منطقه آزاد

5 روش برای مهاجرت به کانادا

مثبت زندگی: همان طور که همه ما می‌دانیم امروزه موضوع مهاجرت یکی از موضوعات پرطرفدار و رایج است. چرا که بسیاری از افراد علاقه دارند برای دست یافتن به زندگی و آینده بهتر به کشورهای پیشرفته و سطح اول جهانی مهاجرت کنند.

یکی از این کشورهای پیشرفته که امروزه متقاضیان زیادی مشتاق مهاجرت به آن هستند کشور کانادا است. حال چرا کانادا؟ سالانه هزاران متقاضی مهاجر به این کشور مهاجرت می‌کنند چرا که این کشور علاوه بر سیاست عمومی خوب و مردم مهاجرپذیر از شرایط اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی خوبی نیز برخوردار است. در نتیجه این کشور برای ادامه زندگی و ﺁینده مطلوب بسیاری از متقاضیان مهاجر بسیار مناسب است. این کشور در رتبه بندی جهانی از نظر میزان رضایت مردم از زندگی رتبه دهم را از آن خود کرده است.

بنابراین اگر شما نیز مشتاق مهاجرت به این کشور هستید می توانید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

هدف از مهاجرت

هدف هر مهاجری از مهاجرت یافتن شغل مناسب با داشتن آینده شغلی و داشتن استانداردهای زندگی است. علاوه بر این عواملی مانند مردمی مهاجرپذیر، دانشگاه‌ها و مدارس سطح بالا، امنیت و رفاه اجتماعی و داشتن موقعیت‌های شغلی فراوان همه و همه سبب شدند که امروزه مهاجرت به کانادا در بین متقاضیان مهاجرت بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. مهاجرت به این کشور از روش‌های مختلفی امکان پذیر است.

روش‌های مهاجرت به کانادا

اخذ اقامت کانادا

طبق آمار جهانی این کشور یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت است که سالانه مهاجران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. برای مهاجرت به این کشور سردسیر که در قاره آمریکا قرار گرفته راه‌های مختلفی وجود دارد که در این مقاله رایج‌ترین آنها را بیان می‌کنیم. از جمله روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا عبارتند از:

این نوشته را از دست ندهید  میوه‌هایی که شما را جذابتر می‌کنند!

• از طریق کار

• از طریق ازدواج

• از طریق تحصیل

• از طریق سرمایه گذاری

• از طریق تولد

مهاجرت به کانادا از طریق کار

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور خصوصا برای افراد متخصص مهاجرت از طریق کار است. چرا که مهاجران از این طریق می‌توانند از همان اول اقامت دائم خود را اخذ نمایند. یکی از سیاست‌های اداره مهاجرت این کشور جذب نیروهای مهاجر متخصص است که از این طریق بتوانند به رشد و تقویت اقتصاد کشور خود کمک کنند.

از این رو افرادی که در رشته و کار خود با سابقه و متخصص هستند می‌توانند از این روش برای مهاجرت اقدام کنند. از مزایای مهاجرت از طریق کار، اخذ اقامت دائم و مهاجرت به همراه خانواده است. لازم به ذکر است که بدانید در زمان مهاجرت به کانادا از طریق کار بسته به منطقه انتخابی برای کار و زندگی برنامه‌های مختلفی وجود دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

از دیگر روش‌های رایج و آسان مهاجرت به کانادا که منجر به اخذ اقامت دائم این کشور می‌شود ازدواج با اتباع این کشور است. از شرایط مهاجرت از طریق ازدواج این است که فرد تابع کانادا که قرار است متقاضی‌ مهاجرت با او ازدواج کند باید شرایط مالی لازم برای تامین زندگی همسر خود را داشته باشد. البته زوجین باید اثبات کنند که ازدواجشان صوری نیست.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

از دیگر روش‌های مهاجرت به این کشور پیشرفته، تحصیل در این کشور است. از آنجایی که این کشور دارای مدارس و دانشگاه‌های سطح اول جهانی و با کیفیت است و همچنین تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است لذا سالانه دانشجویان زیادی به قصد ادامه تحصیل و اخذ اقامت راهی این کشور می‌شوند. از آنجایی که این روش نیز منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می‌شود لذا از روش‌های رایج و پر متقاضی مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود.

این نوشته را از دست ندهید  دمپایی لا انگشتی را به این ۱۱ دلیل هرگز نپوشید

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به هر کشوری خصوصا کانادا سرمایه‌گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری در کانادا روش‌های خاص خود را دارد که افرادی که خواهان اقدام این کار هستند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر از موسسات مهاجرت معتبر مشاوره بگیرند.

مهاجرت و اخذ اقامت کانادا از طریق تولد

از دیگر روش‌های رایج مهاجرت و اخذ اقامت سایر کشورها این است زوجین با ویزای توریستی و سفر به کشور مورد نظر فرزند خود را در خاک آن کشور به دنیا آورده و از این طریق می‌توانند برای خود و فرزند خود اقامت کشور مورد نظر را به دست آورند. البته این کار به شرطی امکان پذیر است که در کشور مورد نظر قانون خاک حاکم باشد نه قانون خون.

مهاجرت از طریق تولید بر اساس دو قانون خاک و خون امکان پذیر است. طبق قانون خون باید یکی از والدین حتما تابعیت کشور مورد نظر را داشته باشد که در کشورهایی مانند ایران و آلمان این قانون اجرا می‌شود. ولی قانون خاک فقط کافیست کودک در خاک آن کشور متولد شود در این صورت هم به فرزند و هم پدر و مادر تابعیت تعلق می‌گیرد. کشورهای‌کانادا و برزیل از قانون خاک پیروی می‌کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا