بدانیم

آموزش ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

مثبت زندگی: آمریکا به عنوان پیشرفته ترین کشور جهان، از محبوبیت زیادی برخوردار است و بسیاری از مردم دنیا آرزوی این را دارند که روی بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. اما این کشور قوانین بسیاری سختی برای پذیرش مهاجرین دارد و هر ساله نیز این قوانین سخت‌تر از گذشته می‌شود، به خصوص برای مردم ایران که حتی نمی توانند یک ویزای توریستی این کشور را به راحتی اخذ کنند و فقط تعداد انگشت شماری در ایران توانایی این را دارند که وارد ایالات متحده آمریکا شوند!!

اما با این حال این کشور سخت گیر به تمامی مردم جهان این شانس را داده که از طریق شرکت در یک لاتاری، گرین کارت دریافت کنند و وارد آمریکا شوند. لاتاری (قرعه کشی) از سال ها پیش برگزار می شود و امسال نیز مثل هر سال، شرکت در آن برای تمامی مردم جهان به خصوص ایرانی ها مجاز است. از همین رو در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم چطور در لاتاری ثبت نام کنید.

ثبت نام در لاتاری بسیار ساده است، این در حالی است که بسیاری از وب سایت ها و …این ثبت نام را سخت جلوه می‌دهند تا بتوانند از این راه به کسب درآمد بپردازند! در ادامه با آموزش ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا همراه ما باشید.

این نکته را در نظر بگیرید که فقط تا تاریخ 5 نوامبر فرصت دارید تا در لاتاری 2021 ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا باید به وب سایت www.dvlottery.state.gov مراجعه کنید.

شما برای ثبت نام به یک عکس نیاز دارید که همین سایت راهنمایی کرده که عکس باید چگونه باشد. برای مطالعه راهنمایی و نمایش نمونه عکس های صحیح، روی دکمه آبی رنگ Photo Exampled  کلیک کنید. در این قسمت می توانید تمامی ملزومات یک عکس مناسب را مشاهده نمایید.

این نوشته را از دست ندهید  چگونه خالکوبی را پاک کنیم؟

به صورت خلاصه باید گفت که عکس مناسب، مانند عکس پرسنلی پاسپورت، گواهینامه و یا همان کارت ملی شماست و تنها باید این عکس را در گوشی و یا رایانه خود داشته باشید. البته اگر گوشی و یا دوربین مناسبی هم دارید می‌توانید به یک دیوار تکیه کنید و یک عکس پرسنلی مناسب از خود بگیرید!

اندازه و حجم عکس نیز باید مناسب باشد؛ راهنمای سایت عکس هایی با اندازه 51 * 51 و یا 25 * 35 میلی‌متر را مناسب دانسته است، حجم عکس نیز نباید بیشتر از 245 کیلوبایت باشد.

بعد از تهیه عکس، به صفحه قبلی بازگردید و به بخش Entry Form مراجعه کرده و دکمه سبز رنگ Begin Entry را کلیک کنید. در این صفحه باید مشخصات خود را وارد کرده و عکس خود را نیز آپلود نمایید.

به تصاویر زیر توجه کنید و اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد نمایید. اگر معنی جملات انگلیسی را متوجه نمی‌شوید، می توانید متن مورد نظر را کپی کرده و از طریق مترجم گوگل به آدرس  translate.google.com معنی فارسی آن را پیدا کنید.

بعد از تکمیل کردن تمامی مشخصات و آپلود عکس خود، روی دکمه‌ی آبی رنگ Continue کلیک کنید. صفحه بعدی مشخصاتی که وارد کرده‌اید را به شما نشان می دهد و اگر اشتباهی کرده‌اید، در اینجا می توانید به صفحه قبل بازگردید و ویرایش مورد نظر خود را انجام دهید. در نهایت اگر اطلاعات درست بود، فرم را با زدن گزینه submit ثبت نمایید.

در آخر به شما کد پیگیری و یک سری مشخصات نمایش داده می شود که باید همه را تا سال آینده نزد خود نگاه دارید. به یاد داشته باشید در صورت برنده شدن، آمریکا برای شما ایمیلی ارسال نمی کند و شما خودتان باید به صورت دستی و از طریق همین اطلاعات وضعیت برنده شدن یا نشدن خود را بررسی کنید.

این نوشته را از دست ندهید  نکات خرید اینترنتی لباس که فروشنده‌ها به شما نمی‌گویند

در آخر باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که در صورتی که امکان مهاجرت به آمریکا در صورت برنده شدن در لاتاری را به دلایل گوناگون ندارید، از ثبت نام خودداری کنید، چرا که با شرکت شما در قرعه کشی، شاید شانس شخص دیگری گرفته شود.

امیدواریم که شانش با شما یار باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا