آشپزخانه مهنازتلویزیون مثبت زندگی

«چیکن استراگانوف» به سبک مهناز ایدی

آشپزخانه مهناز. این عنوان آیتمی است از برنامه شنبه‌های «مثبت زندگی» که در روزهای دوشنبه به صورت یک برنامه مجزا و البته با جزئیات و به صورت نسخه کامل از همین کانال پخش می‌شود. #مهناز_ایدی یکی از سرآشپزهای شناخته شده این روزهاست و کارشناس آشپزی در برنامه «مثبت زندگی». سوای شنبه‌ها در روزهای دوشنبه می‌توانید به آشپزخانه مهناز بیایید و از دستپخت‌هایش لذت ببرید.

مثبت زندگی: آشپزخانه مهناز. این عنوان آیتمی است از برنامه شنبه‌های «مثبت زندگی» که در روزهای دوشنبه به صورت یک برنامه مجزا و البته با جزئیات و به صورت نسخه کامل از همین کانال پخش می‌شود. #مهناز_ایدی یکی از سرآشپزهای شناخته شده این روزهاست و کارشناس آشپزی در برنامه «مثبت زندگی». سوای شنبه‌ها در روزهای دوشنبه می‌توانید به آشپزخانه مهناز بیایید و از دستپخت‌هایش لذت ببرید.

برای حمایت از ما «مثبت زندگی» را در اینستاگرام با آدرس @mosbatezendegit دنبال کنید و پست آخر ما را لایک کنید تا در قرعه‌کشی یک مودم پرسرعت که هر هفته جایزه می‌دهیم شرکت کنید. در برنامه هفتگی در کنار مبحث آرایش به روانشناسی، آشپزی، بدنسازی و… هم می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

این نوشته را از دست ندهید  به این ۵ دلیل، مواظب فرزندت نباش!
منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا