سلامتسلامت جنسی

۵نشانه اینکه شریکتان شما را برای رابطه جنسی می‌خواهد نه عشق!


مثبت زندگی: اگر تمام عشقی که در رابطه از نامزد یا همسرتان دریافت می‌کنید فیزیکی باشد، نشانه چیست؟ آیا نشانه این است که او شما را فقط برای رابطه‌جنسی می‌خواهد نه عشق؟ طبیعی است که هیچکس دوست ندارد عشقی که از نامزد یا همسرش می‌گیرد، فقط شهوت باشد!

خیلی‌ها تصور می‌کنند مردها ممکن است بخاطر رابطه‌ جنسی، و نه عشق، وارد روابط مختلف شوند ولی محققان دریافته‌اند که خانم‌ها هم به همان اندازه از چنین روابطی لذت می‌برند.

این محققان روی تفاوت‌های جنسیتی مردها و زن‌ها و ایده‌های آنها درمورد روابط عاشقانه درمقابل روابط‌جنسی مطالعه کردند. آنها دریافتند که مردها در روابط‌جنسی آسان‌گیرتر از زن‌ها هستند. مردها و زن‌ها از نظر متغیرهای مختلف روابط با هم متفاوت بودند (به‌عنوان مثال زن‌ها بیشتر به دنبال عشق بر مبنای دوستی و مردها بیشتر به دنبال عشق بر مبنای بازی هستند).

۱. در گذشته اهل تعهد در رابطه نبوده است

آیا روابط کوتاه‌مدت زیادی قبل از شما داشته است؟ آیا این او بوده است که همیشه رابطه‌اش را ترک می‌کرده نه اینکه کسی او را ترک کند؟ این می‌تواند نشان دهنده این باشد که او قادر به فراهم کردن یک رابطه طولانی‌مدت و متعهدانه نیست و ممکن است فقط برای برقراری روابط‌جنسی با شما وارد رابطه شده باشد.

۲. برای ابراز احساسات احساس راحتی نمی‌کند

اگر برای ابراز خستگی‌ها، ناراحتی‌ها و نگرانی‌هایش از یک مشکل با شما احساس راحتی نمی‌کند می‌تواند به این معنی باشد که نمی‌داند چطور به شما هم ابراز عشق کند.

دیوید ام. باس در کتاب خود «چرا حسادت به اندازه عشق و رابطه‌ جنسی مهم است؟» می‌گوید، مردها و زن‌ها انتظارات متفاوتی درمورد درمیان گذاشتن احساسات و وفاداری دارند. به‌عنوان مثال، اگر زن‌ها از خیانت احساسی همسرشان بیشتر ناراحت می‌شوند. از طرف دیگر، برای مردها خیانت درواقع عدم‌وفاداری جنسی به حساب می‌آید نه احساسی.

این نوشته را از دست ندهید  ازدواج در سالمندی مانع افسردگی می‌شود

بی‌وفایی احساسی مسئله‌ای واقعی است و اگر شریکتان درمورد احساسات خود با شما حرف نزند می‌تواند نشانه این باشد که شما را برای رابطه‌جنسی می‌خواهد نه عشق. و این احتمال وجود دارد که این صمیمیت احساسی را با فرد دیگری در یک رابطه دیگر دارد.

صمیمیت و پیوند احساسی، به‌ویژه درمورد احساسات مثبت، بخش بسیار مهمی از روابط برمبنای عشق است.


تماشای فیلم پورن، چه بلایی سر رابطه زناشویی می‌آورد؟


۳. خیلی وقت‌ها بااینکه نمی‌خواهید با هم رابطه‌جنسی دارید

اگر نامزد یا همسرتان شما را برای رابطه‌ جنسی بخواهد نه عشق این احتمال وجود دارد که خیلی زیاد با هم رابطه‌ جنسی دارید و احتمالاً خیلی بیشتر از مقداری که خودتان می‌خواهید. درواقع، احتمالاً بیشتر از یکبار به او گفته‌اید که حوصله آن را ندارید ولی او اصرار کرده است و بالاخره آن کار را انجام داده است.

اینکه شما را مجبور به برقراری رابطه‌ جنسی کند درواقع شکستن مرزهای جنسی، یک نوع تجاوز و بسیار نگران‌کننده است. اگر با اینکه به او «نه» گفته‌اید او باز کارش را خلاف میل شما شروع کرده است، صرف‌نظر از وضعیت تاهل شما با هم، در بعضی کشورها این کار نوعی تجاوز به حساب می‌آید.

۴. شریکتان در اکثر برنامه‌های تفریحی شما شرکت نمی‌کند

شام در رستوران؟رفتن به پیک‌نیک در طبیعت چطور؟ هیچکدام را قبول نمی‌کند؟

اگر او تولدتان، تعطیلی‌ها، مناسبت‌ها و این چیزها را فراموش می‌کند، می‌توانید مطمئن باشید که رابطه‌تان چندان عمیق نیست. کم‌کم متوجه می‌شوید که تنها قسمتی از زندگی او که می‌توانید در آن حضور داشته باشید قسمتی است که شما را برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد نه عشق.

این نوشته را از دست ندهید  مصرف اسپری تاخیری چه خطراتی دارد؟

۵. مکالمه‌هایتان یا منجر به صحبت‌های جنسی می‌شود یا طرفتان ساکت می‌شود

اگر از صحبت‌های جنسی با او امتناع کنید و او هم بخاطر این مسئله دیگر با شما حرف نزند، نشانه این است که شما را برای رابطه جنسی می‌خواهد نه عشق. مشخص است که برای او مکالمات آغازین مثل مقدمه‌ای برای رابطه‌ جنسی است نه صمیمیت و عشق.


برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی


منبع
مردمان
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا