انتخاب سردبیربرنامه هفتگی مثبت زندگیتلویزیون مثبت زندگی

مجله تصویری مثبت زندگی- قسمت دوم؛ آرایش رزگلد، نیازهای قبل و بعد از ازدواج، یائسگی، بدنسازی و…

قسمت دوم از فصل اول برنامه تلویزیونی «مثبت زندگی» در برگیرنده موضوعاتی نظیر آموزش #آرایشگری #آشپزی #بدنسازی #روانشناسی_خانواده #پزشکی زنان و... با حضور کارشناسان به نامی مانند #مریم_رهنما #مهناز_ایدی #قاسم_نیازی #الهام_رنگریز #دکتر_فهیمه_رضایی #دکتر_لیلا_خلیلی و... است. «مثبت زندگی» یک برنامه هفتگی است که هر شنبه در اختیار مخاطبینش قرار می‌گیرد و در امتداد هفته نسخه کامل گزارش‌ها و آیتم‌های این برنامه را هر روز در اختیار بینندگانش قرار می‌دهد. این برنامه قصد دارد تا راه و روش زندگی بهتر را به شما بیاموزد و قدمی در راه اصلاح سبک زندگی مخاطبانش بردارد.

مثبت زندگی: قسمت دوم از فصل اول برنامه تلویزیونی «مثبت زندگی» در برگیرنده موضوعاتی نظیر آموزش #آرایشگری #آشپزی #بدنسازی #روانشناسی_خانواده #پزشکی زنان و… با حضور کارشناسان به نامی مانند #مریم_رهنما #مهناز_ایدی #قاسم_نیازی #الهام_رنگریز #دکتر_فهیمه_رضایی #دکتر_لیلا_خلیلی و… است. «مثبت زندگی» یک برنامه هفتگی است که هر شنبه در اختیار مخاطبینش قرار می‌گیرد و در امتداد هفته نسخه کامل گزارش‌ها و آیتم‌های این برنامه را هر روز در اختیار بینندگانش قرار می‌دهد.

این برنامه قصد دارد تا راه و روش زندگی بهتر را به شما بیاموزد و قدمی در راه اصلاح سبک زندگی مخاطبانش بردارد. برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی «مثبت زندگی» صفحه اینستاگرام ما به آدرس @mosbatezendegit را دنبال کرده و آخرین پست ما(عکس پشت صحنه برنامه) را لایک کنید تا شانس برنده شدن یک مودم پرسرعت را داشته باشید. بودن شما در کنارمان بهترین حمایت برای ادامه راهی است که با شما و برای شما آغاز نموده‌ایم. با ما در ارتباط باشید

این نوشته را از دست ندهید  با گوشی که در آب می‌افتد چه‌کار کنیم؟
منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا