ترفند

از کجا بفهمیم کسی در واتس‌اپ بلاک‌مان کرده؟

مثبت زندگی: بلاک کردن و بلاک شدن در همه شبکه‌های مجازی و زندگی آنلاین چیزی طبیعی است. ممکن است ما هزاران نفر را بلاک کنیم و از طرف دیگر این امکان هم وجود دارد که عده‌ای ما را بلاک کرده باشند. در تلگرام، وقتی کسی ما را بلاک می‌کند به راحتی متوجه می‌شویم اما در واتس‌اپ چطور؟ تا به حال فکر کرده‌اید چه کسانی شما را در واتس‌اپ بلاک کرده‌اند؟ همراه ما باشید تا در این مقاله ترفندی را به شما بیاموزیم که نشان می‌دهد چه کسانی شما را در واتس‌اپ بلاک کرده‌اند.

۱- در صفحه‌ی چت، به دنبال وضعیت بازدید مخاطب، یعنی همان آنلاین بودن و نبودن یا آخرین بازدیدش باشید. این اولین و آسان‌ترین راه است برای اینکه بفهمید مسدود شده‌اید یا نه، البته مخاطب ممکن است گزینه‌ی آخرین بازدید خود را از طریق تنظیمات برداشته باشد، به خاطر همین این راه حل قطعی نیست.

۲- حواس‌تان به آپدیت شدن عکس پروفایل مخاطب باشد. اگر طرف مقابل شما را بلاک کرده باشد، عکس پروفایلش هیچوقت برای‌تان تغییر نخواهد کرد. اگر نتوانید تغییرات را مشاهده کنید ممکن است مسدود شده باشید.

از کجا بفهمیم کسی در واتساپ بلاک‌مان کرده؟

۳- برای مخاطب پیامی بفرستید. وقتی به مخاطبی که شما را مسدود کرده پیام بفرستید، فقط یک تیک خواهد خورد؛ که این یعنی پیام از طرف شما ارسال شده اما هیچوقت به دست مخاطب نرسیده است.

۴- با مخاطب تماس بگیرید. اگر مخاطب شما را مسدود کرده باشد، نمی‌توانید هیچگونه تماسی برقرار کنید.

۵- با طرف مقابل گروه تشکیل دهید. باید توجه داشته باشید که ۴ راه قبلی که عنوان شد قطعی نبوده و ممکن است کاربر به اینترنت دسترسی نداشته یا تنظیمات واتس‌اپ را عوض کرده باشد، اما این راهکار پنجم قطعی است. سعی کنید با مخاطبی که حس می‌کنید بلاک‌تان کرده گروه بسازید؛ اگر با پیامی تحت عنوان “you are not authorized to add this contact” (شما مجاز به اضافه کردن این کاربر نیستید) مواجه شدید، به طور قطع بلاک یا همان مسدود شده‌اید.

این نوشته را از دست ندهید  در صورت فراموش کردن الگو یا کد رمز گوشی اندرویدی چکار کنیم؟
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا