پوست و مو

آموزش روش‌های مختلف سایه زدن ابرو

مثبت زندگی: سایه ابرو از قسمت‌های مهم آرایش چهره است که نیاز به دقت بسیار زیادی دارد تا خراب نشود. معمولا در آرایش صورت اول گریم پوست و سایر قسمت ها مهم بوده سپس آرایش چشم اهمیت دارد. ولی چشم‌ها زیبایی بیشتری با ابروهای متناسب و هماهنگ نشان می‌دهند. برای آرایش هر قسمت از صورت باید نکاتی را در نظر بگیرید و طبق آنها پیشروی کنید تا بتوانید یک آرایش زیبا و متناسب برای صورت خود انجام دهید.

آرایش ابروها می‌تواند با لوازم‌های آرایشی متفاوتی انجام شود. ابروها باید متناسب با شکل کلی صورت مرتب و تمیز شده سپس با استفاده از لوازم آرایشی آرایش شوند. در این مطلب قصد داریم به شما شیوه درست و متناسب سایه ابرو را آموزش دهیم.

چگونه سایه ابرو بزنیم؟

دقت کنید که این کار می‌تواند با استفاده از سایه و مداد کشیده شود. برای آرایش ابرو باید نکات خاصی را رعایت کنید تا بتوانید یک سایه عالی بکشید. در ادامه در مورد شیوه سایه زدن با استفاده از سایه، مداد و ژل ابرو صحبت خواهیم کرد.

آموزش سایه زدن

آرایش ابروها برای فرم دادن به حالت ابرو با توجه به مدل و حالت صورت شماست. شایت ابروهای اصلی شما حالت متناسبی با حالت صورت شما نداشته باشد و زیبایی آن را به خوبی نشان ندهد. یا ابروهای کم پشتی داشته باشید.

در این صورت استفاده از آرایش ابرو می‌تواند به شما کمک کند تا چهره خود را با استفاده از ابروهای متناسب، زیباتر کنید. شما می‌توانید برای آرایش ابروها از سایه ابرو استفاده کنید. برخی از افراد این کار را با سایه چشم انجام می‌دهند، ولی باید به رنگ و جنس سایه هم توجه بسیار شود. آرایش ابرو با استفاده از سایه تنها ابروهای شما را پر پشت‌تر و پررنگ‌تر نمایش می‌دهد. این آرایش مناسب افرادی است که ابروهای کم پشتی دارند.

این نوشته را از دست ندهید  ۹ دلیل افزایش وزن ناخواسته؛ از کم‌تحرکی تا افسردگی

یک شیوه عالی بدین صورت است که با استفاده از فرچه داخل ابروهای خود را پر کنید. ولی پر کردن کامل داخل ابرو میتواند ابروهای شما را به نوعی نامناسب جلوه دهد. برای این کار باید هر قسمت از ابرو را به صورت خاصی سایه بزنید. سعی کنید فرچه ابرو را خیلی محکم داخل ابروها نکشید که ابرو ها پررنگ نشوند.

در این حالت نمی‌توان حالت ابرو را آنطور که می‌خواهید در آورید. قسمت تاج ابرو را را باید خیلی آروم با توجه به شکل ابرو بکشید. می‌توانید قسمت‌های دیگر را پر رنگ‌تر کنید به طوری شکل ابرو واضح تر دیده شود. به همین ترتیب تا انتهای ابرو ادامه دهید.

آموزش استفاده از مداد و سایه

در این حالت و با استفاده از این لوازم آرایشی می‌توانید خیلی راحت حالت ابرو را تغییر دهید. اگر در نظر دارید ابرو هایتان حالت قبلی را به صورت منظم‌تری داشته باشند هم می‌توانید از این روش استفاده کنید. برای تغییر حالت ابرو ها باید ابتدا با مداد ابرو و یا با استفاده از فرچه‌های مخصوص که حالت باریک دارند طرح اصلی ابرو را بکشید و موهای ابرو که در خارج طرح هستند با موچین حذف کنید.

دقت کنید اگر نیاز به استفاده از موچین نبود می‌توانید از تیغ یا قیچی ابرو برای منظم کردن دور ابرو استفاده کنید. ذکر این نکته در اینجا لازم است که این کار نیاز به تجربه و تخصص دارد و نمی‌توان با یکبار انجام دادن به حالت مورد نظر رسید.

حالت ابرو را می‌توانید با استفاده از مداد، پودر یا سایه و ژل تغییر دهید. در این حالت باید از مدادهایی استفاده کنید که تراشیده شده و نوک تیزی دارند. دقت کنید که باید مداد ابرو را با استفاده از مداد تراش‌های مخصوص مدادهای آرایشی بتراشید.

این نوشته را از دست ندهید  رازهای لاغری برای خانم‌های کارمند و پرمشغله

دقت کنید رنگی که استفاده می‌کنید باید با رنگ موهایتان یکی بوده یا همخونی داشته باشد. معمولا تمام مدادها و سایه‌های ابرو به رنگ‌های قهوه‌ای روشن و تیره، زغالی، جگری تیره یا سیاه هستند. شما می‌توانید از سایه‌های چشم در این رنگ‌ها هم برای سایه زدن ابرو هایتان استفاده کنید.

نکته دیگری که باید در هنگام سایه زدن به ابروها مد نظر داشته باشید این است که از مداد و سایه‌ای استفاده کنید که یک درجه از رنگ ابروی شما روشن‌تر باشد.

ولی زمانی که ابروهای شما رنگ روشن یا بلوند دارد بهتر است از رنگ سایه یا مداد یک درجه تیره‌تر استفاده کنید. در این حالت می‌توانید یک سایه زیبا داشته باشید. قبل از اینکه از سایه یا مداد ابرو استفاده کنید با برس‌های مخصوص، موهای ابرو را در جهت روش موها و به صورت بالایی شانه بزنید.

گوشه‌های ابرو کاملا مشخص شده باشند و تاج برو به سمت بالا شانه شده باشد. پس از شانه کردن موهای ابرو با استفاده از مداد ابرویی که انتخاب کرده‌اید با توجه به طرح مورد نظرتان دور ابرو خط باریکی بکشید. دقت کنید این خط باید صاف باشد تا حالت ابروی شما را کامل مشخص کند.

خیلی آروم این خط را بکشید و کم کم آن را پهن‌تر کنید. همانطور که خط را پهن‌تر می‌کنید حالت ابروی خود را مشخص کنید. برای این کار شما می‌توانید از سایه ابرو و فرچه مخصوص استفاده کنید. در این حالت می‌توانید با استفاده از سر باریک فرچه خط دور ابرو را بکشید. یا اینکه می‌توانید خط دور ابرو را خیلی آرام با مداد ابرو بکشید و داخل خط را با سایه پر کنید.

این نوشته را از دست ندهید  رنگ کردن ابرو به روش آرایشگران حرفه‌ای
نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که هیچ وقت ابروهایتان را با استفاده از موچین خالی نکنید.

اولین طرح زیبایی که به چهره شما می‌آید را در نظر بگیرید و با توجه به همان سایه ابرو بزنید. هنگامی که قصد دارید قسمت تاج را سایه بزنید دقت کنید با تاج ابروی دیگرتان هماهنگ باشد و همچنین با گوشه چشمانتان متقارن باشد. حالتی که برای کمان ابرو در نظر دارید باید با حالت چشمانتان هماهنگ باشد.

در صورتی که تمام این نکات را رعایت کنید می‌توانید یک سایه ابروی زیبا و مناسب با طرح صورتتان بکشید. به این نکته توجه کنید که برای ابروهای نازک باید قسمت ابتدای ابرو که دقیقا بالای گوشه چشمتان می‌شود کاملا پر باشد. قسمت‌های دیگر را با مداد که تراشیده شده شبیه به حالت موهای ابرو پر کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا