه‌های شما می‌توانند از آن استفاده کنند. کورستین همچنین می‌تواند از انتشار کورتیزون جلوگیری کند، که باعث شکستگی عضلات می‌شود، به این معنی است که شما بدون احساس خستگی و درد می‌توانید رابطه طولانی‌تری داشته باشید.

 زنجبیل

زنجبیل، یکی دیگر از مواد غذایی است که می‌تواند زندگی جنسی شما را با کمک جریان خون و بهبود سلامت شرایان بهبود بخشد. بر طبق یک مطالعه در مجله بین‌المللی قلب و عروق، خوردن چند قاشق چای‌خوری چند بار در هفته از این ماده، فوایدی را برای قلب‌تان نیز به همراه می‌آورد.

ماهی سالمون وحشی

سعی دارید چیزی برای شام‌تان بپزید؟ حتما ماهی سالمون وحشی را انتخاب کنید. این ماهی منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ است که به تولید اکسید نیتریک کمک می‌کند، تا شما سفت و سخت بمانید. علاوه بر این، تحقیقات بیشتری نشان داده است که کاهش کالری دریافتی و خوردن رژیم غذایی سبک مدیترانه‌ای که غنی از ماهی، غلات و چربی های سالم (مانند امگا ۳) است، می‌تواند عملکرد نعوظ را در مردان مبتلا به سندرم متابولیک بهبود بخشد.

موز

این ماده جنسی می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر پیش بروید. این به این دلیل است که این میوه گرمسیری غنی از کربوهیدرات‌های ساده است و انرژی و پتاسیم شما را فراهم می‌کنند، تا بتوانید به کار خود ادامه دهید. مواد معدنی آرامش بخش عضله‌ها، مانع از گرفتگی عضلات و اسپاسم عضلانی می‌شود که ممکن است مانع رابطه جنسی شما شود.

 جو دوسر

اگر می‌خواهید رابطه شما به اندازه ای طول بکشد تا همسر شما به نقطه اوجش برسد، کمی از بلغور جو دوسر استفاده کنید. غلات صبحانه منبع خوبی از ال-آرژینین است، اسید آمینه‌ای که معمولا برای درمان اختلال نعوظ استفاده می‌شود. به علاوه، غلات کامل مثل بلغور جو دوسر نیز به کاهش کلسترول کمک می‌کنند.

داشتن کلسترول بالا می‌تواند منجر به آترواسکلروز شود، وضعیتی که باعث مسدود شدن و سوزاندن شریان‌ها و کاهش جریان خون می‌شود که در نهایت منجر به مشکلات قلبی می‌شود. شریان‌های اطراف ناحیه تناسلی باریک‌تر از عروق خونی عروق کرونری هستند، بنابراین آنها بیشتر به لخته شدن حساس هستند. هرقدر بهتر سطح کلسترول خود را کنترل کنید، نعوظ شما نیز بهتر خواهد شد.

میل جنسی

سیر

طبق گفته‌های مورخان، مصریان باستان سیر را برای تقویت توان خود استفاده کردند. محققان تأیید کرده‌اند که مصرف این گیاه از تشکیل رسوبات جدید چربی، به نام پلاک‌های نانو، در داخل دیواره‌های شریانی جلوگیری می‌کند. این، شامل شریانه‌ای آلت تناسلی نیز می‌شود. قلب را سالم نگه می‌دارد و همچنین می‌توانید نعوظ را با اضافه کردن کمی سیر به غذاهای خود قوی کنید.

آجیل

برای اطمینان از این که تا زمانی که همسرتان می‌خواهد، می‌توانید ادامه دهید، کمی آجیل و دانه به غذای خود اضافه کنید. پسته، بادام زمینی و گردو، همه حاوی اسید آمینه اسید ال- آرینین است و یکی از بلوک‌های ساختمانی اکسید نیتریک است و یک گاز طبیعی است که به مردها کمک می‌کند، تا نعوظ خود را حفظ کنند.

این آجیل‌ها نیز حاوی منیزیم هستند، که انرژی و توان را افزایش می‌دهند؛ چربی‌های سالم در آجیل، به کاهش کلسترول کمک می‌کنند. هرچه کلسترول کمتری در سیستم خود داشته باشید، انتقال خون در سراسر بدن و به آلت تناسلی راحت‌تر می‌شود و می‌تواند به شما کمک کند تا مدت طولانی‌تر نعوظ را حفظ کنید. آنها را در ماست مخلوط کنید، کمی روی سالاد خود بریزید، یا کمی از آنها را در محل کار خود بخورید.

کوینو

کوینو نه تنها یکی از چند منبع گیاهی پروتئین کامل است، بلکه یکی از مواد غذایی با فیبر بالا است. زیرا بدن شما مدت زمان بیشتری را برای هضم فیبر می‌گیرد، خوردن این غذاهای مغذی بدن شما را با سطوح انرژی طولانی مدت‌تری مواجه می‌کند، بنابراین می‌توانید برای زمان بیشتری انرژی داشته باشید.

ماهی تُن

برای افزایش انرژی سریع، به چیزی بیشتر از ویتامین b12 نگاه نکنید؛ ریز مغذی‌ها، عملکردی مطلوب ذهنی و انرژی بالا دارند، زیرا این امر به حفظ سلامت اعصاب، مغز و گلبول های قرمز شما کمک می‌کند. نشانه‌های کمبود ویتامین b12 شامل سه مورد از مشکلات است: خستگی، کمبود میل جنسی (از جمله اختلال عملکرد نعوظ) و ضعف. خوشبختانه، یکی از پنج منبع برتر مواد مغذی یکی از مواردی است که احتمالا در حال خوردن آن هستید: کنسرو ماهی تن.

آب انار

برخی از دانشمندان معتقدند که سیب نبود، بلکه انار بود که در آن باغ آدم را وسوسه کرد. یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله بین المللی تحقیقات ناتوانی جنسی کشف کرد که، آب انار، غنی از آنتی اکسیدان‌هایی است که از جریان خون حمایت می‌کنند و می‌تواند به بهبود اختلال نعوظ کمک کند. مطالعات حیوانی نیز نشان داده است که این اکسیر باعث بهبود طولانی مدت نعوظ می‌شود، به طوری که قطعا ارزش امتحانش را دارد. می‌دانید که نیترات موجود در چغندر قند، به جریان خون به مناطق پایین بدن کمک می‌کند، و همچنین کمک می‌کند تا افزایش جریان خون کلی رخ دهد – که همچنین برای ذهن نیز مفید است.

اسفناج

راز قدرت تقویت آلت تناسلی در مصرف بالای اسفناج است. هنگامی که این اسید آمینه به سیستم شما می‌رسد، آن را به نیتریک اکسید تبدیل می‌کند و باعث حفظ نعوظ می‌شود. نیتریک اکسید همچنین به رشد عضلانی و بهبود زمان ریکاوری کمک می‌کند بنابراین نه تنها در رختخواب مفید است، بلکه شما را جذاب تر و داغ‌تر می‌کند.

میل جنسی

 آووکادو

اضطراب و استرس، باعث کاهش میل جنسی می‌شود و می‌تواند در طول رابطه جنسی باعث طولانی‌تر شدن شود.کمبود ویتامین B  و مواد مغذی که سلول‌های مغز و اعصاب را حفظ می‌کنند، می‌تواند فشار بیشتری را وارد کند. (راه‌حل: آووکادو نه تنها غنی از ویتامین های B که تسکین دهنده استرس است)، بلکه منبع چربی مونوس نیز است، که به جریان خون به کل بدن، از جمله آلت تناسلی کمک می‌کند.

ادامه دارد…

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

19 − 4 =