سیاحت

گشت و گذاری در شهربازی‌های سرپوشیده تهران

مثبت زندگی: با شروع فصل سرما و بارندگی یکی از دغدغه‌های والدین فراهم کردن مکانی مناسب برای تفریح و بازی فرزندانشان است. قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها شهربازی‌های سرپوشیده هستند که با ایجاد فضایی امن و گرم محیط مناسبی را نه تنها برای سپری کردن اوقاتی خوش مهیا کرده‌اند بلکه با تعبیه وسایل بازی استاندارد و مفهومی به صورت غیر مستقیم به افزایش مهارت‌های اجتماعی و آموزش نکات اخلاقی، ارتباط با دیگران، ارزش کار گروهی و کنترل احساسات کودکان شما کمک می‌کنند. در این مقاله سری می‌زنیم به شهربازی‌های سرپوشیده پایتخت تا به شما کمک کنیم روز خاطره‌انگیز و پرهیجانی را کنار فرزندتان رقم بزنید.

شهربازی سرزمین عجایب (واندرلند)

یکی از شهربازی‌های معروف سرپوشیده سرزمین عجایب است که می‌توانید بازیهای کامپیوتری، دستگاههای بازی، سالن بولینگ، سالن جشن تولد را در آنجا پیدا کنید. محیطی برای تفریح، سرگرمی و البته در کنارش کلی مغازه‌های اسباب بازی فروشی و لباس بچه‌گانه .

آدرس: فلکه دوم صادقیه- بلوار اشرفی اصفهانی-  قبل از پل شهید همت- مرکز خرید تیراژه

شهر بازی چمران (بولینگ عبدو)

یکی از مراکز تفریحی سرپوشیده قدیمی تهران شهر بازی بولینگ عبدو است که شامل انواع دستگاه‌های بازی هیجانی و کامپیوتری، گریم کودکان، سینمای ۴ بعدی و … می‌شود.

آدرس: خیابان شریعتی- زیر پل صدر- بولینگ عبدو

شهربازی تیراژه (۲)

این شهربازی محیطی شاد و سرگرم کننده را برای همه گروه‌های سنی از جمله کودک، نوجوان و بزرگسال فراهم کرده و به  دستگاه‌های بازی کامپیوتری، مکانیکی مجهز است.

آدرس: اتوبان امام علی به سمت جنوب- خروجی شهید مدنی- جنب مترو شهید مدنی

این نوشته را از دست ندهید  بلندترین برج‌های جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر تقریبا جزء یکی از شهر بازی‌های سرپوشیده جدید تهران است که در کنار تعداد بسیار زیادی دستگاه بازی برای کودکان و نوجوانان امکان استفاده از سینما مخصوص فیلم‌های همه گروه سنی را ایجاد کرده است. این شهربازی در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش در غرب تهران واقع شده است.

آدرس: بزرگراه ستاری شمال- بالاتر از خروجی شهید حکیم- مجتمع تجاری فرهنگی کوروش- طبقه دوم- شهربازی ژوپیتر

شهربازی فان لند (سرزمین شادی)

شهربازی سرزمین شادی در مجتمع تجاری فرهنگی الماس هروی واقع شده است. این شهربازی که در شمال شرق تهران واقع شده و تقریبا نوساز است، امکاناتی چون دستگاه‌های جدید بازی، سینما ۶ بعدی، پیست ماشین کوبنده، اتاق تولد، تیراندازی لیزری، بازی‌های آبی، بازی‌های جایزه‌ای و بازی‌های ویدیویی  را فراهم آورده است.

آدرس: پاسداران- میدان هروی- ضلع شمال شرقی- مجتمع الماس هروی- شهربازی فانلند

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

شهربازی فان تایم یکی دیگر از شهربازی‌های جدید در شمال تهران است که در مجتمع تجاری ارگ تجریش واقع شده است.انواع بازی ها برای گروه سنی کودک و نوجوان در این شهربازی ایجاد شده است و بزرگ و کوچک می‌توانند لحظات شاد و سرگرم کننده‌ای را با استفاده از امکانات بازی و مجتمع تجاری لوکس ارگ تجریش سپری کنند.

آدرس: ابتدای میدان تجریش- خیابان سعد آباد

شهربازی شهر خورشید (هایپرسان)

شهربازی شهر خورشید  در یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری به نام هایپرسان(نجم خاورمیانه) واقع شده و بیش از ۶۰ مدل دستگاه مناسب کودک و نوجوان را دارا است.

آدرس: بزرگراه آزادگان- خیابان فداییان اسلام- بین خیابان غیبی و مختاری

این نوشته را از دست ندهید  پارک‌های جنگلی؛ پاتوقی برای تهرانگردی در فصل بهار

 شهربازی قلعه سحر آمیز

شهربازی قلعه سحر آمیز با بیش از ۱۵۰ دستگاه بازی بزرگترین مجموعه شهربازی سرپوشیده کشور است. دستگاههای بازی، سینمای ۴ بعدی، صخره‌نوردی متحرک، رقص نور و نمایش لیزر، پینت بال لیزری از امکانات این شهربازی است.

آدرس: اتوبان تهران کرج- بعد از ایستگاه ارم- لونای ۱

شهربازی فان تایم پالادیوم

شهربازی فان تایم در یکی از لوکس‌ترین مراکز تجاری در شمال تهران قرار دارد و علاوه بر امکان استفاده از دستگاه‌های بازی، بچه‌ها می‌توانند با لگوها نیز بازی کنند.

آدرس: خیابان مقدس اردبیلی – بعد از میدان الف- جنب کوچه عروضی

منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا