پوست و مو

آرایش مناسب با موی چتری

مثبت زندگی: یکی از عوامل موثر در زیبایی اشخاص که در چهره آن ها تاثیر زیادی دارد مدل مو است. انواع مختلفی از مدل موها وجود دارد که افراد بسته به نوع صورت و همچنین علاقه خود می‌توانند مو ها را حالت دهند. یکی از این مدل مو ها مدل موی چتری است که اتفاقا مناسب این فصل است و طرفداران خاص خود را دارد.  پس از آن نوبت به آرایشی متناسب با نوع صورت و موها می‌رسد. در این مقاله قصد داریم شما را با چندین حالت از مدل موی چتری آشنا ساخته و  نکات آرایش مناسب با موی چتری را برای شما بازگو کنیم.

آرایش مناسب با موی چتری

از مهم‌ترین عوامل موثر در انتخاب مدل موی چتری فرم صورت شماست که با توجه به آن می‌توانید مدل مویی را انتخاب کنید و موهای بلند طرفداران آنچنانی در مد ندارند. پس اگر موهایتان بلند است می‌توانید با کوتاه کردن موهایتان بر زیبایی و جذابیت خود بیفزایید و اما چه مدل مویی با چتری خوب است؟

تاثیر چتری بر زیبایی و آرایش مناسب با آن

ادی کمپبل چندی پیش با مدل موهای کوتاه با رنگ بلوند قهوه‌ای در کت واک ورساچه ظاهر شد. آرایش چشم‌های او به گونه‌ای بود که از یک خط چشم پهن گربه‌ای استفاده کرده بود تا چشم‌هایش در زیر موهای چتری شلوغش پنهان نگردند. در حالت کلی مدل موی چتری از زیباترین مدل‌ها است که چهره و آرایش خاص خود را می‌طلبد.

می‌توانید از مدل موهای چتری در دانشگاه و مدرسه در زیر مقنعه و یا شال و روسری در خیابان استفاده کنید و آرایش مناسب با موی چتری خود را پیدا کرده و زیبایی‌تان را چند برابر کنید. آرایش چشم‌ها و گونه‌ها و همچنین رژ لبی که انتخاب می‌کنید در چهره شما بسیار مهم است.

این نوشته را از دست ندهید  بیشترین گروه‌های خونی در جهان کدامند و تفاوت آن ها در چیست؟

مدل موی چتری انواع مختلفی مانند چتری پر و خطی، مدل موی میکرو چتری، چتری طبیعی و … است که با توجه به نوع زاویه بندی صورت این مدل ها به کار برده می‌شوند. هر مدل از موی چتری با توجه به نوع چتری و همچنین زاویه بندی فیس شما نوعی از آرایش را می‌پذیرد. مدل موی چتری ایجاب می‌کند که مدل ابرو و ریمل و رژ شما تغییر کند.

آرایش چشم و ابرها

مدل موی چتری مدلی بسیار زیبا به خصوص برای این فصل است که طرفداران خاص خود را دارد. این مدل باعث می‌شود چشمان شما در دید بیشتری قرار بگیرد بنابراین آرایش چشمان شما می‌تواند در زیبایی شما تاثیر بسیار بالایی داشته باشد.

به این منظور چشمان خود را با ریمل مناسب آرایش کرده و از سایه چشم مناسب استفاده کنید در طول روز از سایه های خنثی و برای شب از سایه ابرو های براق استفاده کنید.

ابروهای‌تان شما نیز می‌تواند در چهره شما با داشتن مو های چتری بسیار اثر گذار باشد. کشیدن خط چشم نیز در زیبایی شما بسیار تاثیر گذار است. آرایش مناسب با موی چتری بسیار مهم است.

برای مو های چتری و کوتاه بهتر است از خط چشم های کوتاه در بالا و پایین  چشم استفاده کنید و ابرو های خود را خوب صاف کنید. قبل از آرایش کردن حتما صورت خود را با تونر بشویید تا آرایش روی پوست شما بنشیند. استفاده از مژه های بلند نیز نیز می‌تواند در زیبایی شما بسیار اثر گذار باشد. فراموش نکنید ابرو های شما همیشه باید مرتب باشند زیرا با این مو های چتری بیشتر در دید قرار می‌گیرند.

آرایش گونه ها و لب

هنگامی که از مدل موی چتری استفاده می‌کنید گونه های شما برجسته می‌شوند و می‌توانند در نشان دادن زیبایی شما بسیار اثر گذار باشند. آرایش مناسب با موی چتری برای گونه ها به این شکل است که سعی کنید رنگ روشن باشد تا گونه ها را برجسته تر کند.

این نوشته را از دست ندهید  بخوانید، حتی اگر کرونا ندارید

از انواع رژ لب‌های رنگ شاد و روشن نظیر رنگ‌های صورتی و قرمز استفاده کنید زیرا بر زیبایی شما با مو های چتری چندین برابر خواهد افزود. موهای چتری در کنار یک رژ لب مناسب می‌تواند زیبایی شما را چندین برابر کند. موهای  چتری شما و میکاپ متناسب با آن می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند.

رنگ مو و آرایش مناسب

می‌توانید موهای چتری خود را متناسب با علاقه و رنگ پوست خود دکلره، مش و.. کنید و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد اما توجه داشته باشید که این رنگ با آرایش صورت شما همخوانی داشته باشد. موی چتری مانند سایر مدل‌های کوتاه مو و شاید از همه بیشتر در چهره پیدا می‌شود و در نتیجه آرایش مناسب با موی چتری بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

اگر رنگ موی شما مشکی است می‌توانید از آرایش صورت کلاسیک استفاده کنید، همچنین آرایش چشم فانتزی گزینه خوبی است. متناسب با سایر رنگ موها می‌توانید به چهره خود جذابیت چندین برابر بیفزایید. داشتن موهای بلند در اطراف موهای چتری شما نیز می‌تواند بسیار زیبا جلوه دهد. همچنین افرادی که موهای کوتاه دارند هم می‌توانند آنها را چتری بزنند.

سخن آخر

مدل موی چتری متناسب با هر شکل صورتی می‌تواند متنوع باشد و اگر آرایش مناسب با موی چتری نیز رعایت شود بسیار زیبا خواهد بود. حال می‌خواهد صورت شما گرد باشد یا بیضی شکل و مثلثی. شما می‌توانید برای دریافت هر نوع مشاوره زیبایی و جهت اقدامات مربوط به زیبایی نظیر ابرو، کاشت مو، مسائل مرتبط با پوست و… با ما در قسمت نظرات در ارتباط باشید.

این نوشته را از دست ندهید  ۴ ماسک شگفت انگیز برای رفع خستگی‌ و آلودگی پوست و رفع آکنه
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا